X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הציע לחוקר הפרטי "שירות מלא"

קנס למסיג גבול עוה"ד

אמנון אביעד העניק שירותים משפטיים בתחום הגירושין, למרות שהתחייב בבית המשפט להימנע מכך ישלם 40,000 שקל לאוצר המדינה ו-30,000 שקל ללשכת עורכי הדין
▪  ▪  ▪
הבטיח להגיש תביעה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

אמנון אביעד ישלם קנס של 40,000 שקל לקופת המדינה והוצאות של 30,000 שקל ללשכת עורכי הדין, מאחר שהוא מפר פסקי דין שאסרו עליו להעניק ייעוץ משפטי משום שאיננו עורך דין. כך קבעה (יום ב', 15.4.19) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, עינת רביד.
אביעד הוא הבעלים והמנהל של חברת "אלמג"ן המרכז הבינתחומי לגישור, פישור ובוררות" העוסקת בנושאי גירושין. בשנת 2004 הוא התחייב שלא להעניק שירותים משפטיים שהחוק מתיר רק לעורכי דין להעניק. בשנת 2007 קבע בית המשפט, כי אביעד מפר את ההסכם שקיבל תוקף של פסק דין וקנס אותו ברבבות שקלים. בשנת 2016 התחייב שוב אביעד להפסיק את פעילותו, והסכים שאם יפר את התחייבותו - יוכל בית המשפט לגזור עליו שבועיים מאסר בשל בזיון בית המשפט.
בנובמבר 2017 ביקשה הלשכה להטיל על אביעד את המאסר, בטענה שהוא ממשיך להעניק שירותים משפטיים בתחום הגירושין. היא צירפה הקלטה של שיחה בין אביעד לבין חוקר פרטי מטעמה, מתן טל, בה התחייב אביעד להעניק לחוקר שירות מלא בתיק גירושין, להכין תביעה עבורו ולהגיש אותה לבית הדין הרבני, ואף אמר שיעמיד לרשותו עורכת דין מטעמו.
אביעד טען, כי לא מדובר בייעוץ משפטי וכי הלשכה מבקשת "לשלוט בכל המדינה" ולפגוע בחופש העיסוק שלו. הוא הביא עד מטעמו שנועד להוכיח שהשירות שהוא מעניק אינו משפטי - אך רביד אומרת שעדות זו דווקא חיזקה את טענותיה של הלשכה. היא קובעת, כי דבריו של אביעד ברורים לחלוטין: הוא הציע שירותים משפטיים, הן בניגוד לחוק והן בניגוד להתחייבותו בהסכם הפשרה עם הלשכה.
עם זאת מסר אביעד לבית המשפט, כי הוא סגר את החברה, הפסיק את פעילותו ויצא לפנסיה. כיוון שכך, החליטה רביד להטיל עליו קנס והוצאות, ולא להפעיל את עונש המאסר בגין בזיון בית המשפט. עוד קבעה, כי כל הפרה נוספת תוביל לקנס של 40,000 שקל. את הלשכה ייצג עו"ד ערן זהר.

תאריך:  16/04/2019   |   עודכן:  16/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
גג הקתדרלה והצריח המרכזי שעליו התמוטטו בלהבות, אך הכבאים הצליחו למנוע את התפשטות האש אל חזית המבנה ולהציל את המעטפת החיצונית שלו
איציק וולף
סיור שערכה לשכת העיתונות הממשלתית לעיתונאים זרים בעיר יריחו נתקל בפלשתינים שיידו אבנים לעבר האוטובוס
איציק וולף
שרות עובדי המפעל המייצרים סלטים שונים ואת חומוס "אחלה", ייהנו מתוספת שכר של כ-10%, מענק חתימה שנתי בגובה 500 שקל ומהגדלה של תקציב פעילות הרווחה
איתמר לוין
האש אחזה בחלק האחורי של הקתדרלה הפריזאית - אחד המבנים היפים והמפורסמים ביותר בעולם    אחרי חמש שעות של דליקה נמנעה התפשטות האש אל החזית ונשמר מתווה הבניין
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו הצהיר כי אינו תומך בממשלת אחדות בין הליכוד לכחול-לבן    "ממשלת אחדות מקימים סביב נושא מסוים אחרת זו ממשלת שיתוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il