X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת קרנות הנאמנות תובעת מטמיר שפירא 1.2 מיליון שקל, בטענה שהפר את חובותיו כלפיה ואף ניסה לסחוט אותה, הן במהלך עבודתו כמנכ"ל משותף והן בתביעה שהגיש נגדה לאחר פרישתו
▪  ▪  ▪
תמיר. "הוכפש" [צילום: יח"צ]

חברת תמיר-פישמן קרנות נאמנות תובעת 1.2 מיליון שקל מהמנכ"ל המשותף לשעבר, טמיר שפירא, בטענה שהפר את חובת הנאמנות כלפיה ואת חובותיו כנושא משרה, ופעל בניגוד עניינים שלא לטובתה.
בתביעה, שהוגשה (13.5.19) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר כי שפירא נכנס לתפקידו בשנת 2017 ותמיר-פישמן נטלה את הסיכון שבהעסקתו למרות שלא היה לו ניסיון בניהול בכיר, אך היה לו ניסיון בניהול אנשי מכירות. בדיעבד התברר שהייתה זו החלטה שגויה, שכן שפירא פעל בניגוד עניינים חמור, סחט את החברה ואולי אף ביצע מעשים המעלים חשש לפלילים.
בתביעה נטען, כי הנתבע נהנה מתנאי העסקה מתגמלים ומיטיבים דוגמת הסכם אופציות, אך יצר אווירה עכורה וקלוקלת בין עובדי החברה, במטרה לקדם את האינטרסים האישיים הפסולים שלו. למרות שהחברה העניקה לו את מלוא זכויותיו, לפנים משורת הדין, כאשר סיים את עבודתו - הוא הגיש נגדה תביעה שלדבריה היא חסרת שחר ומהווה הפרה של חובותיו כנושא משרה.
לדברי תמיר-פישמן, שפירא עיכב תשלומי משכורות, עובדות התלוננו על אמירות שוביניסטיות, הוא דיבר בצורה בוטה עם בכירים בחברה, אסר על העובדים לשוחח עם המנכ"ל המשותף אלדד תמיר, השמיץ את תמיר ויצר מחנות בין העובדים. עוד נטען, כי שפירא יזם כתבה על עצמו במגזין Funder באמצעות ידידותו עם נציג המגזין, בה פיאר את עצמו וחשף סודות מסחריים של החברה, תוך שהוא פועל בניגוד עניינים, מפר את הקוד האתי של החברה ופוגע במוניטין שלה.
תמיר-פישמן טוענת, כי התנהלותו החמורה ביותר של שפירא הייתה כאשר יצר קשר בין דרישתו להעלאת שכר לבין החלטותיו המקצועיות, ובין היתר סירב להוסיף קרן חדשה לפעילותה של החברה. היא מבקשת מבית הדין להורות לשפירא להחזיר את פיצויי הפיטורים שקיבל ולפצות את החברה במיליון שקל. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד גילי שטרן ואורי רשף, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  15/05/2019   |   עודכן:  15/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בסוף החודש יחלו עבודות החישמול במרכז הארץ    לא יהיו רכבות גם לנתב"ג וצפויים שינויים נוספים שיכללו גריעת שירות
איציק וולף
מסמכי התביעה שהוגשה בסוף השבוע בארצות הברית נגד ענקית התרופות טבע חושפים: תרופה שעלתה 20 דולר התייקרה ל-1,800 דולר    הרשויות גייסו 6 עדי מדינה ומחזיקים בתכתובות של בכירים בחברות תרופות
איציק וולף
בכיר לשעבר ברשות מקומית שנחשד בשוחד ובעבירות נוספות שוחרר הערב בתנאים מגבילים לאחר שנחקר בפרשה    שוחררו בתנאים גם שלושת החשודים הנוספים
איציק וולף
ח"כ גדעון סער הביע תמיכה בבתו, לאחר פרסומים על-אודות מערכת היחסים שלה עם השחקן הערבי אמיר חורי    "אלונה, הבת האהובה שלי, היא אדם פרטי, צאו מחייה"
יצחק דנון
אילן קריאף תובע 8 מיליון שקל מיהודה אמסילי, העוסק בתחום הנדל"ן, בטענה שלא פרע הלוואה בסך 185,000 דולר שקיבל ממנו בשנת 2002
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il