X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הקרון הראשון ביצע הבוקר נסיעה ראשונה על מסילה במתחם מפעל הייצור בסין הקרונות הראשונים יגיעו לישראל בהמשך השנה אחרי השלמת סדרת בדיקות
▪  ▪  ▪
[צילום: נת"ע]

הרכבת הקלה של מטרופולין תל אביב מתקרבת. חברת נת"ע הודיעה (יום ג', 16.4.19) על נסיעה ראשונה ומוצלחת של הקרון הראשון של הקו האדום, שבוצעה במתחם מפעל הייצור בסין. צוות הבטחת האיכות הבינלאומי מטעם נת"ע הביע שביעות רצון מתהליכי הייצור עד כה, וממשיך בבדיקות המקיפות של מערכות הקרון.
רכבות הקו האדום מיוצרות ע"י חברת CRC הסינית, במפעל הקרונות הגדול בעולם. בשנה שעברה הוצג בישראל דגם הקרון, לצורך בדיקות תכנון וארגונומיה וכן לקבלת משוב מהציבור. בעקבות חוות הדעת שהתקבלו בוצעו שיפורים בתכנון פנים הקרון, שהוטמעו לקראת ייצור הקרונות האמיתיים, בדגש על נגישות, בטיחות ונוחות.
החברה הסינית קיימה טקס חגיגי לציון נסיעת המבחן הראשונה, בהשתתפות צוות הבדיקות מטעם נת"ע ובמעמד המשנה למנכ"ל שי יפתח.
"בחודש הבא נתחיל בהנחת המסילות"
מנכ"ל נת"ע יהודה בר-און שלח את ברכתו לצוותים המקצועיים. "אנחנו משלימים היום עוד אבן דרך חשובה במיזם הקו האדום", אמר בר-און. "בחודש הבא כבר נתחיל בהנחת המסילות, לקראת הגעת הקרונות הראשונים בהמשך השנה. המינהור כמעט הושלם, ואנחנו מתקדמים בהכנות לאורך המקטעים העיליים, לפי לוחות הזמנים ועם הפנים להפעלת הקו באוקטובר 2021".
רכבות הקו האדום מורכבות משני קרונועים מחוברים, באורך כולל של 70 מ', וברוחב של 2.65 מ'. כל רכבת תכיל כ-450 נוסעים, כאשר חלק מהמרחב מוקדש למושבים קבועים, וחלקו מאפשר עמידה נוחה עם ידיות אחיזה רבות, לצד מושבים מתקפלים.
כל קרון מונע על-ידי שמונה מנועים, ומוזן בחשמל דרך כבל עילי לאורך התוואי. בעת האטה או בלימה, הקרון יחזיר אנרגיה למערכת החשמל, וכך למעשה תייצר הרכבת בעצמה כ-15% מהאנרגיה החשמלית הנחוצה לה.
הקרונות מצוידים במנגנון מורכב של בולמי זעזועים אנכיים ואופקיים - המותאם גם לנסיעה במנהרות, כדי לאפשר נסיעה חלקה ושקטה. הנסיעה במנהרות מחייבת גם תקני בטיחות מחמירים: בקרונות יותקנו מצלמות אבטחה שישדרו כל העת גם לתא הנהג וגם למרכז הבקרה של הרכבת. בנוסף, לנוסעים תהיה אפשרות לתקשר בעת חרום עם הנהג ועם מרכז הבקרה באמצעות מערכת אינטרקום המותקנת בכל קרון.
הקו האדום הוא הקו הראשון במערכת הסעת ההמונים שנת"ע מקימה. הוא ייסע מפתח תקוה דרך בני ברק, רמת גן ותל אביב עד בת ים וישרת כרבע מיליון נוסעים ביום. במקביל, מבצעת נת"ע בעבודות להקמת הקו הסגול - מיהוד דרך רמת גן ללב תל אביב, והקו הירוק - מראשון לציון וחולון דרך תל אביב עד הרצליה.

תאריך:  16/04/2019   |   עודכן:  16/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסיעת מבחן ראשונה לקרונות הקו האדום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שתי עמותות מבקשות מבג"ץ לאסור על משרד התחבורת ליישם את מיזם "קווי שירות מותאמי ביקוש" עד אשר כלי הרכב יותאמו לבעלי מוגבלויות
יצחק דנון
תריסר תושבי צרפת תובעים 14.5 מיליון שקל מחברת בולווארד טרה פלורנטין, היזמית של פרויקט "נווה צדק פלורנטין", בעקבות ביטול העסקות
יצחק דנון
קבוצת וולת'סטון נדל"ן תובעת 4.6 מיליון שקל מעו"ד אילן מוריאנו, בטענה שאינו פורע הלוואה, אינו מכבד פסק דין ומתנהל בדרכי תרמית
יצחק דנון
חברת מ.נ.ש.ר מלונאות מבקשת לחייב את רמ"י להאריך את החכרת הקרקעות עליה ניצבים בתי המלון שלה - אואזיס ים המלח וספא קלאב ים המלח
איתמר לוין, יצחק דנון
החברה הישראלית טוענת שהחברה הצרפתית הפרה הסכם להקמת מיזם משותף רחב היקף בתחום הרכבות, וגרמה להפסקת עבודתה בתחזוקת קרונועים עבור רכבת ישראל
רשימות נוספות
ברן זכתה במכרז של הקו הסגול  /  עידן יוסף
"השתגעתם? מאיפה תביאו 150 מיליארד?!"  /  עידן יוסף
נת"ע נגד עיריית רמת גן  /  יצחק דנון
עידן הקו הסגול   /  עמית דובקין
די עם הרכבת  /  יאיר ד"ר ויסמן
משבר ההתבגרות של ליצמן  /  אביעד ויסולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il