X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התחבורה מחליט להקצות בשלושה צירים מרכזיים נתיבי תחבורה ציבורית בהם יוכלו לנסוע גם מכוניות בהן יש כמה נוסעים "הגדלת מקדם המילוי תביא לביטול הפקקים"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ נתיבי ישראל]

"מקדם המילוי לרכב (תפוסת האנשים לכל כלי) הוא היום 1.2 נוסעים. אם נצליח להעלות את מקדם המילוי הזה ל-1.6 או ל-1.7, לא יהיו פקקים במדינת ישראל". כך אומר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בראיון (יום ב', 22.7.19) ברשת ב'.
לדבריו, הגדלת מקדם המילוי באמצעות הכנסה מצומצמת של אובר (UBER) נבחנת בימים אלה במשרד התחבורה.
סמוטריץ' הודיע כי בכוונתו להחליט היום, לאחר סדרה של דיונים ארוכים, על ניסוי בהרצה, להקצאת נתיבי תחבורה ציבורית בכבישים 2, 4 ו-5 בהם יוכלו לנוע גם כלי רכב פרטיים שבהם מעל שניים או שלושה נוסעים. אין מדובר בסלילת נתיבים חדשים אלא בהקצאת נתיבים קיימים לתנועה חופשית.

תאריך:  22/07/2019   |   עודכן:  22/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניסוי חדש לביטול הפקקים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בוקר טוב, שר התחבורה
א-ת  |  23/07/19 09:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
יצחק דנון
חברת עבודות ההנדסה תובעת 7.4 מיליון שקל במחלוקת סביב הרכבת הקלה בתל אביב: טוענת שדרך חדשה מספקת אתתים במישרין לנת"ע ובכך פוגעת בה
עידן יוסף
יו"ר דירקטוריון הרכבת: "רכבת ישראל עובדת על קצה גבול היכולת שלה. מדי יום כל הקרונות וכל הקטרים, יוצאים למלחמה יומית"    מנכ"ל סימנס מוביליטי: "חשוב להשתמש במגזר השלישי ולאפשר לו לעבוד"    האוצר: פער של 250 מיליארד שקל בתשתיות תח"צ
עידן יוסף
שלושה קרונות דו-קומתיים בקו רכבת פרברי יוגדרו כקרונות עמידה כדי להקל על הצפיפות    יכללו כסאות מתקפלים ומאחזי-יד
איתמר לוין
איחור של שליש מזמן הנסיעה, דלתות מקולקלות ומיזוג אוויר מינימלי בנסיעה מחיפה לבית שאן - ואיחור משמעותי עוד יותר בדרך חזרה. רכבת ישראל כנראה החליטה להחיות את רכבת העמק על כל המיתוסים שדבקו בה
איתמר לוין
בית המשפט העליון ביטל את האישור שנתן בית המשפט המחוזי בירושלים לתביעה, בטענה שהפקחים של הזכיינית הירושלמית סיטיפס אינם פועלים כחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il