X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתי החולים פועלים במכונת חרום: רק ניתוחים דחופים מתקיימים יושב-ראש הסתדרות רופאי המדינה: "המשאבים הניתנים לצוותים הרפואיים בלתי נסבלים" ליצמן: "אולי יו״ר ההסתדרות החדש רוצה לשבות"
▪  ▪  ▪
ליצמן. סבל מיותר לחולים [צילום: יח"צ]

שביתת אחיות כללית במערכת הבריאות: בתי החולים ומרפאות קופות החולים פועלים (יום ג', 23.7.19) במתכונת חרום. השביתה הוכרזה בהמשך למאבק שמנהלות האחיות במחאה על מצוקת כוח אדם ומחסור בתקנים. הפגישה אמש בין יו"ר הסתדרות האחיות למנכ"ל משרד הבריאות ונציגי האוצר התפוצצה והסתיימה ללא תוצאות.
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס לשביתה ואמר: "האחיות עושות עבודת קודש ללא ספק, אך לשביתה הדרך ארוכה. אני לא חושב שהם צריכות לשבות. אולי יו״ר ההסתדרות החדש רוצה לשבות. זה סבל מיותר לחולים. ברגע זה אנחנו פונים לבית משפט ומבקשים צו מניעה. בלי להיכנס לבית משפט, צריך לעבוד בדרך של מו״מ ונגיע לסיכומים שיהיו טובים להן".
בכנס משרד הבריאות בבית החולים שיבא התייחס סגן השר לעבודת משרדו בתקופת הבחירות והבהיר: "על אף שאנחנו לפני בחירות הגענו לסיכום עם משרד הבריאות ומשרד האוצר, ונפרסם בקרוב את ועדת הסל. לא נפסיד את השנה. לא נאחר את זה. חייבים להכינס ל-1.1.2020 עם הסל החדש".
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב התייחס לשביתה בגלי צה"ל ואמר כי "אם תבוטל שביתת האחים והאחיות - נבטל את הקיצוץ בשכר עליו הודענו שבוע".
גם פרופ' ארנון אפק, סגן מנהל ביה"ח שיבא ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, קרא להפסקת שביתת האחיות. בראיון בגלי צה"ל אמר פרופ' אפק כי "השביתה היא צעד מאוד קיצוני. צריך להקשיב לזעקה ולהגיד אתן צודקות אבל בואו נפסיק ונדרוש מהממשלה הבאה עוד משאבים".
ד"ר זאב פלדמן, יושב-ראש הסתדרות רופאי המדינה: "המשאבים הניתנים לצוותים הרפואיים בלתי נסבלים. רופאים עם רישיון יושבים בבית ומקבלים דמי אבטלה כי אין תקנים להתחיל ולהכשיר אותם".
אילנה כהן, יו"ר הסתדות האחיות אמרה: "אין התאמה בין רישיון ביה"ח למה שנעשה במחלקות. אנשים מחכים 6-7 שעות במיון ואח"כ כמו זכייה בלוטו עולים למסדרון".

תאריך:  23/07/2019   |   עודכן:  23/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הורה לוועדת המכרזים לדון שוב בהעדפת תוצרת הארץ במכרזי התחבורה הציבורית, תוך שהוא מציין שדיני המכרזים חלים עליהם ושאין יסוד לטענות נגד העדפה זו
מירב ארד
יו"ר העבודה: "מקבל באהבה את כל הביקורת. אבל לא אסכים שביקורת זו תהיה מותנית בהישארות של מישהו"
מירב ארד
מנורה מבטחים מצטרפת לעסקה ותהיה בעלת 12% בחברה הפרטית    לאחר ביצוע העסקה סך הנכסים באחזקה פרטית של גזית גלוב צפוי לגדול בכ-2.7 מיליארד אירו ולהוות כ-77.2% מסך שווי הנכסים
איתמר לוין
פסק הדין משנת 1949 קבע את עקרון חופש העיסוק    הזמן שחלף פגע קשות במצבו הפיזי, ורשם העליון צורה לגנזך המדינה לסרוק אותו
איתמר לוין
לאחר שחויב במס בסך 250 מיליון שקל, טען דניאל רייק שיש לפצל את התאריך הקובע לעניין החישוב    גרוסקופף דחה את הטענה: לא ניתן לפצל בין מכירת הפעילות ומכירת המוניטין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il