X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתגובה נרחבת לתחקיר המקור, הודיעה לשכת סגן שר הבריאות: ״מדובר במסע ציד מתמשך ומתוזמן נגד איש ציבור מוערך ומוכר, תוך עלילת דם מרושעת כביכול קיימת סלחנות אצל ליצמן ולשכתו כלפי עבריינים שפוגעים מינית במגזר החרדי״
▪  ▪  ▪
ליצמן. "הכל צפוי להתפוגג" [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

כשעה לפני שידור תוכנית "המקור" (ערוץ 13) פרסמה לשכת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן תגובה נרחבת לתחקיר של רביב דרוקר, שאליו צורף סרטון.
מבחינת ליצמן, כך נאמר, עבריינות מין ופגיעה מינית כמוה כרצח. אין ולא תהיה כל סלחנות כלפיה, ומקומם של הפוגעים מינית בכלא ללא הקלה. לצערנו, מדובר במסע ציד מתמשך ומתוזמן נגד איש ציבור מוערך ומוכר, תוך עלילת דם מרושעת כביכול קיימת סלחנות אצל ליצמן ולשכתו כלפי עבריינים שפוגעים מינית, במגזר החרדי.
ליצמן מאשים כי צוות תחקיר המקור חבר לקבוצת אינטרסנטיים מתוך מערכת הבריאות ומספר עסקנים, שקצה נפשם מליצמן ומעוניינים לפגוע בו פוליטית, כדי למנוע חזרתו שוב למשרד הבריאות ולפגוע במעמדו, ומבהיר: "אין ולא הייתה מעולם כל אפליה בלשכת ליצמן לטובת עברייני מין. אין לכך כל הצדקה מוסרית, הלכתית וערכית. הניסיון ההזוי להדביק לליצמן תמיכה בעברייני מין הוא שקרי, מרושע ונוראי.
בלשכת סגן השר הוסיפו, כי במהלך שנות כהונתו פנו לליצמן מאות אלפי אנשים מכל קצוות החברה הישראלית, יהודים וערבים, חילונים דתיים וחרדים. כל הפניות טופלו באותה המידה. מבין מאות אלפי הפניות היו גם הפניות שצוינו בכתבה. בניגוד לאמור – מעולם לא ניתנה מצד ליצמן בקשה להקלה בעונש או במתן זכויות שאינן מוקנות לפי חוק לאותם הפונים. מעולם לא הופעל לחץ משום סוג שהוא כלפי אף גורם במערכת והפנייה הייתה תמיד לפי כללי המינהל התקין ותוך הקפדה יתרה על דרישות החוק.
"עקב מחויבות לצנעת הפרט לא נוכל כמובן להתייחס ישירות למקרים ספציפיים. מעולם לא נבדקו הפונים ללשכת ליצמן לעזרה. רוב הפונים כלל אינם מוכרים ואינם שייכים לציבור החרדי ולקהילה מסוימת. חילונים וחרדים, דתיים ושאינם, ערבים ועולים. לאורך השנים כולם היו שווים להשתדלות צוות הלשכה לסיוע ועזרה אפשרית ובכל נושא. מדיניות ליצמן בנושא טיפול בפניות ציבור לעזרה, מוכרת וידועה לכולם. כך פעלנו לאורך השנים וכך נמשיך לפעול ללא חת ומורא. תחת זאת חברו גורמים אינטרסנטים לפגוע בסגן השר תוך האשמות שווא, השמצות שקריות והכפשות ללא כל בסיס".
בעניין פרשת מלכה לייפר, מסרה לשכת ליצמן: "בניגוד מוחלט לפרסומים השונים, אנו בטוחים שאין כל שחר להדלפות ולהכפשות על סגן השר בנושא. גם במקרה זה, הקפיד סגן השר ליצמן שלא להתערב בעמדת גורמי המקצוע והורה להם לפעול אך ורק לפי החוק. הפסיכיאטרים הבכירים אף אמרו זאת בשמם ובאופן רשמי בתקשורת, שלא הופעל עליהם כל לחץ מצד ליצמן.
"הטענות על לחצים שהופעלו מצד ליצמן או מטעמו, ועל איומים שהועברו - הן שקריות ותלושות מהמציאות. הדברים לא היו ולא נבראו מעולם. האמירות ההזויות לפיהן לייפר נמנית על הקהילה של סגן השר שקרית מיסודה ומגלה בורות וחוסר הבנה בסיסי בקהילה החרדית. העובדה היא כי הנ”ל לא מוכרת כלל לליצמן ולא קשורה אליו בשום צורה. אין לליצמן ולשכתו כל עניין בה ומעולם לא נעשה כל צעד בסיפור שאינו חוקי או מוסרי".
בסיכום התגובה הודיעו: "יושרו הציבורי ועשייתו העצומה של סגן השר ליצמן, בייחוד בתחום פניות ציבור מכל האוכלוסיות, מוכרות וידועות לכל, תוך הקפדה מדוקדקת לשמירת החוק, וכי אין ספק שהדברים יוכחו במהרה. יוזכר, במאי 2013 גם נחקר ליצמן בחשד שהורה לגורמי רפואה לפעול בניגוד לעמדתם כביכול, ובתוך זמן קצר הבינו רשויות החוק שלא נפל כל פגם במעשיו והתיק נסגר".

תאריך:  16/05/2019   |   עודכן:  16/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קו ההגנה של ליצמן: "לא בודק בציציות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סדום ועמורה
איתמר לוין
יוסי בן-דוד ירצה שבעה חודשי עבודות שירות ויתפטר ממועצת העירייה, לאחר שהודה במרמה והפרת אמונים ביחסיו עם הקבלן אליהו עזרא
יואב יצחק
חשיפה בלעדית ב-News1    המידע המפליל: דנינו ניצל לרעה את תפקידו כמפכ"ל משטרה וקיים יחסי מין עם צ' שהייתה כפופה אליו    ניצן ומח"ש נמנעו מלהורות על חקירה פלילית, ובמקום זאת "תימרנו" את הטיפול לקצין בודק שהיה מנוע, בשל פקודות המשטרה, מלטפל בפרשה בשל היותו בדרגה נמוכה מדנינו    התוצאה: החשדות לא נחקרו, למרות שניצבים הועמדו לדין וסולקו מהמשטרה    החלטת הנציב התעכבה במשך חודשים לבקשת שי ניצן, שביקש ארכה לתגובה בנימוק: "אני עסוק בתיקי נתניהו"
איתמר לוין
אבשלום אשורי, שהיה מנהל מחלקת המשק במשרד, חייב אותו בתשלומים של 450,000 שקל תמורת נופש ובשר, גנב יין וכלים חד-פעמיים מהמחסן וקיבל מזגנים בחינם מידי ספק מוצרי חשמל
איתמר לוין, יצחק דנון
מיכאל מירב, אשר לפי קביעת מבקר המדינה חשף שחיתויות בתע"א, תובע מהחברה 860,000 שקל    טוען שתלונותיו הובילו לחקירה, שהסתעפה בין היתר גם לחיים כץ
איתמר לוין
הפרקליטות הודיעה על ביטול ההסכם, בנימוק שהגרסאות החדשות שמסר גנור בפרשת הצוללות ושתיקתו לאחר מכן מהוות הפרה של ההסכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il