X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המועצות ברשויות המקומיות - רהט, ירכא, עספיא וטבריה, לא אישרו את תקציבן עד אתמול ועל כן הן מפוזרות ראשי הרשויות יוזמנו לשימוע לבחינת המשך כהונתם רון קובי: "לא פיטורים ולא נעליים. דרעי לא יוכל להדיח אותי" ליצמן: "טבריה אמרה הלילה לא להסתה ולשנאה"
▪  ▪  ▪
השר דרעי. העניק את הזמן הדרוש [צילום: איציק וולף]

לא ינתנו הארכות נוספות לאישור תקציב ברשויות שלא אישרו את תקציבן - כך הודיע (יום ב', 15.7.19) שר הפנים אריה דרעי. בעקבות החלטת השר יפוזרו מליאות המועצה ברהט, ירכא, טבריה ועספיא וראשי הרשויות יוזמנו לשימוע שבו יוחלט על המשך כהונתם.
שר הפנים דרעי, העניק לרשויות אלה, לפנים משורת הדין, ארכה של 14 ימים מעבר לתאריך הקובע (30.6.2019), על-מנת לאפשר להן לממש את ההליך הדמוקרטי במליאות המועצה. התקציב לא אושר ברשויות אלה, למרות שלראשי הרשויות ניתנה חצי שנה לאישור התקציב, מאז הבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר 2018.
בקרוב יזומנו ראשי הרשויות לשימוע בפני מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן, שיעביר את המלצתו לשר הפנים דרעי. השר דרעי יכריע האם ימשיכו ראשי הרשויות לכהן בתפקידם, או שימונה במקומם ראש רשות ממונה מטעם משרד הפנים. לשימועים יוזמנו גם חברי המועצות המודחים, כדי שיסבירו מדוע כשלה המועצה בה כיהנו באישור התקציב.
בישובים גוש חלב וכפר מנדא, אישרו את תקציבן בסמוך למועד האחרון, עוד לפני תקופת הארכה (30.6). אור עקיבא אישרה את תקציבה בתקופת הארכה שהעניק שר הפנים לרשויות.
בעיר טבריה: התקיימו 5 ישיבות מועצה בנושא התקציב (2.4.2019, 21.5.2019, 18.6.2019, 30.6.2019, 14.7.2019); ירכא: התקיימו 4 ישיבות מועצה בנושא התקציב (17.4.2019, 1.5.2019, 26.6.2019, 10.7.2019); עספיא: התקיימו 5 ישיבות מועצה בנושא התקציב (30.5.2019, 16.6.2019, 30.6.2019, 11.7.2019, 13.7.2019); רהט: התקיימו 7 ישיבות מועצה בנושא התקציב (10.3.2019, 28.4.2019, 1.5.2019, 3.6.2019, 16.6.2019, 30.6.2019, 14.7.2019).
קובי: "דרעי לא יוכל להדיח אותי"
השר בצלאל סמוטריץ׳ כתב בטוויטר על הדרמה בטבריה: "‏האיש שלא הפסיק להסית, לחרחר ריב ומדון בין אוכלוסיות ולהילחם בכל דבר שמריח ריח יהדות ילך כנראה בקרוב הביתה. שאפו לחברי מועצת העיר טבריה ששמו את טובת העיר, את האחדות ואת היהדות לנגד עיניהם, לא חשבו על עצמם, והצביעו הערב נגד התקציב".
סגן שר הבריאות ויו"ר יהדות התורה ח"כ הרב יעקב ליצמן: "אני מברך את חברי האופוזיציה בטבריה שגילו אחריות ציבורית לעתיד העיר טבריה ולתושביה, התאחדו ופעלו יחד לסיום כהונתו של רון קובי, שפעל בבוטות ובהסתה נגד כל הקדוש והיקר ולא הצליח לנהל את טבריה ולו יום אחד.
אני מברך את שר הפנים הרב אריה דרעי על ניהול נכון, מקצועי ומאוזן של תהליך סיום כהונת ראש עירייה שלא הצליח להעביר תקציב, כמתחייב בחוק. העיר טבריה היא תמרור אזהרה לאומי. יראו ויידעו גם ראשי עירייה אחרים, ראשי מפלגות אחרות ומועמדים למחצה לראשות ממשלה: מי שמרים יד נגד שבת קודש, נגד היהדות והמסורת, סופו להיכשל. דרך השנאה, ליבוי ההסתה ושימוש ציני במלחמות דת מהווה מתכון לכישלון פוליטי. אנו קוראים לראשי העיר בישראל ולראשי המפלגות השונות לקראת הבחירות, להוביל שיח של אחדות, הידברות ועשייה. הציבור החרדי הוא בעל ברית נאמן וראוי לכל מי שהאחדות בעם חשובה לו, בשמירה על הסטטוס-קוו ומסורת ישראל, תוך מניעה מהסתה כלפי האוכלוסיות השונות ובעד שיתוף פעולה לטובת כלל אזרחי ישראל".
ראש עיריית טבריה, רון קובי, התייחס בראיון לגלי צה"ל לאפשרות שיפוטר בעקבות אי-העברת התקציב ואמר: "לא פיטורים ולא נעליים. השר דרעי לא יוכל להדיח אותי. הרבה מאוד אנשים יאכלו את הכובע שלהם". עוד הוסיף קובי - "אריה דרעי והשבבניקים שלו ישבו במועצת העיר וניהלו את ההצבעה. אלה מלאכי חבלה. בשימוע דרעי יפחד מאוד, הוא לא יכול לפטר אותי".

תאריך:  15/07/2019   |   עודכן:  15/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין הארכות נוספות לאישור תקציב ברשויות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש עיריית טבריה, רון קובי, נכשל בפעם הרביעית לאשר את התקציב השנתי של העירייה    המועצה פוזרה וקובי צפוי להיות מזומן לשימוע במשרד הפנים    קובי: תושבי טבריה לא יסלחו לכם, על אפו ועל חמתו של דרעי - טבריה תהיה עיר חילונית
איציק וולף
עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, העיד במשטרה שיאיר נתניהו התפרץ לדיון בבית ראש הממשלה וצרח ששאול אלוביץ' "לא סיפק את הסחורה למרות כל ההטבות שקיבל"
איציק וולף
ב.יאיר חתמה עם צד שלישי על הסכם להחתמת בעלי זכויות בפרויקט פינוי בינוי ביהוד וברישום הערת אזהרה    אם ישלים הצד השלישי את המשימה בתוך 9 חודשים יקבלו המחתימים 50% מהמניות של סביון ייזום ובניה שבשליטת ב.יאיר
איציק וולף
מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, אבי בוסקילה, שהתמודד בעבר על מקום ברשימת מרצ אך נכשל הצטרף למפלגה ישראל דמוקרטית של אהוד ברק
איתמר לוין
טוען שארבע חברות קונגרס דמוקרטיות כהות-עור "הגיעו ממדינות בהן הממשלות הן אסון מוחלט והמושחתות ביותר בעולם, וכעת הן אומרות לעם האמריקני, האומה הגדולה והחזקה ביותר בעולם, כיצד עלינו לנהל את ממשלתנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il