X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר האוצר האמריקני היה דירקטור בחברת הקמעונאות סירס ונתבע על ידה בעקבות קריסתה טראמפ מרבה למתוח ביקורת על אמזון - משום שבזוס הוא גם בעלי וושינגטון פוסט
▪  ▪  ▪
מנוחין. "פגעו בעסקים קטנים" [צילום: פבלו מונסיביאס, AP]

שר האוצר של ארה"ב, סטיב מנוחין, אומר שחברת אמזון "הרסה את ענף הקמעונאות" ולפיכך יש מקום לחקור את התנהלותה. הוא דיבר אמש (יום ד', 24.7.19) בראיון לרשת ABC, יממה לאחר שמשרד המשפטים הודיע, כי הוא פותח בבדיקת התנהלות ענקי ההיי-טק בתחום ההגבלים העסקיים.
"אם אתם מסתכלים על אמזון, אזי למרות שיש לה יתרונות מסוימים, הם הרסו את ענף הקמעונאות ברחבי ארה"ב, כך שאין ספק שהם פגעו בתחרות. יש תחומים בהם הם באמת פגעו בעסקים קטנים", אמר מנוחין. יש לציין, כי מנוחין היה חבר במועצת המנהלים של ענקית המסחר סירס, אשר פשטה את הרגל בשנה שעברה, וכיום החברה תובעת אותו - לצד בכירים אחרים - בטענה שהם שגרמו לקריסתה.
דוברת אמזון אמרה בתגובה, כי הכנסותיה מהוות 4% בלבד מהשוק הקמעונאי בארה"ב ופחות מ-1% בשוק העולמי. "עסקים קטנים ובינוניים משגשגים בזכות אמזון. סוחרים עצמאיים מהווים 58% מכלל המכירות באמזון ומכירותיהם גדלו בקצב כפול מזה של החברה עצמה, והגיעו ל-160 מיליארד דולר ב-2018", הוסיפה. החברה ציינה, כי על-פי נתוני לשכת הסטטיסטיקה הפדרלית, למעלה מ-90% מהמסחר בארה"ב מתנהלים בחנויות פיזיות.
מנוחין הוא השר הבכיר היחיד בממשל טראמפ המכהן ברציפות מאז ינואר 2017. הנשיא דונלד טראמפ הוא יריב מר של בעלי אמזון, ג'ף בזוס, בשל בעלותו של האחרון על וושינגטון פוסט - אחד העיתונים הביקורתיים במיוחד כלפי טראמפ. בעבר טען טראמפ, כי אמזון משלמת לדואר הפדרלי דמי משלוח נמוכים מדי - טענה אותה הכחיש הדואר עצמו.

תאריך:  25/07/2019   |   עודכן:  25/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, מירב ארד
מרצ וישראל דמוקרטית יתאחדו עם שתי ח"כיות הפורשות ממפלגת העבודה    הורוביץ, שפיר ויאיר גולן במקומות הראשונים; ברק במקום העשירי בלבד    מפלגת העבודה: "שמחים על הצטרפות ברק למרצ, המהלך ימנע אובדן קולות"
איתמר לוין
מנהל ההשקעות המואשם בסחר בנשים למטרות זנות הועבר לבית החולים, לאחר שנמצא חסר הכרה למחצה ועל צווארו סימני חבלה    הוחזק בבית המעצר העירוני של ניו-יורק, בו השמירה הדוקה במיוחד
עידן יוסף
משרד התקשורת פועל להאצת השקעות בתשתיות תקשורת מתקדמות ומפרסם שימוע לתעריף מרבי ברשת מיזם הסיבים של בזק ושימוע לשינוי מתכונת הבאנדל ההפוך
איציק וולף
פוקס תנקוט מאמצים סבירים במהלך השנה הקרובה על-מנת לקשר את פרישאייט, שהוקמה על-ידי מייסד אמדוקס, עם גופים מובילים בתחום הקמעונאות בחו"ל, ותהיה זכאית לתשלום בסך של עד 500 אלף דולר בגין כל התקשרות
איתמר לוין
דוחה את התקפתו של טראמפ על החקירה    "יש לעשות הרבה יותר כדי למנוע התערבות רוסית נוספת"    "קמפיין טראמפ היה צריך לדווח על הפניות הרוסיות לשיתוף פעולה, למרות שדחה אותן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il