X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנורה מבטחים מצטרפת לעסקה ותהיה בעלת 12% בחברה הפרטית לאחר ביצוע העסקה סך הנכסים באחזקה פרטית של גזית גלוב צפוי לגדול בכ-2.7 מיליארד אירו ולהוות כ-77.2% מסך שווי הנכסים
▪  ▪  ▪
נכסי אטריום [צילום: יח"צ]

גזית גלוב מודיעה (יום ג', 23.7.19) כי התקשרה בהסכם לרכישת כל המניות המיעוט של החברה הבת אטריום בתמורה כוללת של כ-565 מיליון אירו (כ-2.26 מיליארד שקל). עם השלמת העסקה תהפוך אטריום לחברה פרטית בבעלות גזית גלוב.
במקביל עם חתימת ההסכם, התקשרה החברה בהסכם עם מנורה מבטחים, על פיו בד-בבד עם השלמת עסקת הרכישה, תמכור החברה למנורה מבטחים כ-12% מהון מניות אטריום, במחיר זהה למחיר בו רכשה החברה את המניות, וזאת בתמורה לסך של כ-150 מיליון אירו.
לפני השלמת העסקה בכוונת אטריום לחלק לכל בעלי מניותיה דיבידנד מיוחד בסך של כ-0.60 אירו למניה, שלאחריו יותאם מחיר העסקה לכ-3.15 אירו למניה וסך עלות הרכישה צפוי להסתכם בכ-475 מיליון אירו (כ-1.9 מיליארד שקל). השלמת העסקה צפויה להתבצע בראשית ינואר 2020.
במחיר העסקה האמור, צפויה גזית להגדיל את תזרים המזומנים בקבוצה בכ-85 מיליון שקל, גידול של כ-15% למניה. גזית גלוב היא בעלת השליטה באטריום כבר משנת 2008. במהלך השנים השביחה אטריום את תיק הנכסים ומכרה יותר מ-120 נכסים בשווקים משניים, לרבות יציאתה של החברה מהונגריה, לטביה ורומניה. תיק הנכסים של אטריום מונה כיום כ-34 נכסים דומיננטיים בשווי של כ-3 מיליארד אירו אשר יותר מ-85% מהם בפולין וצ'כיה, וכ 50% מהם בערים הראשיות ורשה ופראג.
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל גזית גלוב: "לאטריום תיק נכסים דומיננטיים איכותי לצד שדרת ניהול איכותית ומנוסה. גזית רכשה את השליטה בחברה לפני 11 שנים ומכירה היטב את החברה, את נכסיה ואת הפוטנציאל הטמון בה. בעלות ישירה בנכסים כמו של חברת אטריום עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של קבוצת גזית גלוב להיות הבעלים הישיר של נכסים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין, אשר בהם פוטנציאל צמיחה עתידי ועירוב שימושים. אנו שמחים לצרף את חברת מנורה מבטחים כשותפה להשקעה באטריום ובטוחים ששיתוף הפעולה הוא לטובת כל בעלי העניין".

תאריך:  23/07/2019   |   עודכן:  23/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים  כצמן / Haim Catzman
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גזית גלוב רוכשת מניות החברה-הבת אטריום תמורת 565 מיליון אירו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פסק הדין משנת 1949 קבע את עקרון חופש העיסוק    הזמן שחלף פגע קשות במצבו הפיזי, ורשם העליון צורה לגנזך המדינה לסרוק אותו
איתמר לוין
לאחר שחויב במס בסך 250 מיליון שקל, טען דניאל רייק שיש לפצל את התאריך הקובע לעניין החישוב    גרוסקופף דחה את הטענה: לא ניתן לפצל בין מכירת הפעילות ומכירת המוניטין
איציק וולף
משרד התקשורת העסיק ב-2018 159 עובדים ורק 10 מתוכם הם בני ובנות המגזר הערבי והדרוזי    בין הנשים עובדות המשרד - רק 2.3% הן ערביות    אף נציג למגזר בהנהלה הבכירה בשנים האחרונות
איציק וולף
משרד התקשורת מבהיר כי למרות שבנק הדואר אינו כפוף לפיקוח על הבנקים ולכן הוראה 422 המחייבת בנקים לפתוח חשבון בזכות ללקוחות הנמצאים בפשיטת רגל אינה חלה עליו, חלה על בנק הדואר חובת מתן שירות אוניברסלי    "חלה חובה לפתוח חשבון לכל מבקש"
איציק וולף
הפגישה בין יו"ר הסתדרות האחיות למנכ"ל משרד הבריאות ונציגי האוצר התפוצצה והסתיימה ללא תוצאות    המדינה הודיעה: העלינו הצעות רבות למניעת השביתה, נפנה מחר לבית הדין לעבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il