נמשך מחדל המידע ב
משרד התחבורה. לפני כשבועיים התרחשה תקלה במשרד התחבורה המשבשת את זמני המידע המוצגים בצגים הדיגיטליים בתחנות האוטובוס בכל הארץ וביישומונים לטלפונים הסלולריים, והזמנים בתחנות מנותקים מן המציאות בשטח.
כך למשל, מציגה מערכת חיזוי זמן הגעת האוטובוסים כי קו 289 של דן מחולון לת"א נמצא במרחק 6.38 ק"מ מהתחנה ויגיע לתחנה בשדרות קוגל/סוקולוב רק בעוד 16 דקות, אך בפועל האוטובוס מגיע כעבור דקה. קו 84 של אגד שאמור להגיע לתחנה ברחוב בלפור בבת-ים בעוד 25 דקות מופיע גם כן בתחנה כעבור זמן קצר. למערכת News1 הגיעו דוגמאות רבות, ולא נלאה אתכם בהן.
עד לרגע זה לא פרסם אגף הטכנולוגיה ברשות הארצית לתחבורה ציבורית שום הודעה לציבור על התקלה, המונעת מידע מהימן מהציבור ובמקום זאת מטעה אותו ופוגעת באמינות המערכת. ולא הורה על הפסקת השירות או על מעבר להצגת זמן מתוכנן (לפי הלו"ז) עד לתיקון התקלה. לשם השוואה, על התקלה שהייתה היום במחשבי משרד התחבורה ופגעה בשירות לנהגים פרטיים הוציא דובר משרד התחבורה הודעה בבוקר, והודעה נוספת אחר-הצהריים על סיום התקלה.
התקלה מוכרת למשרד התחבורה, שבתגובה קצרה מסר: "הנושא בטיפול". במשרד מסרבים לומר מה גרם לתקלה ומתי היא תתוקן.