X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות החברה הסתכמו בכ-235 מיליון שקל ה-EBITDA המנוטרלת גדלה בכ-40% לכ-80 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
אילן רביב. מנכ"ל מיטב דש [צילום: אתר מיטב דש]

מיטב דש השקעות מדווחת על תוצאות לרבעון הראשון לשנת 2019: הכנסות הסתכמו בכ-235 מיליון שקל, גידול של כ-9% בהשוואה להכנסות של כ-216 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כולל רווח מניירות ערך רשמה החברה הכנסות של 246 מיליון שקל. עיקר העלייה נובעת מהכנסות חבר הבורסה וברוקראז' מוסדי, קרנות נאמנות, קרנות סל ואשראי חוץ בנקאי בקיזוז הכנסות מניהול קופות גמל.
הרווח הנקי לרבעון הראשון לשנת 2019 עלה בכ-39% ועמד על כ-32 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-23 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה נובעת בעיקר מעלייה ברווח התפעולי וברווח מניירות ערך, בקיזוז עלייה בהפחתת נכסים בלתי מוחשיים והוצאות מיסים.
ה-EBITDA המנוטרלת ברבעון הראשון בשנת 2019 גדלה בכ-40% והסתכמה בסך של כ-80 מיליון שקל, בהשוואה לכ-57 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלייה ברווח התפעולי ומהעלייה ברווח מניירות ערך. החל מתחילת השנה מיישמת החברה את הוראות תקן דיווח כספי בינלאומי מס' 16, אשר קובע הנחיות בקשר לטיפול בחכירות, ורושמת הוצאות הפחתה ומימון חלף, הוצאות שכר דירה וליסינג רכבים. בנטרול יישום התקן, מסתכמת ה-EBITDA המנוטרלת לסך של כ-75 מיליון שקל, עלייה של כ-32% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
הכנסות חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי ברבעון הראשון בשנת 2019 עמדו על כ-31 מיליון שקל לעומת 25 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-24%. העלייה בהכנסות בתקופת הדוח נובעת מעלייה בהיקף הפעילות. מדובר ברבעון שיא בגיוס לקוחות חדשים בחבר הבורסה בהמשך לצמיחה מתמדת. בנוסף, ברבעון האחרון הושקה אפליקציית מסחר חדשה ומתקדמת, וכן מערכת דיגיטלית לפתיחת חשבון באינטרנט ובמובייל.
היקף נכסי קופות הגמל והפנסיה שבניהול הקבוצה ליום 31.3.2019 עמד על כ-53.5 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-50.6 מיליארד שקל ביום 31.3.18. קרנות הפנסיה הנבחרות ממשיכות לצבור תאוצה, והחברה מנהלת את קרן הפנסיה הגדולה ביותר מבין בתי השקעות, בהיקף של כ-10 מיליארד שקל. בנוסף, קרן הפנסיה של מיטב דש דורגה במקום הראשון מבין קרנות הפנסיה בישראל במדד שביעות רצון והמלצת לקוחות של רשות שוק ההון לשנת 2018.
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: אנו עדים להמשך המהפכה שהחלה בשוק הפנסיה, כאשר קרנות הפנסיה הנבחרות ממשיכות לצבור תאוצה. מיטב דש גאה להוביל עם קרן הפנסיה הנבחרת הגדולה ביותר מבין בתי ההשקעות, עם היקף נכסים של למעלה מ-10 מיליארד שקל, וקצב הפקדות חודשי של כ-160 מיליון שקל. ברבעון זה, לאור החלת הרגולציה המחייבת מעסיקים לערוך מכרז או לצרף את עובדיהם החדשים לקרן נבחרת, צירפנו לשורותינו מאות מעסיקים חדשים, כולל חברות מהמובילות במשק. אין ספק שתחום זה עובר מהפיכה של ממשאנו עדים להמשך המהפכה שהחלה בשוק הפנסיה, כאשר קרנות הפנסיה הנבחרות ממשיכות לצבור תאוצה. מיטב דש גאה להוביל עם קרן הפנסיה הנבחרת הגדולה ביותר מבין בתי ההשקעות, עם היקף נכסים של למעלה מ-10 מיליארד שקל, וקצב הפקדות חודשי של כ-160 מיליון שקל. ברבעון זה, לאור החלת הרגולציה המחייבת מעסיקים לערוך מכרז או לצרף את עובדיהם החדשים לקרן נבחרת, צירפנו לשורותינו מאות מעסיקים חדשים, כולל חברות מהמובילות במשק. אין ספק שתחום זה עובר מהפיכה של ממש

תאריך:  28/05/2019   |   עודכן:  28/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי מיטב דש עלו בכ-40% לכ-32 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו תוקף את טענות לפשרות מצד החרדים: "חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית"    ביהדות התורה השיבו במתקפה: פוליטיקאי קטן
מירב ארד
הוסיף: "אם היינו שולטים על משפחה אחת על כל היבטי חייה, היינו מתפוצצים. כי בתוכנו, כולנו משתדלים להיות מוסריים. והנה אנו מחזיקים עם שלם שאין לו יכולת לקבוע את גורלו ואנו עושים את זה כבר 52 שנים. אי-אפשר לחיות כל כך הרבה שנים בלי לשלם מחיר של צמצום ושל חרדה"
איציק וולף
66 חברי כנסת תמכו בפיזור הכנסת ה-21 ו-44 התנגדו למהלך    חבר כנסת אחד נמנע בהצבעה    ח"כ זוהר: בצער רב וביגון קודר אני מבקש מכם לתמוך בפיזור הכנסת
איציק וולף
איציק וולף
מטוס הקרב היה בטיסה שגרתית בצפון הארץ ולא נפגע    פגז הנ"מ נפל בשטח הסורי    צה"ל תקף את המשגר שממנו בוצע הירי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il