X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסמכי המכרז, חברת החשמל מזמינה גופים (למעט חברות ממשלתיות) או קבוצות משותפות, ישראלים ובינלאומיים כאחד, להשתתף בהליך מיון מוקדם במסגרת מכרז להציע הצעות לרכישת אתר הייצור
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כשבועיים אחרי ההכרזה (2.7.19) על הזוכה במכרז לרכישת תחנת הכוח אלון תבור, בתמורה ל-1,872,000,000 ש"ח, חברת החשמל מפרסמת (יום ג', 16.7.19) את מסמכי המכרז למכירת התחנה השנייה, רמת חובב.
במסמכי המכרז, חברת החשמל מזמינה גופים (למעט חברות ממשלתיות) או קבוצות משותפות, ישראלים ובינלאומיים כאחד, להשתתף בהליך מיון מוקדם במסגרת מכרז להציע הצעות לרכישת אתר הייצור "רמת חובב".
מהלך זה מהווה צעד משמעותי נוסף כחלק מרפורמה רחבת היקף בפעילותה ובמבנה של חברת החשמל, אשר ביולי 2018, בדיוק לפני שנה, אושרה על-ידי ממשלת ישראל.
במסגרת הרפורמה, חברת החשמל התחייבה למכור 5 תחנות כוח, על-פי לוחות זמנים קבועים, תוך יישום מתווה של ירידה הדרגתית במקטע ייצור החשמל עד לכ 40 אחוזים מכלל הייצור המשקי.
רמת חובב היא אחד מאתרי היצור הגדולים במדינה הפועלים על גז טבעי. מותקנים בה 1,150 מגאווט ב-9 יחידות יצור, מהן 2 מחזורים משולבים ו-4 יחידות טורבינות פתוחות.
בכוונת חברת החשמל לבחור מציע שירכוש את נכסי רמת חובב, בהליך המורכב משני שלבים: שלב המיון המוקדם, שמטרתו לבחור את המתמודדים אשר נמצאו עומדים בתנאי המיון המוקדם; שלב המכרז, אשר אליו יוזמנו להשתתף רק המתמודדים הכשירים אשר יוכרזו על-ידי ועדת המכרזים.
התנאים לשלב המיון המוקדם כוללים, בין היתר, תנאי סף מקצועיים כמו ניסיון בתפעול ותחזוקה, ניסיון בייזום, ניסיון בבעלות וניסיון בסגירות פיננסיות -של תחנות כוח, בהספק מותקן מצטבר של לפחות 200 מגה-וואט (MW), או של פרויקט תשתית אחד בעלות הקמה של מיליארד ש"ח לפחות, או של 4 פרויקטי תשתית בעלות הקמה מצטברת של לפחות שני מיליארד ש"ח.
הגופים שיעברו את שלב המיון המוקדם ישתתפו במכרז עצמו על מחיר רכישת התחנה.

תאריך:  16/07/2019   |   עודכן:  16/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצא לדרך המכרז למכירת תחנת הכוח רמת חובב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
ארבעה מייצגים של יצואנים ביטחוניים טוענים שהנחיות חדשות של אגף הפיקוח על הייצוא הביטחוני יחסלו למעשה את מקצועם ויפגעו קשות ביצואנים
יצחק דנון
נכה מבקש מבית המשפט לבטל את ההסכם עליו חתם עם לבנת פורן בנוגע לקבלת פטור ממס הכנסה, בטענה שמשמעותו היא שיהיה עליו לשלם 30% מהסכום שיקבל
איתמר לוין
תמר בן-אלי גנבה 533,000 שקל מארבעה מוגבלים להם שימשה כאפוטרופוס    הצדיקה את מעשיה בטענה שהאפוטרופוס הכללי הערים קשיים על תשלום שכרה וטענה שהכסף הגיע לה תמורת עבודתה המאומצת
איתמר לוין
נתניהו טוען שהעובדה שהקליט את שיחותיו עם מוזס מלמדת שלא ביצע בהן עבירות    העליון דחה טענה דומה של מורשעי פסגות: ניתן להניח שהם שוחחו בלי להיות מודעים בכל רגע להקלטת שיחותיהם
מירב ארד
מנהלי החפירה: "זו הפעם הראשונה שמתגלה בארץ יישוב בממדים כאלה, מהתקופה הניאוליתית - לפני 9,000 שנה. חיו כאן 3,000-2,000 תושבים לכל הפחות - סדר גודל המקביל לעיר בימינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il