X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
9 מיליון דולר מתוך התמורה ישולמו במועד השלמת העסקה ו-2 מיליון דולר נוספים יינתנו כשירותים שונים שתעניק מאסטרקארד לבנק הפועלים ירשום רווח לפני מס של 27 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בנק הפועלים מכר 10% מהחזקותיו בחברת שירותי בנקאות אוטומטיים (שב"א) לחברת מאסטרקארד העולמית כנגד תמורה כוללת של 11 מיליון דולר (כ-39 מיליון שקל). 9 מיליון דולר מתוך התמורה ישולמו במועד השלמת העסקה ו-2 מיליון דולר נוספים יינתנו כשירותים שונים שתעניק מאסטרקארד לבנק.
בגין מכירת המניות כאמור, צפוי בנק הפועלים לרשום רווח לפני מס במועד השלמת העסקה בסך של כ-27 מיליון שקל. כמו-כן הגיעו הבנק ומאסטרקארד להסכמות והבנות ביחס למערכת היחסים הקיימת ושיתוף הפעולה ביניהם.
בהתאם להוראות החוק להגברת התחרות ולצמצום הריכוזיות בשוק הבנקאות בישראל משנת 2017, נדרשים הבנקים למכור את החזקותיהם העולות מעל 10% בשב"א עד תום חודש ינואר 2021. שיעור ההחזקה של בנק הפועלים בשב"א טרם המכירה עמד על 34.5%.
השלמת העסקה כפופה להתקיימות תנאים מתלים, ובהם קבלת אישורים רגולטוריים.
עופר קורן, מנהל החטיבה הפיננסית בבנק הפועלים, אמר שמדובר בצעד נוסף להשלמת ההיערכות לעמידה בחוק להגברת התחרות. "אנו ממשיכים מסורת של שיתוף פעולה עם חברת מאסטרקארד ובטוחים שמאסטרקארד תוכל לתרום רבות להמשך פיתוח שוק התשלומים בישראל".
עומר אונגר, מנהל מאסטרקארד ישראל, הביע שמחה על העמקת השותפות עם בנק הפועלים. "השקעה במניות שב"א, שהיא למעשה מימוש של הוראות החוק להגברת התחרות, מסמלת מבחינתנו את המחויבות להמשיך ולפעול לקידום שוק תשלומים בטוח ומתקדם בישראל", אמר.

תאריך:  17/04/2019   |   עודכן:  17/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
75% סבורים כי המפלגות אינן חשות מחויבות לקיים הבטחות    הפרופ' אסא כשר: הבחירות שלנו לא מתאימות למדינה מתוקנת, בעלת הסדרים הוגנים
עידן יוסף
משרד הבריאות השיק מערכת שמספקת נתונים על זמני ההמתנה לרופאים מומחים    בחלק מהמקצועות זמן ההמתנה לרופא מומחה במרכז ארוך מאשר בפריפריה    ליצמן: "אדרוש מראש הממשלה תוספת של 5 מיליארד שקל למערכת הבריאות. אין מנוס מהעלאת מס הבריאות בחצי אחוז לפחות"
עידן יוסף
ראש הממשלה במסיבת הניצחון של הליכוד: "פרשנים מאיימים עלי שאם אממש את המנדט אשלם מחיר אישי כבד. השיטות האלה עברו מהעולם"    דרעי: "שאיש לא יעמיד אותנו למבחן"
איתמר לוין
מבהיר: "הפעם זה לא הספיק. אין לי טענות לאיש. אני ורק אני אחראי לתוצאה"    מביע ביטחון ששקד תחזור לשולחן הממשלה    מסיים באומרו: "אתם תמשיכו מאיפה שהפסקתי"
עידן יוסף
חברת החשמל מאחדת את המשרדים האזוריים רעננה ונתניה ומקימה נפה חדשה - נפת השרון    שלב משמעותי ביישום השינוי הארגוני בעקבות הסכם הארגון-מחדש במשק החשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il