X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חדש בדואר ישראל - השירות שיגיד לך לאיזה סניף כדאי ללכת עד 15 דקות המתנה בתור ייחשב זמן המתנה קצר
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת דואר ישראל משיקה שירות מידע חדש, שמטרתו לנתב עומסים בסניפי החברה בזמן אמיתי. השירות, שעלה באתר דואר ישראל ובקרוב גם ביישומון הדואר, מהווה מדד לזמינות ומציג הצגה מקוונת של העומס במאות סניפי החברה בשקיפות מלאה, כך שהלקוח יכול לבחור מתי להגיע לסניף הרצוי לו, או לאתר את הסניף הפנוי ביותר באזורו.
המדד, אשר פותח ע"י חטיבת מערכות מידע בדואר, בשיתוף חברת מטריקס וחברת קיונומי, כולל נתונים וניתוח המידע, בהתאם לתפוסת הלקוחות הנמצאת בכל רגע נתון בכל אחד ממאות סניפי הדואר והסוכנויות ברחבי הארץ, בהם יש מערכת תורים ממוחשבת.
עם זאת, קבלת חבילה תתאפשר רק בסניף אליו נשלחה, ללא יכולת להימנע מהתור.
לקוחות שיכנסו לאתר הדואר להזמין תור, או לחפש את הסניף אליו הם מבקשים להגיע, ימצאו לצד הסניף המבוקש סימון בצבע המציין את רמת העומס בסניף באותה עת. בנוסף, בהתאם למיקומם, יראו את הסניפים שבקרבתם, אם רכיב המיקום זמין במכשירם. הסימונים מודגשים בצבעים ומלווים בטקסט המתאר את מידת הפניות של הסניף. לדוגמה: סימון בצבע ירוק ולצידו הטקסט: "זמן המתנה קצר" - עד 15 דקות. צבע אדום מעיד על זמן המתנה ארוך במיוחד מעל 30 דקות, כמו למשל בימי קצבאות ומע"מ (ב-15 בכל חודש ובסוף החודש), וצבע כתום יעיד על זמן המתנה ממושך ביחידה בין 16 ל-30 דקות.
אם הלקוח לא נדרש לפעולה המחייבת את הגעתו לסניף מסוים, הוא יוכל לבחור את שעת ההגעה לסניף, או לחלופין להגיע לסניף אחר הקרוב לאזור מגוריו או עבודתו או לסניף הקרוב למקומו, בהם זמן ההמתנה קצר יותר. בנוסף יוכלו הלקוחות לראות באתר את מגוון השירותים שמספקת כל יחידה, לרבות שירותים פיננסיים וכן שעות פעילות, הודעות ספציפיות לאותה יחידה וכן מפה לאיתור מקום הסניף ולהגיע אליו בקלות ובפשטות. מומלץ להזמין תור מראש.
"למרות הגידול בהיקפי הפעילות ובכמות החבילות הצומחת משנה לשנה, זמני ההמתנה בדואר ישראל ירדו משמעותית בשנים האחרונות ועומדים על כ-11 דקות בממוצע. אנו שואפים להמשיך ולהוריד את זמני ההמתנה, וכבר כיום כ-40% מהחבילות נמסרות באמצעות כ-580 מרכזי מסירת חבילות שפתחנו בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים וכן עם רשתות כמו שופרסל, סופרפארם וקניוני עזריאלי", ציינה בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק והשירות בדואר ישראל.

תאריך:  07/07/2019   |   עודכן:  08/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיצור תור בדואר: שירות חדש לניטור עומסים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מצחיקים...זמן המתנה ממוצע...11
קובגר  |  8/07/19 13:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מתחזיות ראשוניות של משרד הפנים היווני עולה שמפלגת "הדמוקרטיה החדשה" מובילה בבחירות הבזק עם קרוב ל-40 אחוזים מהקולות, ואילו סיריזה עם 31.5% מהקולות    ראש הממשלה ציפראס יסיים את תפקידו
מחלקה ראשונה
סיפור הילדים בהמשכים שהפך לאגדת עולם
מחלקה ראשונה
עידן יוסף
סא"ל מ' נהרג במהלך פעילות מבצעית של הכוחות המיוחדים בחאן יונס בחודש נובמבר אשתקד    התחקיר המבצעי מגלה גם כשלים בפעולת הכוח, אך רובם אסורים לפרסום
איציק וולף
דיון שארך חמש שעות בוועדת החינוך של הכנסת הסתיים בהימנעות מאישור רוב תשלומי ההורים לבתי הספר הנוגעים לטיולים ולפעילויות התרבות    אושרו ביטוח התאונות, פרויקט ההזנה והשאלת ספרי לימוד    השר פרץ: התלמידים הם שייפגעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il