X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האשמות חמורות ללא בדל ראיה

עו"ד חנן כהן עלה ביוקר

בית המשפט חייב את לקוחותיו של כהן בהוצאות בסך 20,000 שקל - למעלה מ-20% מהמחלוקת - בשל ה "השתלחות חסרת רסן, פוגענית ומבישה שלא ראיתי כדוגמתה"
▪  ▪  ▪
בית בגנות הדר [צילום: דורית טוירשטיין]

"דין הערעור להידחות, תוך חיוב המערערים בהוצאות. בעניין ההוצאות עלי לציין את ההשתלחות חסרת הרסן, הפוגענית, המבישה וחסרת הבסיס, שהמערערים נקטו ה בכתב הערעור וביתר כתבי בי דין שהגישו לבית המשפט, ואשר לא נתקלתי בשכמותה לחומרה. ענין זה מחייב את בית המשפט להטיל על המערערים הוצאות הולמות".
כך אומר שופט בית המשפט המחוזי מרכז, צבי דותן, על עתירה וכתבי טענות שהגיש עו"ד חנן כהן. בשל לשון זה, חייב דותן את לקוחותיו של כהן בתשלום הוצאות בסך 20,000 שקל - למעלה מ-20% מהסכום שהיה שנוי במחלוקת.
בני הזוג חיים ונורית שרייבר עתרו לבית המשפט נגד היטל השבחה בסל 91,000 שקל שדרשה מהם הוועדה המקומית לב השרון בשל העברת מגרש במושב גנות הדר לילדיהם. ועדת הערר במחוז המרכז דחתה את ערעורם של השניים על החלטתה של הוועדה המקומית, ובערעור לבית המשפט השתמש כהן בין היתר במילים הבאות והעלה את הטענות הבאות:
"ועדת הערר המחוזית מחוז מרכז פרסמה פרסום מסולף של דין וחשבון משפטי", הוועדה "פעלה להטיית הליכי ערר" לטובת הוועדה המקומית, הוועדה הזמינה מראש את תוצאות השמאות כך שיהיו לטובת הוועדה המקומית, ועדת הערר "פעלה באופן מתוכנן ומתוחכם למנוע העברת מידע מהותי לציבור על מחדלים חמורים ופגמים בהתנהלות ועדה מקומית לתכנון ובנייה בישראל, לרבות העלמה/השמדה של מסמכים מתיקי נישומים, משלוח שומות היטל השבחה מנוגדות לדין", היא קיבלה "החלטות מוזמנות לטובת הוועדה המקומית", "השומה המייעצת... הינה בגדר 'פרי הביאושים' של פעולות שפיטה/מינהל הנגועים במרמה".
דותן דחה את הערעור (1.7.19) בקובעו, כי כהן ביקש ממנו להכריע ממנו נגד הלכה מחייבת של בית המשפט העליון שניתנה לפני כשני עשורים. עוד הוא אומר, כי כהן ביקש להסתמך על פסק דין אחר של העליון - אך מדובר בפסק דין שכלל אינו חל בנושא הנוכחי. הוא גם דוחה מכל וכל את טענותיו של כהן נגד צורת עבודתה של הוועדה ואומר שאין להן אפילו בדל ראיה. את הוועדה המקומית ייצגה עו"ד כרמית רבי.

תאריך:  09/07/2019   |   עודכן:  09/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 צבי דותן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפלגת כחול לבן גיבשה את צוות הקמפיין לבחירות לכנסת ה-22    הוחלט שאת הקמפיין יוביל ח"כ בני גנץ    לפיד, יעלון ואשכנזי יובילו את פעילות השטח
איציק וולף
כ-25% מן העסקים שנבדקו באשקלון על-ידי מס ההכנסה לא רשמו את ההכנסות כנדרש בחוק    מנהל חנות רהיטים ניסה להימלט עם ערימת מסמכים לאחר שהתגלה שהכנסה של 4,813 שקל לא נרשמה בספרים
איציק וולף
שלמה בן אליהו פנה להתאחדות האיכרים וביקש ממנה לחדול מלהציג את מגזר החקלאים כפושטי רגל מסכנים    "עליה מתונה, אך קבועה, ברווחי החקלאים ב-5 השנים האחרונות"
מירב ארד
הודיע כי תוקם יחידה מיוחדת שמשימתה להיאבק בגילויי אלימות    מ"מ המפכ"ל: "לכל אזרח ולכל שוטר עומדת חזקת החפות"    ציין: "עשרות נעצרו עד כה ואנו נמצה עמם את הדין"
יפעת גדות
לדברי החוקרים, ישנה חשיבות רבה לתת לממתינים בתור בחדרי המיון את התחושה כי אנשי הצוות הרפואי דרוכים, מעט לחוצים, עובדים מהר וזאת בכדי לשנות את התפיסה של הממתינים בתור כלפי הצוותים הרפואיים ובכך להקטין את רמת האלימות כלפיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il