X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר לביטחון פנים הודיע כי שקל את הצעת ראש הממשלה להתמנות לשגריר ישראל באו"ם והחליט להישאר בישראל כדי להביא לניצחון הליכוד בבחירות
▪  ▪  ▪
ארדן. התלבט במשך חודשים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

השר גלעד ארדן הודיע כי החליט להמשיך בתפקידו בממשלה ולוותר על הצעת ראש הממשלה למנות אותו לשגריר הבא של ישראל באו"ם.
"לאחר ששקלתי את ההצעה להתמנות לשגריר ישראל באו"ם, החלטתי שעליי להמשיך בתפקידי כשר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, ולהישאר בארץ בתקופה חשובה זו בכדי לעשות כל שביכולתי למען נצחון הליכוד בראשות נתניהו", הודיע ארדן (יום ד', 14.8.19).
כהונתו של דני דנון כשגריר ישראל באו"ם צפויה להסתיים בחודש ספטמבר הקרוב, לאחר ארבע שנות קדנציה מלאות. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציע לשר ארדן כבר לפני כמה חודשים את המינוי, אך ארדן התלבט עד לרגע האחרון. על-פי ההערכות במערכת הפוליטית, הקרבה של המינוי החדש לבחירות לכנסת ה-22 הצפויות להתקיים ב-17 בספטמבר תקשה מאוד על אישור המינוי עוד לפניהן. בשל כך, המינוי כעת נדחה עד לאחר הבחירות והרכבת הממשלה.
על-פי ההערכות במערכת הפוליטית, צפוי נתניהו להציע את המינוי לאחד משרי הליכוד, בשל הקושי שעלול להתעורר בחלוקת תיקים בתוך קואליציה עתידית. אחד השמות הבולטים בהקשר זה הוא שר המדע, אופיר אקוניס. מלשכתו של אקוניס נמסר ל-News1 כי התפקיד טרם הוצע לו. "אם יוצע, השר ישקול זאת בכל כובד הראש", לשון התגובה.

תאריך:  14/08/2019   |   עודכן:  14/08/2019
+הכהניסטית במומה פוסלת
09:04 15/08/19  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

גזענים הם גזענים הם גזענים, גם אם הם שמאלנים! יש לדרוש ממנהיגי השמאל, בני גנץ ואביגדור ליברמן, להכריז שלא ישתפו בממשלת שמאל, אם חלילה תהיה כזאת, את הכהניסטים-המשיחיסטים מן השמאל הקיצוני, הנושאים את שם הדמוקרטיה לשווא

שפיר. תמונת ראי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ליברמן: "האירוע בעפולה הוא תוצאה של כניעת נתניהו לדרישות החרדים"
08:56 15/08/19  |  

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ איבגדור ליברמן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: ״בזמן שבתי המשפט דנים בסוגיות מנהליות, הטירוף האמיתי מתרחש מתחת לאף שלנו. האירוע בעפולה הוא תוצאה של כניעת ״הליכוד" בראשות רה"מ נתניהו, לכל דרישות החרדים במו"מ הקואליציוני ובמיוחד סביב סוגיית ביטול איסור ההפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי. אנחנו בעד מדינה יהודית ובעד מסורת ישראל ונגד מדינת הלכה. ב-17 בספטמבר ״ישראל ביתנו" תחזיר את הנורמליות והשפיות למדינת ישראל ונקים ממשלה לאומית רחבה ללא סחטנות מצד החרדים והחרד"לים.״

+ח"כ אשכנזי: "אנחנו נגד הדרת נשים ובוודאי נגד אירועי הפרדה"
08:45 15/08/19  |  

ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) התייחס (יום ה') בכאן חדשות לאירוע בעפולה: "אנחנו נגד הדרת נשים ובוודאי נגד אירועי הפרדה. עם כספי ציבור של משלם המיסים אי אפשר להדיר מישהו שמשלם אותם. גם אתם לא רוצים לחיות במדינת הלכה. אנחנו נגד כפייה מכל סוג שהוא".

+ח"כ סער: לא מבין למה לא נסגר תיק חיים כץ
21:55 14/08/19  |  

ח"כ גדעון סער (הליכוד) נחלץ להגנת השר חיים כץ וטען כי כץ לא עשה שום דבר לא בסדר. "אני קראתי את ההודעה. אני רואה פה התערבות בפעם הראשונה בתולדות המדינה כתב אישום הקשור לענייני חקיקה בנושא שוועדת האתיקה קבעה שאין פה אפילו עבירה אתית. אני מצטער, אני מתקשה להבין מדוע לא נסגר התיק", אמר לחדשות 13.

+רון קובי הורחק מההופעה בעפולה
21:34 14/08/19  |  

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הורחק על ידי שוטרים לאחר שהגיע להופעה המתקיימת בעפולה עבור הציבור החרדי. מן המשטרה נמסר כי "נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור".

+נדחתה הבקשה לפסילת רשימת כחול לבן בבחירות
21:04 14/08/19  |  

ועדת הבחירות המרכזית דחתה את ההצעה לפסול את רשימת כחול לבן בבחירות לכנסת ה-22. 3 מחברי הוועדה הצביעו בעד הפסילה ו-28 הצביעו נגדה.

