X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תערוכת בוגרי עיצוב תעשייתי באריאל

כלי נגינה חדש נולד: טוקאלו

בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי באריאל יציגו את פרויקטי הגמר בתערוכה שבמתחם וורקשופ - WORKSHOP בתל אביב
▪  ▪  ▪
העיצוב של אורטל זקס [צילום: דוברות אוניברסיטת אריאל]

כורסת ישיבה שנראית כמו סלע וכלי נגינה חדש המשלב תיפוף ופריטה על מיתר - הם רק חלק מפרויקטי גמר חדשיים שהוצגו בתערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תעשייתי, המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל. התערוכה נפתחה השבוע במתחם וורקשופ - WORKSHOP בתל אביב והיא מציגה את פרויקטי הגמר לצד פרויקטים נוספים שנעשו במהלך השנה.
בתעורכה תציג אורטל זקס שעיצבה את MarBella. הפרויקט הינו סדרת ריהוט היוצרת מניפולציה בחומר רך בעל נראות של חומר קשה. העיצוב בהשראת קימוטים וקפלים ליצירת שפה עיצובית ולמעשה מדובר בכורסת ישיבה רכה הנראית במבט ראשון כמו סלע גדול.
אור בוקובסקי עיצבה את TOCCALO",הקש על זה". כלי נגינה המשלב סוג תיפוף חדש על כלי מיתר ליצירת צליל חדש, מלודיה וקצב. הכלי נותן מענה עבור מוזיקאים המחפשים קצב ומלודיה בכלי אחד. כלי הנגינה אינו דורש למידה עבור משתמשים עם ידע קודם בנגינה על כלי מיתר ותיפוף.
פרויקט נוסף נקרא בשם SHABBATENT. שרה שיינין פיתחה ערכת שבת למטייל. מדובר ערכת תשמישי קדושה מעוצבת ומתוכננת למטיילים, המתאימה לשמירת השבת/חג כהלכתו בתנאי שטח, בנוחות, באיכות ובאסתטיקה.
פולינה זונשטיין פיתחה את DoggieWheels -הליכון עזר לסוגי כלבים קטנים עם מוגבלות בתנועה. עיצוב מחדש של הליכון לכלבים תוך מתן דגש על התאמה אישית, אפשרות כוונון גובה ותנוחה.
יפה סמאי תציג את My station - ריהוט מודולרי לחללי עבודה משותפים . מדובר בעמדת עבודה ניידת המאפשרת למשתמש מרחב נוח ויעיל לעבודה. כאשר העמדה לא בשימוש, היא מתקפלת בצורה שבה היא תופסת מינימום שטח אחסון.

תאריך:  25/07/2019   |   עודכן:  25/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הרב חיים קיז'נר קיבל טובות הנאה מראש המועצה לשעבר, עזרא גרשי, תמורת תמיכתם של בני הקהילה    בעובדות כתב האישום נקבע שהוא העניק שוחד; ההודאה - רק בשחיתות ואיום לפי חוק הרשויות המקומיות
איציק וולף
הוועדה לתשתיות לאומיות אישרה אמש ברוב דחוק של שבעה תומכים נגד שישה מתנגדים את הפקדת תוכנית תמ״ל 1072 על אדמות מושב מגשימים    ראש מועצת דרום השרון: התוכנית מחסלת את החקלאות, שיבנו קודם על האדמות ביהוד שנלקחו לפני 15 שנים מאבן יהודה
איתמר לוין, איציק וולף
נציב שירות המדינה הפשיר את המכרז למשרת המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, שעליו מתמודדת פרקליטת מיסוי וכלכלה, עו"ד ליאת בן-ארי    בכך דחה את הטענות האנונימיות שהועלו בדבר תפירת המכרז כביכול    ועדת האיתור בראשות פרקליט המדינה תתכנס בימים הקרובים
איציק וולף
יו"ר הימין החדש, השרה לשעבר איילת שקד, קוראת לכל מפלגות הימין - מלבד הליכוד - להתאחד לרשימה אחת לקראת הבחירות    "הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין, הציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה"
איתמר לוין
נכשל ניסיון נוסף של בעלי הפאואר סנטר להכשיר את הבנייה שנעשתה ללא היתר    אם בית המשפט העליון לא יתערב - החובה להרוס את המרכז המסחרי תהיה סופית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il