X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי מינוי חבר המל"ג לוועדת ההיתרים

אנגלמן ממשיך להביא מקורבים

מינה את תומר ולמר, שהיה דובר המל"ג כאשר אנגלמן שימש כמנכ"ל, ליועץ התקשורת שלו לראשונה: יועץ תקשורת למבקר המדינה במשרת אמון, תוך עקיפת הצורך לקיים מכרז לדובר המשרד
▪  ▪  ▪
אנגלמן. יועץ, לא דובר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
לא צריך יועץ תקשורת
יועץ תקשורת הוא תפקיד שאנו מוצאים לרוב לצידם של נושאי משרה פוליטיים, במטרה להפריד את הדברור האישי שלהם - הנושא גוון פוליטי - מזה של הגוף הממלכתי/עירוני/ציבורי בראשו הם עומדים (כגון משרד ממשלתי או עירייה). אין צורך בהפרדה כזאת כאשר מדובר בגוף מקצועי שבראשו איש מקצוע - כמו משרד מבקר המדינה. למתניהו אנגלמן לא אמור להיות סדר יום אישי משלו, השונה מזה של משרד המבקר - ולכן הוא אמור להסתפק בדובר המשרד. אלא שאנגלמן - מבקר המדינה, כזכור - החליט לעקוף את חובת המכרז ולהביא את איש אמונו שיהיה חייב נאמנות רק לו.

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מינה (יום ב', 19.8.19) את תומר ולמר ליועץ התקשורת שלו. זוהי הפעם הראשונה בה יש למבקר יועץ תקשורת, ומדובר באדם עימו עבד אנגלמן עד לכניסתו לתפקיד המבקר.
ולמר היה דובר המועצה להשכלה גבוהה - שאנגלמן היה המנכ"ל שלה. זהו המינוי השני של אנגלמן מבין מקורביו במל"ג: בשבוע שעבר הוא מינה לוועדת ההיתרים (העוסקת בענייניהם הכספיים של השרים וסגני השרים) את איש החינוך החרדי ישראל תיק, החבר גם הוא במועצה.
מינויו של ולמר ליועץ התקשורת במשרת אמון, מאפשר לאנגלמן להימנע ממינוי דובר בהליכי מכרז. דובר המשרד, שלמה רז, הודיע על פרישתו זמן קצר לאחר כניסתו של אנגלמן לתפקיד. כאמור, לאיש ממבקרי המדינה בעבר לא היה יועץ תקשורת אישי, וכולם הסתמכו על דוברי המשרד שהיו עובדי מדינה.
על-פי הודעת משרד המבקר, ולמר עוסק בתחום התקשורת מזה 15 שנה ועבר שורה ארוכה יחסית של מקומות עבודה. הוא היה עיתונאי ב-ynet, במעריב וברשת המקומונים של ידיעות אחרונות, ומנהל תחום הסברה בדוברות משרד החינוך.
במקביל הודיעה השופטת בדימוס שרה פריש לאנגלמן, כי היא מוותרת על תפקיד יו"ר ועדת ההיתרים (לצידה של השופטת בדימוס נחמה מוניץ). לדברי פריש, התפקיד הפך להיות כדור במשחק הפוליטי ולכן היא אינה מעונינת בו. יצוין, כי פריש הייתה ממקימי הבית היהודי והיא גם נשיאת בית הדין של הסתדרות העובדים הלאומית המזוהה עם הליכוד.

תאריך:  19/08/2019   |   עודכן:  19/08/2019
+מבקר המדינה: מנסים להטיל דופי בחברי ועדת ההיתרים
21:44 19/08/19  |  

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, הגיב על הודעת השופטת (בדימ.) שרה פריש אודות פרישתה מוועדת ההיתרים בשל היותה כלי במשחק הפוליטי ותקף את פריש על דבריה אלו.
"אנו מצרים על כך שישנם כאלו המנסים להטיל דופי בחברי ועדת ההיתרים, וזאת טרם התקיים דיון אחד בוועדה. מבקר המדינה סומך את ידיו שחברי הוועדה יפעלו ללא משוא פנים, למען המינהל התקין בישראל", לשון הודעת מבקר המדינה.

+השופטת (בדימ.) פריש פורשת מוועדת ההיתרים
20:58 19/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השופטת בדימוס הודיעה למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, כי הגיעה למסקנה שוועדת ההיתרים הפכה להיות "כדור משחק במגרש הפוליטי"  ▪  הודעת הפרישה לאחר פרסומים על-אודות התנהלותה של פריש בעבר

פריש. "הפצת בדותות ושקרים" [צילום: באדיבות מגזין הפרקליטים]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנגלמן ממשיך להביא מקורבים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כותרת מרשיעה למרות העובדות!!
אא  |  19/08/19 23:25
2
כאילו מי שהיו לפניו לא הביאו
טירה  |  20/08/19 21:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבקר המדינה
איתמר לוין
מבקר המדינה מינה לוועדה את שרה פריש, העומדת בראש בית הדין של ההסתדרות הלאומית; שמואל סלבין, שהיה מנכ"ל האוצר תחת נתניהו ומועמד הליכוד לכנסת; עדן בר-טל, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת תחת כחלון; ישראל תיק, מנהל בכיר במכון בית יעקב השייך לאגודת ישראל; ואת אתי לוצאטו, ממלאת מקומו של הח"כ-לשעבר פיני בדש    משרד המבקר מסר פרטים חלקיים שהסתירו את הזיקה הפוליטית של שניים מבין החמישה    מינויים נוספים: נחמה מוניץ, מרדכי כהן והרב שרון שלום
איתמר לוין
שלושה ימים לאחר שפורסמה כוונתו של מבקר המדינה להחליף את חברי ועדת ההיתרים, הודיעו שלושה מהם - כולל שניים שהיו שותפים להחלטות בעניין נתניהו - שאינם מעוניינים להמשיך בתפקיד
רועי אורן
עושה רושם שמבקר המדינה לא מבין את תפקידו,אך למרות זאת צריך להיות עם האצבע עם הדופק ולדאוג שהאיש ילמד את תפקידו ויפנים שהגישה הסלחנית שלו לא מתאימה למדינת-ישראל.
עידן יוסף
לקראת פרסום דוח המדינה על פרשת הגרעון בתקציב, נעזר שר האוצר בשירותיו של עורך הדין אלון גלרט    ברקע ההאשמות בין האגפים השונים באוצר על ה"הלשנה" למבקר מבהירה לשכת כחלון: "לשר אמון במלא ביועמ"ש למשרד האוצר"
איתמר לוין
הגישה של מבקר המדינה החדש למערכת בראשה הוא עומד, מזכירה את זו של חלק מאנשי הימין למערכת בתי המשפט: לא לתקן אלא להרוס. הרפורמה מרחיקת הלכת שלו מעוררת בעיקר את השאלה, כיצד הוא הצליח להגיע אליה כל כך מהר - בלי שום ידע וניסיון בתחום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il