X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הח"כית מאיחוד מפלגות הימין אומרת כי הדבר יקרה אם לא תימצא לצידו של הליכוד מפלגת ימין חזקה שתכניס את ארץ ישראל לתוך סעיפי המו"מ הקואליציוני
▪  ▪  ▪
סילמן. "שהליכוד לא יטיף על אחדות" [צילום: דוד ווייל]

חברת הכנסת עידית סילמן (איחוד מפלגות הימין) קוראת לליכוד שלא להטיף למפלגתה שחתרה וחותרת לאחדות המחנה. בנאום (יום ה', 13.6.19) בוועידת נוער הריבונות ברמת גן, ציינה כי לצד שיח הריבונות הנשמע כעת, במרוצת שנות שלטון הליכוד לא קודם חזון זה באופן מעשי.
"מטיפים לנו על הוויכוחים הפנימיים בשעה שאנחנו לפני אחדות המחנה. הרב רפי פרץ מוביל לאחדות גדולה. לא ניתן לאף קול להתבזבז", הכריזה סילמן ובהתייחס למחלוקות שהתגלעו בימים האחרונים אמרה: "אנחנו נמצאים כעת בבירור דרכה של הציונות הדתית, והדברים צריכים להתרחש מתוך כבוד הדדי".
"ידענו לאחד את כולם והתוצאה הוכרעה כאשר אנחנו בכנסת עם שישה חברי כנסת ושאר מפלגות הימין (הימין החדש וזהות) לא זכו להיכנס לכנסת, ובגלל איבוד הקולות אנחנו הולכים לבחירות חוזרות".
בדבריה התייחסה סילמן להכרזות הריבונות העולות מכיוונם של בכירי הליכוד: "הליכוד, שמדבר כאן על ריבונות, מוביל את מדינת ישראל כבר 12 שנים. איפה הייתם כל השנים הללו? אנחנו מצפים לריבונות הזו ואנחנו נלחמים עליה". סילמן קובעת בדבריה כי ליכוד גדול עלול להיות גם סיכון אם לא נמצאת לצידו מפלגת ימין חזקה שתכניס את ארץ ישראל לתוך סעיפי המו"מ הקואליציוני.
"ימי החופש הגדול מתקרבים", פנתה סילמן למאות בני הנוער שגדשו את אולם הוועידה, "כל אחד מכם יצטרך לקחת את הכוחות שלו ולהשפיע כנוער ולהוביל, בחוגי בית, בכינוסים, במפגשים וברשתות החברתיות, להוביל את שיח הריבונות".
את דבריה נשאה חברת הכנסת סילמן לאחר קביעתו של פעיל זכויות האדם באסם עיד, ולפיהם רק ריבונות ישראלית תהפוך את החיים בישראל לגן עדן, כלשונו. סילמן ממשיכה את דבריו של עיד וקובעת: "הריבונות היא לא רק בעבור תושבי ישראל אלא גם עבור האחרים, גם עבור הערבים שחיים בארץ הזו. הריבונות היא הכרח שנחוץ מיד".
"שגריר ארה"ב אומר שריבונות היא חשובה וצריכה להיעשות. זה קורה אחרי השיח על רמת הגולן. כל זה קורה אחרי עבודה של שנים רבות, ואנחנו נהיה שם כדי לדאוג שהדברים לא רק ייאמרו אלא גם ייעשו", דברי סילמן.

תאריך:  13/06/2019   |   עודכן:  13/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סילמן: ליכוד גדול עלול לסכן את הימין
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ליכוד גדול מסכן את המדינה
ארי כספי  |  14/06/19 09:38
 
- ואםBBישא אישה2》יפתור לך?הבעיות
ע_הראל  |  14/06/19 14:28
 
- הראל
בורקיטו  |  15/06/19 07:27
 
- כולנו מקבלים שכר משמיים》לא מBB
ע_הראל  |  16/06/19 11:45
2
לא יכול להתאפק מלאמר,,,,,,,
הגוי..  |  15/06/19 08:47
 
- בDNA שלך דיבור נאצי,"גוי"...  ל"ת
מזהה תהליכים  |  15/06/19 19:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
רפי לאופרט
נתניהו מגלה כבר זמן רב כושר עבודה ואנרגיות אישיות יוצאים מן הכלל; עם זאת, אין הוא "אדם עליון" ואינו חף מחסרונות וטעויות    לכל אדם ולכל מערכת אנושית גבולות יכולתם ומלחמת ההתשה בה עומד האיש ועתיד לעמוד גם בקדנציה הבאה, פועלים לקידום מועד סיום דרכו הפוליטית
עידן יוסף
היועמ"ש לממשלה אישר קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה למרות ממשלת המעבר לנוכח הבחירות החוזרות    גובה הקיצוץ הצפוי - יותר ממיליארד שקלים    הקיצוץ הרוחבי יממן בין היתר את המשך סבסוד הצהרונים
ח"כ אבי גבאי
מפלגה שלא יכולה להתאחד וללכת קדימה, לא יכולה לבוא לציבור ולהציע לו שתנהל את המדינה    בסוף מדובר בחיים ובאיכות החיים של אזרחי המדינה ולא רק במשחק פוליטי פנים מפלגתי
איציק וולף
ח"כ אבי גבאי הודיע על הסרת שמו מרשימת המפלגה לכנסת ה-22 ומאשים את המפלגה בתרבות ארגונית קלוקלת    "תחתיי היו ארבעה יושבי ראש לשעבר. זו תופעה שבאופן טבעי מובילה לבעיות פרסונליות. החלטתי להסיר את עצמי מהרשימה לכנסת הבאה, אין לי תוכניות קדימה"
עידן יוסף
סיעת כחול לבן מגבשת תוכנית מרחיקת לכת שעשויה להתפרסם לפני הבחירות - הסכמה על חוק הגיוס על בסיס המתווה האחרון שהגישו המפלגות החרדיות לליברמן והצהרה שתאפשר להקים ממשלה עם הסיעות החרדיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il