X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מינהל הרכש הממשלתי פרסם מכרז מרכזי לאספקת מכשירי סלולר בסדרת Samsung s10 עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך הזוכה בפעם החמישית ברציפות: סאני
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Vahid Salemi]

מינהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי, פרסם מכרז לאספקת מכשירי סלולר בסדרת Samsung s10 עבור עובדי משרדי הממשלה ויחידות הסמך לתקופה של 12 חודשים. מדובר במכרז לאספקה של כ-5,000 מכשירים, עם פוטנציאל גידול של עד 10,000 מכשירים.
חברת סאני תקשורת הודיעה לבורסה (יום ד', 17.4.19) כי קיבלה הודעה בעל פה שלפי תספק למשרדי הממשלה מכשירי סמסונג גלקסי S10, S10 פלוס ו-S10E. כמו-כן תספק אוזניות גלקסי באדז.
בהודעתה ציינה סאני כי אין ביכולתה, בשלב זה, להעריך את היקף ההכנסות הצפויות שינבעו לה מאספקת המכשירים למשרדי הממשלה. זאת משום שעל-פי תנאי המכרז, היקף ההזמנות בפועל של המכשירים מותנה בשיקול דעת של משרדי הממשלה השונים ובהתאם לצרכי המשתמשים.
"להערכת החברה, הזכייה במכרז תאפשר לה להציע את המכשירים גם למשפחות העובדים ובאופן זה להגדיל את היקף המכשירים הנמכרים ולהרחיב את פעילות רשת השירות והמעבדות הצומחת של החברה", לשון ההודעה.
מכרז הסלולר הממשלתי הופרד לשני מכרזים נפרדים בהתאם למבנה השוק: מכרז לאספקת שירותי סלולר אשר השירותים בו מסופקים על-ידי חברת פלאפון תקשורת בע"מ, ומכרז לאספקת מכשירי סלולר שבו מתבקשים המשתתפים להגיש הצעות מעת לעת עבור דגמי מכשירי סלולר שונים.
מודל מכרז מכשירי הסלולר מאפשר מיצוי תהליכי הרכש בצורה ברורה שכן במצב זה נרכשים המכשירים מהספק הזול ביותר בהתאם לסוג המכשיר.
ביום 16.4.2019 נערך מכרז בסל מכשירי סמסונג לסדרת מכשירי S10. המכרז נערך באופן ממוכן על גבי רשת האינטרנט בשיטת מכרז הולנדי. במכרז השתתפו 4 מציעים. בסיום המכרז זכתה חברת סאני תקשורת סלולרית בע"מ אשר הציעה מחירים אשר משקפים הנחה הנעה בין 20% ל-38.5% ממחירי השוק לדגמי המכשירים השונים.
מנהל מינהל הרכש הממשלתי, גל אמיר, ציין כי מינהל הרכש שוקד כל העת על עידכון וגיוון המודלים התחרותיים במכרזים, על-מנת להבטיח תוצאות מיטביות וחסכון כספי מירבי בהוצאות הממשלה. "כך, הוחלט במקרה זה לבצע את המכרז במודל הידוע בתור "מכרז הולנדי" (מכרז בו מחיר הפתיחה נקבע על-ידי עורך המכרז, ולאחר מכן, המחיר עולה בהדרגתיות עד לקבלת הצעה של מי מהמציעים). בנוסף, מעבר לחסכון הצפוי בהוצאות הממשלה, ייתכן שמחירי המכשירים שהתקבלו במכרז ישפיעו גם על המחירים של שאר הלקוחות העסקיים בישראל וכן על הלקוחות הפרטיים".

תאריך:  17/04/2019   |   עודכן:  17/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר  סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סלולר לעובדי הממשלה ב-15 מיליון שקל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בזבוז כספי ציבור
חיים ו.  |  17/04/19 19:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יאיר ביטון תובע 750,000 שקל ממח"ש ומעו"ד קרן אלטמן, בטענה שהעתיקו והעבירו שלא כדין לצדדים שלישיים את התכנים שהיו בטלפון שלו - שנתפס ללא צורך במהלך החקירה
איתמר לוין
אחרי שלוש שנים של הוראת שעה, מפרסם המשרד תזכיר חוק לעיגון הפגישות המקדימות בלא נוכחות עורכי דין, שמטרתן לנסות ולהגיע במהירות להסכמה על סיומו של ההליך
מירב ארד
שיבח את ועדת הבחירות: "חברי הוועדה פעלו בממלכתיות, ביושר ובהוגנות"    הוסיף "מערכת הבחירות טמנה בחובה אתגרים שכמותם טרם ראינו"    מלצר: "בימים האחרונים ניסו לערער את הלגיטימיות של התוצאות"
מירב ארד
תינוק בן שנה מת מזיהום חיידקי באיכילוב    לשכת הבריאות תעניק טיפול מונע למי שבא איתו במגע    שני פעוטות נוספים מתו - האחד נחנק בזמן שאכל מרק, פעוט נוסף מת כתוצאה מסיבוך של ניתוח שקדים שעבר לפני כשבוע
איציק וולף
חברת הביוטכנולוגיה הירושלמית השלימה את הליך התמחור לקראת הנפקת מניותיה בבורסה בניו-יורק    ההנפקה יוצאת לדרך בשעה 17:30 (שעון ישראל) ותושלם ב-22 באפריל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il