X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחריהן ברשימה - ג'י בי טורס ואגד הרעה בשירות התחבורה הציבורית בישראל בעיות נגישות כמעט בכל החברות כמעט רבע מהנסיעות בקו 402 של אגד לא מבוצעות הטובות ביותר: שאמ ונתיב אקספרס
▪  ▪  ▪
דן. נסיעות לא מבוצעות [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]

חברת דן מקבלת את הציון הגרוע ביותר מבין 16 חברות התחבורה הציבורית הפועלות כיום בשוק. כך עולה מדוח הבקרה השנתי שהכין אגף אגף פיקוח, בקרה ורמת שירות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית.
מן הדוח עולה כי מדד החריגה של דן הוא הגבוה ביותר, ואחריה מטרופולין, ג'י בי טורס, אגד וסופרבוס (שרשמה שיפור). מנגד את הציון הנמוך ביותר, המעיד על שירות טוב קיבלה חברת שאמ המבצעת נסיעות פנימיות בנצרת, ואחריה נתיב אקספרס, נסיעות ותיירות, דן באר שבע ודן בדרום. יתר המפעילים קיבלו ציון ממוצע.
ככלל, נראה כי בתקופת הבקרה, שהתקיימה כאשר לרשות לא היה מנהל, חלה הרעה בחציון השני של שנת 2018, נשוא דוח זה, לחציון השני של 2017. אשכול ירושלים-בית שמש, גם כן של אגד, שבו נמצאה חריגה של אי-ביצוע נסיעות ברמה של 17.4% מכלל הנסיעות.
אשכול ההפעלה הגרוע ביותר בישראל, בפער ניכר מכל יתר האשכולות, הוא קו 402 (ירושלים-בני ברק) המופעל בידי אגד ובו כמעט רבע מהנסיעות(!) לא בוצעו. אחריו ברשימה
במדד שביעות הרצון של הנוסעים מן המפעיל, מובילות שאמ, נסיעות ותיירות, ג'י בי טורס, דן בצפון, דן בדרום, רמה (גולן) וגלים (רהט). החברות בתחתית שביעות הרצון הן: סופרבוס, אגד, אגד תעבורה ודן.
להלן כמה חריגות ניכרות שנמצאו אצל המפעילים:
  • אגד - סטייה ממסלול נסיעה ואי-עצירה בתחנה, נסיעות שאינן מבוצעות, איחורים, אוטובוסים לא נגישים ונהגים לא אדיבים.
  • אגד תעבורה - בעיות הנגשה באוטובוסים, איחורים וסטיות ממסלול ואי-עצירה בתחנות.
  • דן - בעיות נגישות, נסיעות שלא מבוצעות, אי-עצירה בתחנות ואיחורים.
  • דן באר שבע - נגישות לקויה.
  • דן בדרום - נגישות לקויה, סטייה ממסלול ואי עצירה בתחנות, נהגים לא אדיבים ולכלוך באוטובוסים.
  • דן בצפון (המטרונית) - בעיות נגישות חמורות.
  • אפיקים - סטייה ממסלול ואי-עצירה בתחנות, בעיות נגישות, נהגים לא-אדיבים ואיחורים.
  • סופרבוס - בעיות חריפות בנגישות אוטובוסים.
  • מטרופולין - בעיות נגישות, סטייה ממסלול, אי-עצירה בתחנות, איחורים, נסיעות שלא מבוצעות ונהגים לא אדיבים.
  • נתיב אקספרס - בעיות נגישות, סטייה ממסלול, אי-עצירה בתחנות ובעיות באדיבות הנהגים.
  • קווים - בעיות נגישות, סטייה ממסלול, אי-עצירה בתחנות, בעיות באדיבות הנהגים ואיחורים.
  • ג'י בי טורס - אי-עצירה בתחנות וסטייה ממסלול, בעיות נגישות ונהגים לא-אדיבים.
  • רמה (רמת הגולן) - בעיות נגישות, סטייה ממסלול, אי-עצירה בתחנות ואיחורים.
  • ש.א.מ - בעיות נגישות, סטייה ממסלול, אי-עצירה בתחנות ובעיות אדיבות של נהגים.
  • גלים - אי-עצירה בתחנות וסטייה ממסלול, בעיות בהצגת מספרי קווים וליקויים באוטובוס.
  • נסיעות ותיירות - בעיות נגישות, סטייה ממסלול, אי-עצירה בתחנות ונהגים לא אדיבים.
מחודש ינואר 2018 מבוצעות בקרות אלקטרוניות בתחנות המוצא בכלל המפעילים. אלה יבואו לידי ביטוי בדוח הבקרה הבא, ולתת תמונה נכונה הרבה יותר על המציאות.

תאריך:  30/06/2019   |   עודכן:  30/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דוח הבקרה: דן ומטרופולין בתחתית הרשימה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
ההיגיון שמנחה את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במתן תמריצים לנהגים שיקבלו דירוג מהנוסעים מעיד על ניתוק מהשטח. מהלך שכזה יפגע בנהגים, יפגע בשירות ובבטיחות ומעל לכל יפגע בנוסעים
עידן יוסף
נהגים שיצוינו לשבח יקבלו מענק    יו"ר האגף לאיגוד מקצועי: "אוטובוס הוא פצצת זמן מתקתקת"    מנכ"ל הרלב"ד: מעורבות נהגי אוטובוס ערבים בתאונות נמוכה מהממוצע
עידן יוסף
השר סמוטריץ' הסביר לנוסע בקו העמק מדוע הרכבת שלו לא הגיעה לתחנה וקיים דיון עם הרשות לתחבורה ציבורית תוך התחייבות שהרכבת תבחן את נוהלי מסירת המידע לציבור    חשף: מערכת אוטומטית תיידע נוסעים קבועים על שינויים
איתמר לוין, יצחק דנון
53 בעלי מניות ופנסיונרים מבקשים למנוע את הארכת כהונתו של הדירקטוריון הקיים    טוענים שהיו"ר שמואל רפאלי רוכש תמיכה באמצעות הבטחה לדיבידנד - בניגוד למצב החברה
איתמר לוין, יצחק דנון
אגד טוענת שיש לחשב את החזר הבלו המגיע לה על-פי ממוצע השימוש בסולר בכל האוטובוסים של כל קו; רשות המיסים עורכת את החישוב על-פי הצריכה של כל אוטובוס בפני עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il