X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן ואוירבך. נגד מצעדי גאווה [צילום: מן הטלוויזיה]
תיעוד מ-2013 חושף
ליברמן בעד ביטול מצעד הגאווה
למרות שיו"ר ישראל ביתנו הוא נוטה להתבטא באופן חריף נגד החרדים - הדבר לא תמיד היה כך בפגישה עם הרב אוירבך נראים השניים מדברים על שינויים בחוק הגיוס תגובות חריפות במערכת הפוליטית: "ה'ליברל' החדש - הומופוב מהזן הישן"

התדמית האנטי חרדית החדשה של ליברמן במערכת הבחירות הנוכחית ממשיכה להתנפץ. עמית סגל חושף (יום ג', 20.8.19) בחדשות 12 תיעוד מפגישה של מנהיג הפלג הירושלמי, מגדולי המתנגדים לגיוס לצה"ל - הרב שמואל אוירבאך המנוח שאנשים מהפלג בראשותו חוסמים כבישים ותוקפים חיילים המגיעים לשכונות חרדיות.
תיעוד במהדורה המרכזית חושף מפגש חשאי שהתקיים בשנת 2013, בין הרב ליושב-ראש ישראל ביתנו. השניים שוחחו על שיתופי פעולה, על התנגדות למצעדי גאווה, ולטענת הנוכחים - גם על שינויים בחוק הגיוס. ליברמן מצדו מכחיש את הטענות של משתתפים במפגש.
ליברמן הריץ אז את מקורבו, משה ליאון, לתפקיד ראש עיריית ירושלים והוא היה זקוק לכל קולות החרדים. אבל אז צצה בעיה - הפלג הירושלמי הקיצוני שבשליטת הרב שמואל אוירבך הריץ מועמד קש שזכה ל-3% אבל איים לסכל את נצחונו של ליאון.
ליברמן ביקש פגישה עם הרב אוירבך. הוא הגיע בלווית אולג מליס, איל הון שמקורב לליברמן וגם תורם במקביל לפלג הירושלמי. מליס סימן את מטרות הפגישה: "הרב צריך מישהו שהוא יכול לסמוך עליו". ליברמן כפי שנראה בתיעוד היה די קשוב לבקשותיו של הרב הקיצוני.
הרב ויושב-ראש ישראל ביתנו מצליחים למצוא שפה משותפת בנושא אחד, התנגדות למצעדי גאווה - ליברמן: "לא יהיו כל המצעדים שעושים פה והפסטיבלי גייז". לליברמן היה חשוב להבהיר לרב אוירבך שממילא לחרדי אין סיכוי להיבחר, וממילא מוטב להצביע לליאון, יהודי שומר מצוות: "גם כשהיה מועמד חרדי, מר פרוש, הוא הגיע רק ל-43%".
לאורך כל הפגישה יועצו של ליברמן, אבי אבוחצירה, ניסה למנוע את הקלטתה. בתיעוד נראה גם הרב יוסף פטרוב, מראשי הפלג הירושלמי, שהעלה את הדרישה הקשה ביותר: למנוע את גיוס החרדים. הרב פטרוב אמר: "אנחנו רוצים התחייבות שליברמן יגיד 'אני לא ארשה שרק בחורי ישיבה יצטרכו להתגייס לצבא. אני לא אתן לזה לקרות בלי לכלול את הערבים'". רגע לפני שליברמן משיב על הבקשה היועץ אבו חצירא מורה לעצור את התיעוד.
המקליט נאלץ להפסיק לפני שליברמן נתן את תשובתו, כאן נחלקות התשובות לשתי גרסאות: בכיר בפלג טען שליברמן הבטיח לסכל את חוק הגיוס, ולעומתו בישראל ביתנו טוענים שהוא סירב לכך, ולכן לא קיבל בסופו של דבר את תמיכת ליאון. לפני עשרה חודשים בלבד ליאון רץ שוב לראשות עיריית ירושלים והפעם נבחר, בשיתוף פעולה הדוק בין ליברמן, דרעי וגפני.
ליברמן בחר שלא להגיב להתנגדותו למצעדי הגאווה ולא להתייחס ישירות לטענות נגדו, ומסר את התגובה הבאה: "אני יכול להבין את הלחץ של החרדים. חוק הגיוס יעבור ככתבו וכלשונו. לביבי הייתי ממליץ להתרכז במודיעין על החמאס וחיזבאללה במקום בחומרי ארכיון. כל השאר זאת רכילות זולה שנשלפה מן הבוידעם ומי שמפיץ אותה מבין שאין ביכולתו לעצור ממשלה לאומית ליברלית רחבה ללא חרדים וללא משיחיים".

תאריך:  20/08/2019   |   עודכן:  20/08/2019
+מבוכה לליברמן: הכתיר עצמו כראש הממשלה הבא
10:51 21/08/19  |  

מבוכה לאביגדור ליברמן. יו"ר ישראל ביתנו פרסם רשומה בפייסבוק על חוג בית שקיים והגיב בעצמו לרשומה: ״ראש הממשלה הבא!! רק ליברמן יחזיר את ישראל למסלול״. הדבר עומד בניגוד להצהרותיו כי ראשות הממשלה מבחינתו היא רק אופציה ולא אובססיה.