+יו"ר העבודה: טעות הביאה לאישור מפלגה גזענית, נעתור מחר לעליון
20:41 14/08/19  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, הודיע כי מפלגתו תעתור לבית המשפט העליון בבקשה לפסול את רשימת עוצמה יהודית מריצה בבחירות. זאת, לאחר שנציג העבודה נעדר מן ההצבעה באופן שהביא לאישור ריצת הרשימה.
"לאחר בירור מהיר התברר כי טעות אנוש של נציג מפלגתי הביאה לצערי את אישורה של מפלגה גזענית לריצה בבחירות הקרובות. מנהיגות אחראית לוקחת אחריות על טעויות ופועלת לתקנן במהירות. כך יעשה. כבר מחר נפעל בנחישות לתקן את האירוע המצער בעתירה לבית המשפט העליון", צייץ בטוויטר.

+ח"כ עודה: ביבי הכניס את הכהניזם לליבת הימין
20:24 14/08/19  |  

ח"כ איימן עודה טען כי ועדת הבחירות דחתה את ההצעה לפסול את הרשימה המשותפת אבל הליכוד הספיק להצביע בעד כנסת טהורה לעד. "הכהניסטים לא יעברו את אחוז החסימה אבל ביבי כבר מזמן הכניס את הכהניזם לליבת הימין", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+לפיד: לא אשב בממשלה שלא תתמוך בנישואים אזרחיים
19:30 14/08/19  |  איציק וולף

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הצהיר כי לא יישב בממשלה שלא תתמוך בנישואים אזרחיים, או בממשלה שלא תבטל את חוק המרכולים. "אין לי שום דבר נגד עולמה של תורה, אבל לא יכול להיות שרק תקציבי הישיבות יהיו מוגנים, בזמן שמקצצים בחדרי מיון וכיתות לימוד״, אמר.

+גנץ: שיח על חסינות לשר כץ מעיד על ריקבון שלטוני
19:20 14/08/19  |  

יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הביע תקווה שהשר חיים כץ לא יבקש חסינות אישית ויפעל לפי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה שקבע כי יהיה עליו להתפטר ברגע שיוגש נגדו כתב אישום. "לצערי, בממשלת החשודים של נתניהו כולם צפויים לקבל חסינות והשחיתות תחגוג. עצם השיח על שמירת חסינות אישית, מעיד על הריקבון השלטוני שאליו מוביל נתניהו", אמר.

+יהדות התורה: נצביע בעד פסילת כחול-לבן
18:59 14/08/19  |  

מפלגת יהדות התורה הודיעה כי נציגיה בועדת הבחירות המרכזית לכנסת יצביעו בעד פסילת מפלגת כחול לבן, זאת בשל השותפות הקיימת בה עם יאיר לפיד. "לא נשתוק נוכח ההסתה נגדנו", אמרו.

+יו"ר הכנסת: ניסיון לכפות ערכים בבית המשפט צריך להיפסק
18:14 14/08/19  |  

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ברך על החלטת ביהמ"ש בעניין עפולה. ‏"אני מברך על החלטת בית המשפט החשובה היום. באופן אישי אלך גם לאירועים מעורבים, אבל אני יודע ומכבד את העובדה שיש בישראל אנשים עם דעות אחרות. קיומנו המשותף תלוי בין היתר בכבוד לאותם אנשים. הניסיון לכפות דעות וערכים על כל מי שחושב שונה - פסול ומיותר, והגיע הזמן שייפסק", אמר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארדן דחה ההצעה למינוי כשגריר באו"ם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עם האנגלית שלו
ישמעאל  |  15/08/19 18:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
ההצבעה על פסילת מפלגת עוצמה יהודית הסתיימה בשוויון - 15-15 ובשל כך אושרה התמודדות המפלגה בבחירות לכנסת ה-22    לא הושג גם רוב לפסילה אישית של איתמר בן גביר, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין    עוצמה יהודית: השמאל ניסה בכל כוחו לפגוע בעוצמה יהודית ונחל מפלה
מירב ארד
הודיע שיגיש תביעה נוספת נגד שפיר על סך חצי מיליון ש"ח    בן גביר: "הגיע הזמן לעצור את ההסתה הפרועה שלה"
אפרים הלפרין
נראה שאהוד ברק החליט להחליף תפקידים עם עו"ד ברק כהן והחליט שהגיע הזמן שבית המשפט יטפל גם בו
מירב ארד
שפיר תקפה את בן גביר כי קיבלה איומים על חייה ונזקקה לאבטחה    השופט מלצר ביקש שתסיים את דבריה ותרד, אך שפיר המשיכה גם לאחר שסגרו לה את המיקרופון עד שלבסוף הוציאו אותה הסדרנים מהאולם    שפיר בתגובה: "הכהניסטים לא ישתיקו אותי"
מרדכי ליפמן
... והנה דומה שחל שינוי    לפתע התבהרו השמיים. יש פרצות בחומה שנבנתה בשקדנות כה רבה סביב נתניהו    יש שברים ראשוניים בסצינה הפוליטית שהחלה לסגור ולהתעבות סביבו    הפרצה החשובה מכולן היא העיתונות האינטרנטית והמדיה החברתית    לכאן יכול מושך קולמוס להגיע, להביע ולנמק את דעותיו, לזכות בקוראים, ובעיקר לומר: 'אני כותב משמע אני קיים!'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il