X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כחלק מההסכם שיהיה בתוקף עד לסוף שנת 2025 יצומצמו 140 תקנים בחברה בפריסה של חמש שנים, ולעובדים הפורשים יינתנו תנאי פרישה מועדפים כלל העובדים יקבלו מענק בגובה 25 אלף שקל, תוספת חודשית בגובה 500 שקל ותוספות נוספות
▪  ▪  ▪
מעמד החתימה על ההסכם [צילום: אגף הדוברות בהסתדרות]

הנהלת מקורות וההסתדרות חתמו (יום ג', 25.6.19) על הסכם היסטורי שיאפשר את יציאתה לדרך של רפורמה מבנית במקורות ובחברת הביצוע שלה שח"מ, בפעם הראשונה מזה 40 שנה.
ההסכם נחתם בבית ההסתדרות במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מנכ"ל מקורות אלי כהן, יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל, סמנכ"ל משאבי אנוש במקורות אשר בן שושן ויו"ר ארגון עובדי מקורות אילן הללי. ההסכם נחתם בברכתו של שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, ובליוויו של אפי מלכין מהממונה על השכר באוצר.
ההסכם שנחתם כולל הסכמה לרפורמה בחברות מקורות ושח"מ, על פיה המדינה תזרים כספים לחברות לצורך פיתוח תשתיות והשקעות, והחברות בתמורה ייעלו אתפעילותן. הצורך בהסכם עלה נוכח השנים הדלות בגשמים שעברו על המדינה וגרמו להידלדלות הקשה של מאגרי המים הטבעיים, באופן שמחייב ביצוע השקעות משמעותיות בתשתיות וייעול משק המים תוך שינוי מבני בקבוצת מקורות.
כחלק מההסכם, שיהיה בתוקף עד לסוף שנת 2025, יצומצמו 140 תקנים בחברה בפריסה של חמש שנים, כאשר לעובדים הפורשים יינתנו תנאי פרישה מועדפים. הסכמות נוספות בין הצדדים קובעות כי כלל העובדים יקבלו כעת תוספת שקלית למשכורתם בסך 500 שקל וכן מענק חד-פעמי בגובה 25 אלף שקל בשתי פעימות. כ-100 הנדסאים וטכנאים יזכו לתוספת נוספת של 9% לשכרם, עובדים ותיקים יזכו לתוספת ל"דרגת שהייה" וכלל העובדים יקבלו זכאות לחברות בעמותותמקצועיות.
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "הלילה חתמנו על הסכם היסטורי שיאפשר את קידומו וייעולו של משק המים בישראל, במקביל לשמירה על מעמד עובדי מקורות. ההסתדרות הייתה ותמשיך להיות שותפה מלאה לכל רפורמה גדולה וחשובה, וכיו"ר ההסתדרות אני גאה לקחת חלק במהלך יציאתה לדרך חדשה של מקורות.

תאריך:  25/06/2019   |   עודכן:  25/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם: רפורמה בחברת מקורות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עובדי מקורות/ חברת חשמל
ישע .  |  25/06/19 11:34
2
רפורמת בלוף .הכל עוד כסף ל"ת
י.צ.  |  26/06/19 09:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
עו"ד איתמר בן גביר, העומד בראש עוצמה יהודית, הודיע לבית היהודי כי רשימתו לא תרוץ במסגרת איחוד מפלגות הימין    במכתב ששלח לרב רפי פרץ הבהיר: "התנהלות גורמים בבית היהודי הייתה מחפירה"
איתמר לוין, יצחק דנון
חברת המפעיל מבקשת להעביר לבוררות את הסכסוך בינה לבין דרך ארץ, בעקבות דרישתה של האחרונה להפחית ב-12 מיליון שקל בשנה את התשלום תמורת הפעלת הכביש
איציק וולף
קטוסה הואשם באונס ילדה בת 7, אך רק לאחר פרסום כתב האישום התגלו מחדלי החקירה החמורים    "קיימות ראיות שהקטינה נפגעה מינית, אין די ראיות לביסוס כתב אישום נגד קטוסה"
איציק וולף
המשטרה אספה מביתה של הילדה מבנימין שנאנסה לפני כחודשיים וחצי את הבגדים שלבשה בעת האונס בתקווה למצוא קצה חוט פורנזי    הערב נחקרה הילדה שוב במשטרה
איציק וולף
רשת המרכולים הארצית נמצאת במשא-ומתן לרכישת רשת המרכולים הבת-ימית 'סופר דוש'    "היקף המכירות של סופר דוש והתמורה הנדונה במסגרת המשא-ומתן הם מהותיים לחברה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il