X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת כרטיסי אשראי לישראל (כאל) מסכמת את הרבעון השני של שנת 2019 עם רווח נקי של 54 מיליון שקלים - גידול של 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד החציון הראשון של השנה הסתיים עם רווח נקי של 91 מיליון שקל - גידול של 17% ברווח מחזור העסקות עלה ב-15% לכ-26 מיליארד שקל ברבעון וכ-50.6 מיליארד שקל במחצית
▪  ▪  ▪
מנכ"ל כאל, לוי הלוי [צילום: רמי זרניגר]

חברת כרטיסי אשראי לישראל (כאל) מסכמת את הרבעון השני של שנת 2019 עם רווח נקי של 54 מיליון שקלים - גידול של 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החציון הראשון של השנה הסתיים עם רווח נקי של 91 מיליון שקל המהווה גידול של 17% לעומת החציון הראשון של שנת 2018.
הכנסות החברה, שבבעלות בנק דיסקונט (72%) והבנק הבינלאומי (28%), גדלו ברבעון השני של השנה ב-11% והסתכמו ב-462 מיליון שקל. בחציון הראשון של השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-894 מיליון שקל, גידול של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מחזור העסקות בכרטיסי כאל ברבעון השני של שנת 2019 עמד על כ-26 מיליארד שקל, גידול של 15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בחציון הראשון של השנה עמד מחזור העסקות על 50.6 מיליארד שקל, גידול של 15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
מספר הכרטיסים של כאל עמד בסוף החציון הראשון של שנת 2019 על כ-3.4 מיליון, גידול של 11% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מתוכם, 1.7 מיליון כרטיסי הינם כרטיסים חוץ בנקאיים, גידול של 17% בהשוואה לחציון הראשון לשנת 2018.
הרווח של כאל מפעילות מימון הסתכם ברבעון השני של שנת 2019 ב-130 מיליון שקל המהווים גידול של 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בחציון הראשון של השנה הסתכם הרווח מפעילות מימון ב-250 מיליון שקל - גידול של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
לוי הלוי, מנכ"ל כאל, טען כי הצמיחה בפעילות החברה היא "תוצאה של יישום התוכנית האסטרטגית שהתמקדה בהרחבת בסיס הלקוחות ושיפור הצעות הערך, במקביל להערכות של כאל לעולם החדש ולשינויים המתרחשים בעולמות התשלומים והאשראי החוץ בנקאי", כלשונו.
ביום חמישי הקרוב (15.8.19) יסיים רן עוז, יו"ר דירקטוריון כאל, את כהונתו. עו"ד אתי דויטש, ראש חטיבת חברות בנות ורגולציה בבנק דיסקונט, תחליף את עוז ותכהן כיו"ר כאל עד למינוי יו"ר דירקטוריון קבוע.

תאריך:  13/08/2019   |   עודכן:  13/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לוי הלוי / Levy Halevy
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לדבריו ועדת ההיתרים הקודמת פעלה בחוסר אוביקטיביות מוחלט
איציק וולף
הדוח התקופתי של שטראוס מציג ירידה של 2.2% בסך הכולל של המכירות ברבעון השני וירידה של 1.4% במכירות בחציון הראשון של השנה    צניחה של 157 מיליון שקל במכירות במגזר הקפה    הרווח הנקי ברבעון השני: 127 מיליון שקלים, הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה: 283 מיליון שקל
איתמר לוין
ואניטי פייר מתאר את בת-זוגו לשעבר של ג'פרי אפשטיין כמי שסייעה בפדופיליה שלו, התבדחה שהיא "על דיאטת אושוויץ" ונטלה חלק בצילומים של אורחיהם שאולי נועדו למטרות סחיטה
מחלקה ראשונה
הסבירה: התוכנית שלי הייתה להתפקד לליכוד ולתמוך במפלגה. רגב הייתה זו שטרפדה את הצטרפותי לממשלה    על התנצלות סמוטריץ': "טוב מאוד שהוא יודע גם להתנצל"
איציק וולף
חברת הביטוח איילון דיווחה לבורסה על גידול של 31 מיליון שקל ברווח לאחר מס לאחר ששוחררו 47 מיליון שקלים מעתודות הביטוח בעקבות פסיקת בית המשפט העליון    הכשרה חברה לביטוח דיווחה על צפי לשחרור 25 מיליון שקלים מעתודות הביטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il