X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בפעם השנייה תוך שמונה שנים

חברת הרכב כארמור קורסת

ביהמ"ש מינה כונסים לחברה המייצרת מיכליות, כבאיות, רכב לפיזור הפגנות ועוד חייבת 21 מיליון שקל למזרחי ומרכנתיל; הפסידה אשתקד 32 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
"זאב" - רכב משורין של צה"ל

נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, מינה (יום ד', 5.6.19) את עוה"ד ישראל בכר ורונן מטרי לכונסי נכסים לחברת הרכב כארמור. הבקשה הוגשה בידי בנק מזרחי-טפחות ומרכנתיל דיסקונט בהסכמת החברה ובעליה - קבוצת ברנד תעשיות שבשליטת גלעד הלוי (בנו של אפרים הלוי, לשעבר ראש המוסד). הבנקים אומרים, כי החברה חייבת להם 21 מיליון שקל וכי בשנה שעברה הפסידה 32 מיליון שקל.
כארמור (לשעבר התכוף) מייצרת מיכליות, מתדלקי מטוסים, רכבי כיבוי אש, רכבים משוריינים, רכבי פיזור הפגנות, נגררים מיוחדים ועוד. רוב פעילותה מתבצעת באזור התעשיה ציפורית שבנצרת עילית, וכן באזור התעשיה הדרומי של אשדוד. התכוף הוקמה ב-1947 וייצרה משורינים שפעלו בשיירות, בעיקר לירושלים.
בשנת 2011 נמכרה החברה לקבוצת ברנד, לאחר שצברה חובות של 200 מיליון שקל, ובשנת 2015 החליפה את שמה לכארמור. בשנים האחרונות זכתה כארמור במכרזים של הרשות לכבאות והצלה, משטרת ישראל, משטרת העיר סאו פאולו שבברזיל ועוד. אולם מצבה הכלכלי הלך והחמיר מאז 2016. בשנה שעברה היה לה כאמור הפסד של 32 מיליון שקל, לצד תזרים מזומנים שלילי של 35 מיליון שקל מפעילות שוטפת, גרעון של 34.4 מיליון שקל בהון וגרעון של 31.8 מיליון שקל בהון החוזר, והיא ספגה הערת עסק חי.
ברנד תעשיות סיימה את השנה שעברה עם הכנסות של 248.5 מיליון שקל והפסד של 14 מיליון שקל. את הרבעון הראשון של השנה היא סיימה עם הכנסות של 64.3 מיליון שקל והפסד של 19.7 מיליון שקל. מניות החברה נסחרות בבורסה בתל אביב בשווי שוק של 70 מיליון שקל; היום עלו מניותיה ב-3.4%.
הבנקים אומרים, כי המוסד לבוררות שליד לשכת המסחר הבינלאומית בשווייץ חייב את כארמור לפני חודש לשלם 3.7 מיליון דולר לחברת BMC הטורקית ודחה את תביעתה-שלה נגד אותו לקוח. בעקבות פסק הבוררות הודיע הלוי לבנקים, כי כארמור אינה יכולה לפרוע את חובותיה, וכי היא תוכל לפעול לכל המאוחר עד חודש אוגוסט. מזרחי טוען לחוב של 17.6 מיליון שקל, ומרכנתיל - לחוב של 3.9 מיליון שקל.
עוד אומרים הבנקים, כי כארמור מעסיקה כיום 23 עובדים בלבד, ומספרם יקטן עוד יותר בעקבות ההסכם עליו חתמה לפני שלושה חודשים עם חברת מרכבים ולפיו תועבר אל האחרונה פעילותה בתחום הכבאיות. לדברי הבנקים, מטרה מרכזית של כינוס הנכסים היא לאפשר את ביצועה של העסקה עם מרכבים.

תאריך:  05/06/2019   |   עודכן:  05/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת הרכב כארמור קורסת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תחרות מסין,אפילו שכנראה איכותי
רמי לוד 49  |  5/06/19 17:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תנועת חזון במתקפה אישית על ראש עיריית ירושלים משה ליאון על ההחלטה להסיר שילוט על זוגיות הטרוסקסואלית כמודל משפחתי
מירב ארד
שר הרווחה: מאמין שלאחר שייפגש ביממה הקרובה עם רה"מ ושר האוצר ידחה הקיצוץ    רשות שוק ההון: "דחייה משמעה פגיעה בשוויון של הפנסיונרים העתידיים"
מירב ארד
לבקשת משפחת ריבלין, הציבור יורשה לחלוף על פני ארונה לציבור כניסה חופשית לאזרחי המדינה לחלוף על פני ארונה    טראמפ צייץ הבוקר: "נחמה ייצגה את ישראל בחן, מלניה ואני נתגעגע"
עידן יוסף
קווי התחבורה הציבורית מדוללים משמעותית בשל חג מוסלמי וחלקם אף בוטלו    משרד התחבורה מסתפק בהודעה כללית לנוסעים, אך אינו מורה לחברות להיערך מראש באמצעות מודעות מפורטות בתחנות והצבת דיילים
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ ביטן הודיע כי הוועדה תתכנס עוד היום לאחר אישור הצ"ח במליאה, כדי להשלים את הכנת החוק לקריאות שנייה ושלישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il