X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שנתיים וחצי מיום הצו המשטרתי לסגירת מועדון החשפנות, נסגר המועדון לאור סיום התקשורת עם בעלי הנכס המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות: "נשים רבות שנוצלו יוכלו לנשום לרווחה. אך לפני החגיגות נוודא שלא ייפתח במקום חדש"
▪  ▪  ▪
הפוסיקט. הסוף [צילום: אסתר רוביאן/פלאש 90]

במוצאי שבת (28.7.19), פתח מועדון הפוסיקט בפעם האחרונה את שעריו בכיכר אתרים בתל אביב. זאת, בעקבות סיום התקשורת עם בעלי הנכס.
מועדון הפוסיקט, היה בכותרות בשנים האחרונות בעיקר בעקבות מאבק משפטי מתמשך אותו הוביל המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות לסגירתו. רישיון העסק של המועדון נשלל בעקבות מאבק ארוך, שהחל בעתירה שהוגשה על-ידי המטה, ביחד עם משרד עו"ד כבירי-נבו-קידר-בלום, בדצמבר 2016, בדרישה לשלול את רשיון העסק של המועדון.
זאת, בעקבות פשיטת המשטרה על המועדון, בו נמצאו חדרים פרטיים שנועדו לאפשר ללקוחות להגיע לפורקן מיני מלא תמורת 400 שקל מתוכם הפרישה האישה כ-100 שקל לבעלי המועדון. עוד נמצא כי חלק מהנשים שנוצלו במקום הן זרות (קרבנות סחר), וכן נמצאו סמים וחומרי סיכה.
בעקבות העתירה נשלל רשיון העסק של המועדון בחודש מרס 2017. אך מיד עם שלילת הרישיון, בצעד אבסורדי, החלה עיריית תל אביב בהליך לחידוש הרישיון. משנודע הדבר, פנה המטה לעירייה ולמשטרה בדרישה חד-משמעית כי המועדון ייסגר לאלתר וכי לא יינתן רישיון למועדון אשר בוצעו וממשיכות להתבצע בו עבירות של סרסרות והחזקת בית בושת.
ואכן, בעקבות חקירה משטרתית נוספת, נמצא כי במקום המשיכו להתבצע עבירות חמורות, בחללים פנימיים מאולתרים ומוסווים. בהתאם, הכריעו במשטרה כי המועדון לא יכול להמשיך לפעול, אך לא נעשו צעדים ממשיים לסגירתו.
בחודש פברואר האחרון, דחה שופט בית המשפט המחוזי, אליהו בכר, את עתירת בעלי מועדון הפוסיקט נגד החלטת משטרת ישראל מ-2017 לשלול את רישיונם, וקבע כי אין מקום להתערב בסירוב המשטרה לחידוש רישיון העסק של המועדון. דיון בנוגע לערעור על החלטת בית המשפט נקבע למרס 2020.
לאור העובדה שהחל משנת 2017 לעיריית תל אביב-יפו ומשטרת ישראל סמכות חוקית לסגור את המקום, לפני כחודש, הגיש המטה עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בדרישה למתן צו מיידי לסגירתו.
היום, ראשון, יהיה היום הראשון בו לא יפעל מועדון הפוסיקט במשכנו הישן בכיכר אתרים. עו"ד ניצן כהנא, מנהלת שותפה במטה למאבק בסחר בנשים ובזנות: "בשעה טובה הפוסיקט בכיכר אתרים נסגר. לעת עתה נשים רבות שנוצלו בו יוכלו לנשום לרווחה. אך לפני החגיגות נוודא שלא ייפתח במקום חדש. הייתה לנו ציפייה שמקום שהוכח שצעירות מנוצלות בו לזנות ייסגר ע"י רשויות החוק, במיוחד כשכבר למעלה משנתיים הוא פועל ללא רשיון עסק. רק בתחילת החודש הגשנו יחד עם משרד עו"ד כבירי-נבו-קידר-בלום עתירה נוספת לבית המשפט בדרישה כי המשטרה והעירייה יסגרו את הפוסיקט ואנו מתכוונות להמשיך במאבק משפטי זה ולוודא שמחדלי הרשויות, שממאנות לסגור אותו, לא יובילו לפתיחתו במיקום אחר".

תאריך:  28/07/2019   |   עודכן:  28/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מועדון הפוסיקט בכיכר אתרים נסגר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אז לאן יסיעו את יאיר בערב שבת  ל"ת
מודאג  |  29/07/19 08:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סחר בבני אדם
איתמר לוין
יותר מדינות אוסרות לרכוש שירותי מין, אך אקונומיסט מציין שדווקא עובדות מין רבות אינן מעוניינות בכך. הללו טוענות - ודומה שהנתונים מאשרים זאת - שמצבן טוב יותר כאשר הזנות חוקית ויש עליה פיקוח
עו"ד עופר רשו
חוק הפללת צרכני הזנות אינו מידתי, עמום מבחינה חוקית, חודר בצורה מיותרת לחיי הפרט - ובעיקר: לא יסייע לנשים המוחלשות והמנוצלות באמת
עידן יוסף
אושרו בקריאה שנייה ושלישית הגבלת פרסום של מוצרי טבק ושיווקם    איתן כבל על איסור צריכת זנות: "אחד החוקים הכי קשים שהעברתי בימי חיי"
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה את החוק לאיסור צריכת זנות לקריאות שנייה ושלישית    מנכ"ל משרד המשפטים: השגנו תקציב של 30 מיליון שקל שיוקצו בבסיס התקציב מדי שנה לטובת הרחבת המענים לשיקום האוכלוסיות בזנות
איתמר לוין
יצאו נגד הצו שהורה לחסום את הגישה לאתרים - אך סירבו להזדהות בנימוק שהם עלולים להיתבע, ובמקביל טענו שמדובר בפעילות חוקית    ברק-ארז דחתה על הסף את הערעור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il