X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תחנת כלא נפחא לצפון. תחנה עלומה [צילום: יאיר בן צבי]
אוטובוס לשום מקום
תחנות אוטובוס בלי שם הוקמו בדרום
מאז הוחלפו בתחילת השנה תחנות האוטובוס בערבה ובמקומות אחרים בדרום, לא טרחו מפעילי התחבורה הציבורית לציין את מספרי הקווים החולפים בהן בעקבות התערבות News1 הובטח תיקון הבעיה

תחנות אוטובוס בדרום הארץ בהן עוברים קווי תחבורה ציבורית עומדות ללא שילוט כנדרש. נוסעים המגיעים לתחנות אלה אמורים לנחש או להעזר ביישומונים שיגלו להם באיזו תחנה הם נמצאים ואילו קווים אמורים לעבור בה.
בתחילת השנה החליף משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, את תחנות האוטובוס הישנות בחדשות, התקינה עליהן שלטים (תמרור 505), אך מפעילי התחבורה הציבורית באזור לא טרחו עד עתה לוודא כי מדבקות עם מספרי הקווים החולפים באותן תחנות יודבקו על אותם שלטים, ומצב זה נמשך חודשים ארוכים.
כך למשל, בתחנות באזור כלא נפחא, צומת באר אורה, צומת עין יהב, שדרות קק"ל/נחל חווה אין שילוט כנדרש.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית העבירה את הטיפול בנושא לאגד. דובר אגד, רון רטנר, מסר בתגובה: "אנו מודים לאתר News1 ולתושבי האזור על הערנות והסבת תשומת הלב לעניין. אגד עורך בקרה שוטפת אחרי תחנות אגד בכל רחבי הארץ (כ-11 אלף תחנות) וברגע שנמצא מפגע או חוסר בשילוט הנושא מטופל על ידינו מיד. כך גם ייעשה בתחנות המדוברות, וכבר בימים אלה אנשי התפעול והבינוי של אגד הפרוסים ברחבי הארץ יפעלו לעידכון ולריענון סימוני התחנות וקווי השרות המדווחים על ידכם, כמו גם סריקה נרחבת של יתר התחנות באזורים הדרומיים המרוחקים מלב היישוב.
"חשוב לדעת, כי פעמים רבות עמדות שילוט נגנבות, עוברות השחתה, ולעיתים אפילו מוחלפות על-ידי הרשויות המקומיות ללא ידיעתנו. למרות כל אלה, ברגע שנדע לנו על כל תקלה בשילוט העניין מטופל מיד. בנוסף, גם אם ישנו חוסר בשילוט במקום מסוים, נהגי האוטובוס יודעים בדיוק היכן הם צריכים לעצור, והם ממשיכים לעבור ולעצור באותן התחנות כרגיל".
מחברת מטרופולין, שחלק מקוויה עוברים בתחנות אלה, נמסר: "ככל הנראה התמרורים המדוברים הוחלפו לאחרונה, ובימים הקרובים יותקנו עליהם מדבקות הקווים. יודגש כי באחריות כל חברה להתקין את מדבקות המידע בעבור קווי השירות שלה בלבד".

תאריך:  02/07/2019   |   עודכן:  02/07/2019
+שר התחבורה הורה על המשך פעילות אגד לתוך הלילה
00:14 03/07/19  |  

‏בתיאום עם משטרת התנועה נפתח מסוף ארלוזרוב. בהוראת שר התחבורה, אגד ימשיך להפעיל קווי נסיעות ככל שיידרש. סמוטריץ': "עוד מוקדם לסכם, אבל כבר בשלב הזה תודה לרשות הארצית לתחבורה ציבורית ולעומד בראשה, אמיר אסרף, על ניהול האירוע התחבורתי המורכב הזה בהיבטי תחבורה ציבורית. תודה גם לרכבת ישראל, לנהגים ולמפעילים השונים".

+רכבות יפעלו במהלך הלילה
00:09 03/07/19  |  

לפני זמן קצר יצאה רכבת מתל אביב (תחנת ההגנה) והיא תעבור דרך תחנות: בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, ראשל״צ משה דיין,יבנה מערב, אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע. רכבת כוננית מתל אביב תפעל בהתאם לביקוש ולהערכות מצב שיתבצעו בשטח. רכבות לילה סדירות מופעלות כל שעה עגולה, במהלך כל הלילה: תל אביב הגנה לנהריה, דרך תחנות הביניים: הרצליה, נתניה,חדרה,בינימינה,חיפה מרכז השמונה,מרכזית המפרץ,קרית מוצקין,נהריה. כן יוצאת רכבת מתל אביב (הגנה) לבאר שבע,דרך תחנות הביניים: בת ים יוספטל,רשל״צ משה דיין,יבנה מערב,אשדוד,אשקלון,שדרות,נתיבות,אופקים.

+קווי אגד תעבורה מירושלים מושבתים למשך שעתיים במחאה על תקיפת נהג
19:07 02/07/19  |  

בעקבות תקיפה נוספת של נהג, הודיע ארגון כוח לעובדים על השבתת קווי אגד תעבורה מירושלים (בנייני האומה) למעלה אדומים, למבשרת ציון ולגבעת זאב למשך שעתיים (עד 21:00). תקיפת הנהג הערב ארעה בגבעת זאב לאחר ויכוח על תשלום.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחנות אוטובוס בלי שם הוקמו בדרום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
נהגים לא עולים לקווים שלא הוצמד להם מאבטח או מבקר    ביום ראשון הותקף נהג באלימות פיזית בקללות, ביריקות ובעישון לפניו
עידן יוסף
השכר השעתי יהיה הגבוה ביותר בקרב החברות הפרטיות בענף התחבורה הציבורית ויוצמד לוותק    נהגים שעובדים עשור יקבלו 46 שקל לשעה    שכר המפקחים בחברה יועלה עד 37 שקל לשעה ושכר הקופאים עד 38 שקל
עידן יוסף
מה-12 ביולי תפעיל מטרופולין את קווי השירות הבין-עירוניים המחברים בין השרון לגוש-דן    בפעימה השנייה - קווים בין-עירוניים חדשים, ובשלישית - קווים עירוניים בשרון
עידן יוסף
אחריהן ברשימה - ג'י בי טורס ואגד    הרעה בשירות התחבורה הציבורית בישראל    בעיות נגישות כמעט בכל החברות    כמעט רבע מהנסיעות בקו 402 של אגד לא מבוצעות    הטובות ביותר: שאמ ונתיב אקספרס
עידן יוסף
ההיגיון שמנחה את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במתן תמריצים לנהגים שיקבלו דירוג מהנוסעים מעיד על ניתוק מהשטח. מהלך שכזה יפגע בנהגים, יפגע בשירות ובבטיחות ומעל לכל יפגע בנוסעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il