X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות שדות התעופה נגד עיריית ירושלים

מחלוקת על היטלים בעטרות

העירייה דורשת מהרשות 95 מיליון שקל כהיטלים על שדה התעופה בעיר הרשות טוענת שמדובר במתחם נטוש ושלא נעשו שום עבודות המצדיקות את התשלום
▪  ▪  ▪
שדה תעופה עטרות, 1967

רשות שדות התעופה מבקשת (30.7.19) מבית המשפט המחוזי בירושלים לבטל דרישה לתשלום היטלי פיתוח בסך 95.2 מיליון שקל ששלחה לה עיריית ירושלים. הדרישה היא בגין היטלי סלילת כבישים, סלילת מדרכות ותיעול למתחם שדה התעופה עטרות, שאינו פעיל מזה עשרות שנים.
בעתירה נאמר, כי העירייה לא ציינה את העובדות המבססות לשיטתה את דרישת השלום. לא נאמר בה בגין אילו עבודות חייבת הרשות בתשלום היטלים - ולא בכדי, שכן למיטב ידיעת הרשות, כלל לא בוצעו עבודות. היא גם אינה מסבירה כיצד חושב השטח החייב בתשלום - ולא בכדי, שכן השטחים הנקובים בדרישת התשלום שגויים בעליל.
לטענת הרשות, עיריית ירושלים פועלת בחוסר הגינות לגביית היטלים בגין מתחם נטוש שטרם נקבע ייעודו ואין לו כל פוטנציאל הנאה מעבודות פיתוח עירוניות. העירייה השיתה עליה חיובים בגין שטחים שאינם בבעלותה, שטחים שאינם חייבים בהיטלי פיתוח, מבלי שבוצעו עבודות ובנייה חדשה המצדיקים את החיוב, מבלי שמבוצע כל שימוש בנכס במתחם ובלא שהתקיימו דרישות חוקי העזר.
רשות אומרת, כי מזה 20 שנה היא אינה עושה כל שימוש בשטח שדה התעופה וגם אינה יכולה לעשות בו שימוש, ולכן לא מתקיימת אפילו זיקה מינימלית בין אותן עבודות עלומות לבין המתחם הנטוש. העתירה הוגשה באמצעוצ עוה"ד רון צין, רוית ברעם-מזור ויובל שרמן, וטרם הוגשה תגובת העירייה.

תאריך:  30/07/2019   |   עודכן:  30/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
איתמר לוין
הדוח קובע שהתאחדות ההתעמלות הסתירה ביודעין את פרשת ההתעללות המינית של רופא הנבחרת בספורטאיות    מזהיר מפני ניצול רגשי, גופני ומיני בשורה של ענפים
מירב ארד
כותב בדף הפייסבוק שלו: "יש לכם הזדמנות שאסור להחמיץ. אתם חשובים מדי בשביל זה ויש לכם יחד איתנו אתגרים גדולים לעבוד עליהם"    על המו"מ לאיחוד המפלגות סיפר: "כולנו ויתרנו לכל אורך הדרך. ככה עובדים במשותף"
מירב ארד
התשלום בגין חידוש רישיון לצריכת קנביס, בגובה 278 שקלים, יהיה תשלום שנתי מיום הביקור, ולא תשלום בגין כל חידוש    מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: "יש בישראל מעלה מ-50 אלף צרכנים. אנחנו רוצים להפוך את הקנביס לתרופה ככל תרופה"
איתמר לוין, יצחק דנון
הנהגים מאיימים לשבות בטענה שהחברה מבצעת מיקור חוץ של עבודתם    אגד: מדובר בהסתייעות בקבלני משנה לחלק קטן מהנסיעות, כאשר אין אוטובוסים ונהגים זמינים של החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il