X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במכתב לעובדי חברת נת"ע, כתב המנכ"ל הפורש: "קידמנו בנחישות את הקו האדום. שיקמנו את אמון הציבור בחברה ובמיזם" ימשיך בתפקידו למשך שלושה חודשים
▪  ▪  ▪
בר-און. שמירה על התקציב והלו"ז
"השתגעתם? מאיפה תביאו 150 מיליארד?!"
עידן יוסף
רוני חזקיהו: "ההשקעה הנוכחית בתשתית אינה תומכת בצמצום הפער. התועלת הכלכלית מרשת המטרו מוערכת ב-16-10 מיליארד שקל בשנה" * שאול מרידור: "מיזם המטרו יבוא על חשבון מיזמי תשתית אחרים"
לרשימה המלאה

מנכ"ל חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע) יהודה בר-און הודיע (יום ב', 27.5.19) על פרישתו אחרי כחמש שנים בתפקיד. ההתפטרות תיכנס לתוקף בעוד שלושה חודשים.
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ הודה לבר-און על פעילותו והנחה את חברת נת"ע להתחיל מיד בהליכים לאיתור מנכ"ל חדש לחברה, במטרה לעמוד ביעדים שנקבעו.
במכתב ההתפטרות שלו, תוארה מערכת יחסים העכורה עם הדירקטוריון, משום שמעמדו כמנכ"ל לא ברור לנוכח העובדה שוועדת ההיגוי המשותפת למשרדי התחבורה והאוצר החליטה על האסטרטגיה של החברה ועל תקציבה. מעמדו הוסדר לפי חוות משפטית, אולם זו לא הייתה מקובלת על היו"ר רם בלינקוב. "עקב החלטתו זו ליטול לידיו סמכויות בניגוד להחלטות הממשלה וחוות הדעת המשפטיות, נקלע לסחרור שיתוף הפעולה ואיזון הסמכויות בין ועדת המכרזים, הדירקטוריון וגורמי הממשלה", כלשונו של בר-און.
עוד כתב בר-און: "מחלוקות ואי הסכמות הן חלק מתהליך עבודה מקובל. אולם מרגע שהן עוברות להתנהל באמצעי התקשורת, תוך הטלת דופי והצגת אי-אמיתות, נגרמת, ובצדק, פגיעה בשמה של החברה ובאמון הציבור בה - אמון הנדרש כל כך בתחום עיסוקה של החברה".
"בשנים האלה, שהיו מאתגרות ומרתקות, חוללנו כאן מהפכה", כתב בר-און לעובדי החברה. "הצלחנו, כולנו יחד, להפוך לכוח מקצועי - תכנוני וביצועי - חזק ומרשים. הוצאנו לפועל תוכניות שעוכבו עשרות שנים, והצלחנו לבצע מיזמים שנחשבו בעיני רבים לבלתי אפשריים. הסדרנו ותיקנו דוחות כספיים שהוזנחו במשך שנים. קידמנו בנחישות את הקו האדום, תוך בקרה יומיומית על איכות המוצר, שמירה על התקציב ועל לוחות הזמנים. שיקמנו את אמון הציבור בחברה ובמיזם, וזוכינו ביושר באמון גורמי הממשלה. הודות למאמצינו המשותפים, מה שנראה עד לא מזמן כחלום רחוק הפך למציאות ממשית עם הבטחה גדולה עוד יותר לעתיד".
בר-און מונה למנכ"ל נת"ע באפריל 2014. בתקופת כהונתו חולל שינוי ארגוני עמוק בחברה, והוציא לדרך את ביצוע את העבודות להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה, שממשיך להתקדם לפי לוחות הזמנים המתוכננים לקראת הפעלתו באוקטובר 2021. נכון להיום, כריית המנהרות כמעט הסתיימה - התחנות התת-קרקעיות בבנייה, ובשבועות האחרונים החלה הנחת המסילות לאורך התוואי, במקביל לתהליכי ייצור הקרונות. במקביל, מקדמת נת"ע את ביצוע הקו הסגול והקו הירוק, וכן את התכנון הסטטוטורי של שלושת קווי המטרו.
95% מעבודות המנהור כבר הושלמו והסתיימה בניית פנים התחנה ב-8 מתוך 10 התחנות של הקו (אלנבי, קרליבך, יהודית, שאול המלך, ארלוזורוב, אבא הלל, ביאליק ואם המושבות). כמו-כן, החלה הנחת המסילות בבת ים.

הנדון: מכתב התפטרות / מכתב
מכתב ההתפטרות של מנכ"ל נת"ע
תאריך:  27/05/2019   |   עודכן:  27/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מכירות הקבוצה ברבעון הסתכמו בכ-195 מיליון שקל, לעומת כ-220 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-11% הנובע בעיקרו מעיתוי חג הפסח
איתמר לוין
הפעולות החריגות בוצעו ככל הנראה בידי מאבטחיה של חיות - ולא בפעם הראשונה    אדם שהציג עצמו כ"מנהל הביטחון" אף אמר שבסמכותו להורות גם על בדיקה גופנית של העיתונאים בלבד
מחלקה ראשונה
הצו ניתן מתוך חשש שיציאתו תוביל לפגיעה בביטחון המדינה על-רקע קשריו לפעילים בחו"ל-ביניהם משוחררי עסקת שליט
מירב ארד
בתום פגישת נתניהו עם ראשי הסיעות הוחלט על קידום חוק פיזור הכנסת וייעשה מאמץ לפתרון המשבר עם ליברמן    גורמים בימין החדש: נרוץ עם או בלי שקד    שקד נערכת להתפקד לליכוד
מחלקה ראשונה
גטאס, שהורשע בהברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים, שוחרר היום מהכלא לאחר קרוב לשתי שנות מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il