X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עם העורף ללקוח [צילום אילוסטרציה: אלי אלון]
למרות סובסידיית המיליארדים
חשיפה: אגד צמצמה שירות ללקוח
בניגוד לנוהל המחייב פתיחת מוקד לשירות הלקוחות 8 שעות ביממה, בחרו באגד לקצץ 3 שעות בעקבות פניית News1 משרד התחבורה פתח בבדיקה אגד: "משרד התחבורה אישר לנו, ואין צורך מעבר לכך" מהלך זה מצטרף לסגירת מחלקות פניות הציבור בחודש שעבר
שעות הפתיחה באתר אגד

חברות התחבורה הציבורית מפעילות מוקדי שירות לקוחות טלפוני לטובת ציבור המשתמשים. רוב החברות פותחות את המוקד 9-8 שעות ביממה בממוצע, חלקן 12 שעות ואחת אפילו 24 שעות, והיחידה שאינה עושה זאת כפי שנדרש ממנה היא דווקא חברת אגד, שפותחת את מוקד שירות הלקוחות שלה למשך 5 שעות בלבד - משמונה בבוקר ועד אחת בצהריים - 3 שעות פחות ממה שהיא חייבת.
אגד: משרד התחבורה אישר לנו
ממשרד התחבורה נמסר ל-News1: "הטענה באשר לזמני פתיחה של מוקדי השירות של אגד תיבדק. מוקדי שירות הלקוחות של מפעילי התחבורה הציבורית אמורים לספק שירות לציבור במשך 8 שעות ביום. משרד התחבורה מפעיל בקרה על עמדות השירות כדי לוודא כי מוקדי השירות מספקים שרות בהתאם למחויבותם".
דובר אגד רון רטנר מסר: ״מערך שרות הלקוחות ופניות הציבור של אגד סוכם על דעת ובאישור משרד התחבורה. לשרות הלקוחות בכל נושא ובכל עניין ניתן לפנות כמעט בכל שעות היממה לכוכבית 2800 כולל בשאילתות של ציבור הלקוחות מעבר לנושאי המידע אלא בכל דבר ועניין, ביטוח ותאונות, אבידות, זיהום אוויר וכד'. זאת ועוד מעבר למענה הטלפוני של פניות הציבור שבין 8:00 ל-13:00 מדי יום ניתן לפנות גם באתר אגד, בפייסבוק בפקס ואפילו בדואר בכל דבר ועניין. זהו שירות מיטבי ברמות הגבוהות ביותר בהתייחס לחברות תחבורה ציבורית בארץ ובעולם, ואין כל צורך של ממש מעבר לכך.
"לסיכום השרות הטלפוני הוא בן 5 שעות אולם אנשי פניות הציבור עובדים במשך כל שעות היום בטיפול בפניות המגיעות מאמצעי התקשרות אחרים בעיקר באתר ובפייסבוק, ולמן השנה הבאה זה אף
צפוי להתרחב לאמצעים נוספים".
אגד מקבל מהמדינה סובסידיה גבוהה מהמדינה של כשני מיליארד שקל בשנה, ולמרות זאת רמת השירות שלו ללקוחות נופלת מזו של מפעילי תחבורה אחרים שאינם מקבלים סובסידיה.
מיולי האחרון סגר אגד את מחלקת פניות הציבור בירושלים, בתל אביב ובחיפה שהיו האחרונות שקיבלו קהל, ומפנה במודעה את הפונים למוקד טלפוני.

תאריך:  08/08/2019   |   עודכן:  08/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
חברת TransJerusalem J-Net LTD נבחרה כזוכה במכרז ה-JNET של הרכבת הקלה בירושלים    מדובר בחברה ייעודית בבעלות משותפת של חברת שפיר וחברת CAF הספרדית
ארז כהן
לטעמי אין כלל משמעות לנתונים והמספרים המופרחים כיום באוויר לגבי יחידות דיור והצפיפות לדונם או לקמ"ר, אם לא תלווה אליהן תוכנית תחבורתית מעמיקה ונרחבת
עידן יוסף
הנחיה חדשה של משרד התחבורה מבחינה בין פרסום על גבי אוטובוס עירוני לבין-עירוני, וקובעת קנס ללא זכות ערעור למפעיל שיחרוג מההוראה
עידן יוסף
משאית נתקעה במעבר רכבת, מערכות ההתראה המשוכללות, תגובה מהירה של מפקחי המפגש ובלימת חרום של נהג הרכבת מנעו תאונת דרכים ליד אשדוד
עידן יוסף
בעוד כשבועיים יופעלו מוניות השירות הראשונות באשכול תל אביב-יפו במסגרת המתכונת החדשה    נוסעים יוכלו לשלם על המוניות במזומן, באשראי או באמצעות הרב-קו, וייהנו מההנחה הניתנת כיום למחזיקי כרטיס רב קו באוטובוסים וברכבת, אך לא בשבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il