X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכבת ישראל קולטת ארבעה מנופים חדשים המותאמים לעבודה במנהרות הקטן שבהם בעל כושר הרמה של 25 טון העלות: 50 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: רכבת ישראל]

אגף מסילה וסביבה בחטיבת תשתיות של רכבת ישראל קלט בימים האחרונים ארבעה מנופים חדשים ומתקדמים בעלות של כ-50 מיליון שקל. לצד תחזוקה שוטפת של המסילות הקיימות, מנופים אלה ישתתפו בתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל לשנת 2040, הכוללת הקמת קווי רכבת חדשים והגדלת מספר הנסיעות ברכבת ל-300 מיליון. במידת הצורך, יופעלו המנופים במקרה חרום, ויסייעו בפינוי כלים כבדים.
המנופים, מתוצרת חברת Kirow הגרמנית, מותאמים לעבודה בקווים מחושמלים ובמנהרות רכבת, כמו אלה הקיימות בקו המהיר לירושלים, והם בעלי כושר הרמה של 25 טון, כאשר המנוף הגדול מביניהם בעל כושר הרמה של עד 150 טון.
הצוותים אשר מפעילים את המנופים עוברים הכשרה ייעודית אשר נמשכת כשבועיים, ואלה יעבדו בצמוד לצוותי מסילאים, וכן לצוותים הנדסיים נוספים, כגון מווסתי רבד, קרוניות מדידה הנדסיות, מכונות הידוק ועוד.
רכבת ישראל מפעילה כיום מעל 670 רכבות ביממה בכ-1,500 ק"מ מסילות. כ-580 מתוכן רכבות נוסעים, והשאר רכבות מטען ועבודה המשמשות למשימות שונות. לצד פיתוח מסילות חדשות, פועלת חטיבת התשתיות על-פי תוכנית עבודה שנתית, שמטרתה תחזוקה, חידוש ושדרוג מסילות קיימות.
מרכבת ישראל נמסר: "עם הגידול בכמות הרכבות המופעלות והכניסה לעולם המנהרות, גובר הצורך בתחזוקה שוטפת של מסילות קיימות, והנחת מסילות חדשות. רכבת ישראל פועלת כל העת לפיתוח רשת המסילות ולשדרוגה, במטרה להפעיל יותר רכבות אל יותר יעדים, תוך שירות מיטבי. המנופים החדשים המצוידים בטכנולוגיות חדשניות, לצד כלי צמ"ה נוספים שנקלטו לאחרונה, ישפרו משמעותית את יכולתה של הרכבת להשיג מטרות אלה".

תאריך:  28/07/2019   |   עודכן:  28/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנופי הרכבת החדשים יוכלו להרים עד 150 טון!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
מועצת עיריית רמת גן קיבלה החלטה להפעיל קווים בשבת, וחברי ש"ס נשארים בקואליציה    רון קובי וכרמל שאמה מסכימים: "דווקא החבר'ה של ש"ס הם הכי מתונים ופרגמטיים"    למעשה מי שפתח את הפתח לקווים בשבת, כבר לפני עשור, היו גם כן דווקא חברי מועצה מטעם ש"ס
עומר מואב
למי שאינו כלכלן שלמד קצת את הנושא, הטענות שלי עלולות להישמע תמוהות    ההיגיון הפשוט: אם מעדיפים יצרן מקומי על יצרן זר אז לא ברור שיצרנו מקומות עבודה לישראלים? ובכן לא
עידן יוסף
במשך כשבועיים יש תקלה ממושכת בצגים הדיגיטליים בתחנות האוטובוס וביישומונים ואין קשר בין הזמנים המופיעים למציאות    משרד התחבורה לא מסר על כך מידע לציבור ולא ידוע מתי תיפתר הבעיה
איתמר לוין
הורה לוועדת המכרזים לדון שוב בהעדפת תוצרת הארץ במכרזי התחבורה הציבורית, תוך שהוא מציין שדיני המכרזים חלים עליהם ושאין יסוד לטענות נגד העדפה זו
עידן יוסף
שר התחבורה מחליט להקצות בשלושה צירים מרכזיים נתיבי תחבורה ציבורית בהם יוכלו לנסוע גם מכוניות בהן יש כמה נוסעים    "הגדלת מקדם המילוי תביא לביטול הפקקים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il