X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שתי ענקיות ההיי-טק הודיעו על הסרת מאות חשבונות שהופעלו בידי גורמים סיניים במטרה להכפיש את המפגינים בהונג-קונג המסקנה: סין פועלת בשיטות שעד כה אפיינו את רוסיה
▪  ▪  ▪
חשבון פייבסוק נגד המפגינים בהונג-קונג

פייסבוק וטוויטר הודיעו אמש (יום ב', 19.8.19) על הסרת מאות חשבונות שהופעלו בידי גורמים סיניים ושימשו להפצת דיסאינפורמציה והכפשות נגד המפגינים בהונג-קונג. זהו צעד ראשון מסוגו כלפי סין, והוא מלמד שהשלטון במדינה זו משמתמש בשיטות שעד כה אפיינו את התערבותה של רוסיה בנעשה במערב.
ההסרה הגיעה בעקבות התראה שמסרה טוויטר לפייסבוק בחודש יוני בדבר השימוש הסיני בפלטרפורמות שלהן. שתי החברות פעלו במתואם כדי לאתר חשבונות שמקורם בסין, ואשר מטרתם להעביר מסרים המציגים את המפגינים כקיצוניים. כך למשל, פוסט בפייסבוק קשר אותם לדאעש, ובציוץ בטוויטר נאמר: "אנחנו לא רוצים אתכם הקיצוניים בהונג-קונג, צאו מכאן!".
פייסבוק הודיעה, כי היא מסירה שבעה עמודים ולהם 15,000 עוקבים, שלוש קבוצות וחמישה חשבונות. החברה אינה אוסרת בשלב זה על אמצעי התקשורת הסיניים (המצויים כולם בבעלות המדינה או בפיקוחה) לפרסם בפלטפורמה שלה, אך היא תמשיך לעקוב אחרי פעילותם.
טוויטר הסירה 936 חשבונות, וגילתה 200,000 חשבונות נוספים, אשר נסגרו בידי המפעילים עם תחילת החקירה ואשר רובם נבלמו לפני שהספיקו להפיץ דיסאינפורמציה. החברה הודיעה, כי אמצעי התקשורת הסיניים חייבים בתוך חודש להפסיק לפרסם מודעות מכפישות, ולא - היא תמנע מהם לקדם את הציוצים שלהם. האזהרה באה לאחר שהעיתון הרשמי באנגלית "צ'יינה דיילי" ועיתונים אחרים פרסמו מודעות בהן נטען, כי המפגינים פועלים בשירות המערב והופכים לאלימים.
בהודעתה של טוויטר נאמר: "החשבונות הללו ניסו במכוון לזרוע חוסר אמון פוליטי בהונג-קונג, כולל חתירה תחת הלגיטימיות והעמדות הפוליטיות של תנועות המחאה. יש לנו הוכחות אמינות לכך שמדובר במאמץ מדינתי מתואם".
סין אינה מאפשרת לענקי הטכנולוגיה המערביים לפעול בתחומה והיא בולמת אותם במה שמכונה "חומת האש הגדולה". אולם אמצעים אלו אינם מופעלים בהונג-קונג, שם נהנות פייסבוק וטוויטר מפופולריות רבה: 4.7 מיליון משתמשים בפייסבוק ו-448,000 משתמשים בטוויטר. סין פועלת בשבועות האחרונים בצורה שיטתית לתאר את המפגינים כמי שמעשיהם מהווים הקדמה לטרור.

תאריך:  20/08/2019   |   עודכן:  20/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פייסבוק וטוויטר נגד סין במאבק בהונג-קונג
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה גרוע יותר?
משה מיכאל  |  20/08/19 08:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפלגת ישראל ביתנו טוענת כי הודעה שנראתה כמו הודעה של יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, אשר השמיצה את מנהג ברית המילה היא הודעה כוזבת    "ההודעה מופצת על-ידי תומכי ליכוד מובהקים, המפלגה תפנה בנושא למשטרה"
איציק וולף
צה"ל ומשמר הגבול אבטחו כניסת מתפללים יהודים לקבר יוסף בעיר שכם    פלשתינים יידו אבנים ומטען חבלה מאולתר לעבר הכוחות    הלוחמים הגיבו בירי אמצעים לפיזור הפגנות
איציק וולף
חברות הקונגרס האמריקניות רשידה טליב ואילהאן עומר קראו לחבריהן להגיע לישראל ולהיפגש במקומן עם אנשי שוברים שתיקה    טליב סיפרה: כילדה ראיתי את אמי עוברת במחסומים ששללו ממנה צלם אנוש למרות שהייתה אמריקנית
מחלקה ראשונה
וושינגטון הוחרבה, הבית הלבן וגבעת הקפיטול הועלו באש
איציק וולף
התובע הכללי הודיע על העברת יו הורביץ מתפקידו ועל החלפתו בקתלין הוק סויר בעקבות רשלנות הסוהרים שהובילה לכך שג'פרי אפשטיין הצליח להתאבד בתא המעצר שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il