X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החזן והזמר הגיע להסכם עם אשתו לשעבר, במסגרתו שילם לה 1.1 מיליון שקל מתוך 1.8 מיליון שקל שדרשה ממנו - ובית המשפט אישר את ביטול ההליכים נגדו
▪  ▪  ▪
פישר. הדירה נמכרה [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]

הזמר והחזן דודו פישר שוחרר מהליכי כינוס הנכסים בהם היה שנה וחצי, וזאת בעקבות הסכם פשרה בינו לבין אשתו לשעבר, טובה פישר, שהייתה כמעט הנושה היחידה שלו.
בני הזוג התגרשו במאי 2015, פישר התחייב לשלם לגרושתו 50,000 שקל בחודש והעביר לה את רוב נכסיו. מאחר שדודו לא עמד במלוא התשלומים החודשיים, פתחה נגדו טובה תיק בהוצאה לפועל בטענה לחוב של 1.79 מיליון שקל. בעקבות זאת נכנס פישר בנובמבר 2017 להליכי כינוס נכסים ושילם 2,000 שקל בחודש לקופת הכינוס. תביעתו של גרושתו היוותה 97% מכלל הוכחות החוב שהוגשו למנהל המיוחד, עו"ד אופיר דידי.
בתקופת הכינוס הותר לפישר לצאת פעמים רבות לחו"ל לצורך הופעות, לאחר שהפקיד ערבויות ובכל המקרים עמד בתנאים שהוטלו עליו. עם זאת, בסוף 2018 טענה גרושתו, כי הוא משתכר בחו"ל סכומים ניכרים עליהם אינו מדווח למנהל המיוחד ושאינם נכנסים כנדרש לקופת כינוס הנכסים.
תגובתו של פישר על טענות אלו לא הוגשה, שכן בני הזוג לשעבר הצליחו להגיע בחודש פברואר להסכם שסיים את המחלוקת ביניהם. בתחילת החודש שעבר דיווח דידי לבית המשפט המחוזי בנצרת על ההסכם, שהתבסס על מכירת דירתו של פישר בניו-יורק תמורת 730,000 דולר. לאחר פרעון המשכנתה שרבצה עליה, נותרו 385,000 דולר שהיו 1.4 מיליון שקל. על-פי ההסכם, 1.1 מיליון שקל הועברו לטובה פישר, ו-52,000 שקל נשארו בידיו של דידי לפרעון יתר החובות.
השופטת עינב גולומב אישרה את ההסכם (4.4.19), וכן את בקשתו של דידי לשכר טירחה בסך 180,000 שקל. היא גם אישרה את ביטול הליכי הכינוס נגד פישר ואת ביטול כל המגבלות שהוטלו עליו במסגרתם.

תאריך:  01/05/2019   |   עודכן:  01/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
התובע המיוחד שלח לשר המשפטים מכתב, בו מתח ביקורת על הצגת הדוח שלו - כאילו ניקה את טראמפ מאשמת שיבוש הליכים    השניים שוחחו ובאר התעקש שמכתבו היה מדויק
איתמר לוין
שניים מבין ששת מדליקי המשואות הערב ביד ושם איבדו בני משפחה בפיגועים בארץ    מדליקי המשואות הם ניצולים מפולין, רומניה, צ'כוסלובקיה, בלרוס וגרמניה
איציק וולף
השופט מלצר סבור שהמחלוקת על זיהויו של דמיאניוק הסיטה את תשומת הלב מתיאור זוועות השואה, ושהיה מקום להשאיר את משפט אייכמן כמוביל הנחלת השואה    "אפשר היה לוותר על הזכרת המופתי במשפט אייכמן, לא היה לו שום קשר לאייכמן"
איציק וולף
מתוך 62 אלף מקבלי תגמול חודשי, ישנם 18 אלף מקבלי תגמול חודשי מוגדל המשולם למעוטי הכנסה    הרשות לזכויות ניצולי השואה עד לבתיהם של תושבים שאותרו על ידה כעשויים להיות זכאים לזכויות
איציק וולף
ח"כ הטרי ניר ברקת, הפוליטיקאי העשיר בישראל שהונו מוערך בכחצי מיליארד שקל, פנה לחשב הכנסת וביקש ממנו להקציב לו משכורת של שקל בשנה במקום המשכורת הנאה של חבר הכנסת    "בטוחני שכפי שהתאפשר הדבר בעיריית ירושלים, אוכל להמשיך לנהוג כך גם בתפקידי כחבר כנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il