X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ישראל ביתנו תוקף את טענות לפשרות מצד החרדים: "חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית" ביהדות התורה השיבו במתקפה: פוליטיקאי קטן
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף את המפלגות החרדיות על-רקע המחלוקת בהרכבת הממשלה: "מדברים על 'הגמישות המופלאה' של המפלגות החרדיות שמוכנות להעביר את חוק הגיוס, אבל עם הסתייגות קטנה, שסוגיית היעדים ופקיעת החוק יעברו להחלטת ממשלה - זו לא גמישות, זו רמאות".
ליברמן הוסיף: "חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית, הכוללת בין היתר, סגירת מרכולים בשבת, גשר יהודית, חרם צרכני על מפעל פיניציה בירוחם וניסיון להפסיק את מכירת הכרטיסים בשבת בגן החיות התנ"כי.
"המניע היחיד של 'ישראל ביתנו', הוא עמידה על העקרונות וההתחייבויות שניתנו לציבור לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות ולאחר הבחירות. אנחנו לא מחפשים להפיל את נתניהו ולא מחפשים מועמד אלטרנטיבי, אבל לא נוותר על העקרונות ועל ההבטחות שלנו לאזרחי מדינת ישראל".
ביהדות התורה, מיהרו להשיב למתקפה של ליברמן: "לא, זה לא בגלל 'חוק הגיוס' - זה בגלל 'חוק התירוץ'", נכתב בעמוד הפייסבוק של המפלגה. "פוליטיקאי קטן ש'לא דופק חשבון' לאזרחי המדינה ומוכן להשבית את כל המערכות החיוניות למשך חודשים ארוכים. חבל שהעקשנות הזו לא אפשרה לו לחסל את מי שהבטיח לחסל תוך 48 שעות".
אמש התקיימה פגישה בין ראש הממשלה נתניהו לבין יו"ר ישראל ביתנו ליברמן שהסתיימה ללא התקדמות. לאחר מכן נשא נתניהו דברים בהם אמר כי הוא יעשה כל מאמץ כדי להקים ממשלה ולא ללכת לבחירות.
במקביל, אישרה לפנות בוקר מליאת הכנסת בקריאה ראשונה את הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-21. יו"ר הוועדה המיוחדת ח"כ מיקי מכלוף זוהר שהציג את הצעת החוק אמר שכל מי שיצביע נגד הצעת החוק, יבטיח הקמת ממשלת שמאל בראשות ח"כ בני גנץ. "לעומת זאת", אמר, "מי שיתמוך בהצעה, יבטיח את המשך ממשלת ימין. בצער רב וביגון קודר אני מבקש מכם לתמוך בפיזור הכנסת". עוד הוחלט בוועדה המיוחדת כי התאריך המיועד לבחירות ייקבע ב-17 בספטמבר 2019.

תאריך:  28/05/2019   |   עודכן:  28/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הוסיף: "אם היינו שולטים על משפחה אחת על כל היבטי חייה, היינו מתפוצצים. כי בתוכנו, כולנו משתדלים להיות מוסריים. והנה אנו מחזיקים עם שלם שאין לו יכולת לקבוע את גורלו ואנו עושים את זה כבר 52 שנים. אי-אפשר לחיות כל כך הרבה שנים בלי לשלם מחיר של צמצום ושל חרדה"
איציק וולף
66 חברי כנסת תמכו בפיזור הכנסת ה-21 ו-44 התנגדו למהלך    חבר כנסת אחד נמנע בהצבעה    ח"כ זוהר: בצער רב וביגון קודר אני מבקש מכם לתמוך בפיזור הכנסת
איציק וולף
איציק וולף
מטוס הקרב היה בטיסה שגרתית בצפון הארץ ולא נפגע    פגז הנ"מ נפל בשטח הסורי    צה"ל תקף את המשגר שממנו בוצע הירי
איציק וולף
הרווחים הוכפלו לעומת רווחי הרבעון הראשון של 2018 שעמדו על 2.5 מיליון שקל    ההכנסות עלו ב-3.3% והגיעו ל-403.7 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il