X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העליון קיבל את ערעור המדינה

30 חודשי מאסר למבריח ביצים

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על זוהר מזרחי 18 חודשי מאסר - אך העליון החמיר במתחמים ובקביעת העונש בתוכם מזרחי הבריח מהרש"פ 2.5 מיליון ביצים ללא פיקוח וטרינרי וביצע עבירות מס והלבנה במיליוני שקלים
▪  ▪  ▪
סכנת סלמונלה [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

זוהר מזרחי, שהבריח מרשות הפלשתינית לישראל מיליוני ביצים וביצע עבירות מס והלבנת הון במיליוני שקלים, ירצה 30 חודשי מאסר. שופט בית המשפט העליון, ג'ורג' קרא, קיבל (יום ה', 16.5.19) את ערעור המדינה על קולת עונשו של מזרחי.
מזרחי הודה, כי הבריח 2.5 מיליון ביצים בלא פיקוח וטרינרי שנועד למנוע את מחלת הסלמונלה, מכר לפחות 1.7 מיליון מתוך ביצים אלו, לא דיווח על הכנסותיו בסך 2.6 מיליון שקל ממכירת הביצים והלבין 1.3 מיליון שקל מתוך הכנסות אלו. הוא הורשע בשורה ארוכה של עבירות, ובהן קשירת קשר לביצוע פשע, שימוש במסמך מזויף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עשיית מעשה העלול להפיץ מחלה, העלמת הכנסות, התחמקות מתשלום מס והלבנת הון.
בית המשפט המחוזי בירושלים (השופט דניאל טפרברג) גזר על מזרחי 18 חודשי מאסר ושני הצדדים ערערו על גזר הדין. בקבלו את ערעור המדינה אומר קרא, כי מתחמי הענישה שקבע טפרברג היו נמוכים מדי. "המערער עמד מאחורי אופרציה שלמה להברחת ביצים לישראל תוך שהוא מרמה את קהל הרוכשים ומזלזל בבריאות הציבור, באופן שעלול להביא להתפרצות של מחלה מסוכנת וקטלנית", הוא מזכיר. עוד מציין קרא את קביעתו החוזרת ונשנית של העליון, לפיה יש להטיל עונשים כבדים על עבירות מס. בעוד טפרברג קבע מתחמים כוללים של 60-12 חודשי מאסר, העמיד אותם קרא על 72-30 חודשים.
לדברי קרא, טפרברג שגה לקולא גם בקביעת העונש בתוך המתחמים. מזרחי כבר הורשע בעבירות דומות, ואת הנוכחיות ביצע בעוד תלוי ועומד נגדו עונש מאסר על תנאי - עובדה השקולה כנגד הודאתו והסרת מחדלי המס. לאור זאת, גזר כאמור קרא על מזרחי 30 חודשי מאסר - בהזכירו שערכאת הערעור אינה ממצה את הדין. המשנה לנשיאה חנן מלצר והשופט דוד מינץ הסכימו עם קרא. את המדינה ייצג עו"ד יורם הירשברג, ואת מזרחי - עו"ד מיכאל עירוני.

תאריך:  17/05/2019   |   עודכן:  17/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
30 חודשי מאסר למבריח ביצים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אחלה פסק דין למורשע !
ישמעאל  |  17/05/19 14:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
את הכינוס ערכה קרן תקוה    מנכ"ל הקרן: "הגיע הזמן כי עולם הרעיונות הישראלי ידביק את החברה הישראלית, ויציע פתרונות ההולמים את תפישת עולמו בתקשורת, בתרבות, במשפחה, בכלכלה, בביטחון ובחברה"
עידן יוסף
הרב חיים קנייבסקי מזהיר מפני השלכות חילול השבת באירוויזיון    ביקורת מרומזת על הח"כים החרדיים: "כופים על שומרי שבת רבים לעבוד ביום השבת"    ערוץ הידברול בליל שידורים מיוחד
עידן יוסף
משרד הבינוי והשיכון והתאחדות בוני הארץ מקדמים הגנה נוספת לכספי רוכשי הדירות    נכנסו לתוקפן תקנות חוק המכר העוסקות בלוח התשלומים, בדגש במיזמי תמ"א 38/1
עידן יוסף
עשוי להצביע בעד שמירה על חסינותו של נתניהו, אבל במסגרת החוק הקיים ולא המוצע    "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה"    בכיר בליכוד: "סער חותר תחת נתניהו כדי להפילו"
עידן יוסף
בתגובה נרחבת לתחקיר המקור, הודיעה לשכת סגן שר הבריאות: ״מדובר במסע ציד מתמשך ומתוזמן נגד איש ציבור מוערך ומוכר, תוך עלילת דם מרושעת כביכול קיימת סלחנות אצל ליצמן ולשכתו כלפי עבריינים שפוגעים מינית במגזר החרדי״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il