+מוציאים לעצמם שתי עיניים
10:14 21/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הערעורים ההדדיים המבקשים לפסול את עוצמה יהודית ואת הרשימה המשותפת, יכולים להוביל לתוצאות הפוכות מאלו שאליהם מתכוונים הצדדים הניצים. הם אולי יפסלו את הרשימות השנואות עליהם - אך במחיר של אובדן השלטון

לחשוב קצת יותר לעומק [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+"אין שום דוח, המסמך לא קיים"
08:54 21/08/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

חברי המפלגה מכחישים את הפרסום לפיו חברת המודיעין ששכרה כחול לבן חשפה ששאיש יש עתיד הדליף חומרים על גנץ ועל קמפיין המפלגה  ▪  תגובת המפלגה: כמקובל בקמפיינים פוליטיים, אנו נעזרים מעת לעת בגורמי מקצוע בתחום אבטחת מידע"

גנץ וטרופר. הייתה בדיקה. אין דוח [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]
+ח"כ עודה: "אין לנו מספיק יהודים ברשימה"
00:38 21/08/19  |  

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה מכה על חטא ואומר: "המצע שלנו שוויוני אבל אין לנו מספיק יהודים ברשימה". הוא מבטיח לדאוג גם לאלו שלא יצביעו למפלגה - הפריפריה החברתית, יוצאי אתיופיה "שהמשטרה מתעללת בהם", משפחות חד-הוריות וניצולי שואה. "לא אכפת לנו מכלום, אנחנו נהיה לצדם, נקודה".

+סמוטריץ: ליברמן כנראה יישב באופוזיציה
00:34 21/08/19  |  

השר בצלאל סמוטריץ': "מניח שהשקט בשמאל מפרסום ההסכם של אביגדור ליברמן עם הפלג הירושלמי נובע מזה שגם שם מבינים שליברמן הוא אופורטוניסט חסר אידיאולוגיה לחלוטין ולכן לא מופתעים מחשיפה הזו. כשאין צפיות אין אכזבות. מאחר שאף אחד לא סובל ולא נותן אמון בפוליטיקאי הציני הזה הוא כנראה יישב באופוזיציה בכל מקרה".

+השר אוחנה: "ליברמן ה'ליברל' החדש - הומופוב מהזן הישן"
21:56 20/08/19  |  

שר המשפטים אמיר אוחנה: "אביגדור ליברמן ה'ליברל' החדש הוא הומופוב מהזן הישן. כך היה - כך יהיה. מי שלא הבין עד הערב, אז עכשיו זה כבר ברור: לימנים ליברלים אמיתיים יש רק כתובת אחת בבחירות הקרובות".

+העבודה: "ליברמן נגד מצעד הגאווה? מי היה מאמין"
21:53 20/08/19  |  

מפלגת העבודה-גשר: "אז השותף החדש של גנץ אומר לחרדים בחדרי חדרים שהוא נגד מצעד הגאווה? מי היה מאמין. תכף גם תגידו שאחרי הבחירות הוא ייקח את הקולות של כחול לבן וישב, כמו תמיד, עם חבריו החרדים בממשלת נתניהו. תפנימו - זה אותו ליברמן, הצבעת גנץ קיבלת ליברמן וביבי באותו כרטיס".

+המחנה הדמוקרטי: "ליברמן הלהט"בופוב מעולם לא היה בצד החילוני"
21:51 20/08/19  |  

המחנה הדמוקרטי: "ליברמן הלהט"בופוב מעולם לא היה בצד של החילונים או הלהט"בים. האיש המושחת בהיסטוריה הפוליטית של ישראל ימכור את כל מי שיצביע לו בשביל לשבת ולו דקה אחת על כיסא ראש הממשלה. מי שמצביע לליברמן שלא יתפלא כשיתעורר למדינת הלכה עם סמוטריץ' ופרץ".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן בעד ביטול מצעד הגאווה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מצעד הגאווה מרגיז. אין צורך בו
לא לחקות גויים  |  21/08/19 22:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
חוזר על העמדה שהציג בפני ועדת הבחירות: גופשטיין ומרזל מסיתים לגזענות במידה מובהקת; עוצמה יהודית ובן-גביר קרובים ל"קו האסור" אך עדיין לא חצו אותו
איתמר לוין
טוענים שקיימת מסה קריטית של ראיות לכך שהרשימה ומועמדיה תומכים בטרור וברצח יהודים וישראלים, ומתנגדים לקיומה של ישראל כמדינה יהודית
מירב ארד
המשמעות - אחת מהמפלגות תוכל לקבל מנדט נוסף    כל יתר המפלגות חתמו כבר על הסכם כזה    ישראל ביתנו: "הסכם העודפים הוא עניין טכני בלבד"    המחנה הדמוקרטי בתגובה:"כחול לבן הרימו דגל לבן"
איתן קלינסקי
אילת שקד מכחישה וחברי הליכוד טוענים כי בידיהם הקלטות להוכחת דבריהם. מכל הפרשה עולה רק דבר אחד - "הימין מסוכן לדמוקרטיה"
צ'לו רוזנברג
הצו שהוציא בג"ץ נגד מינוי מנכ"ל חדש למשרד המשפטים לאחר שהמנכ"לית, אמי פלמור, נזרקה בבושת פנים, מצביע על כך שתחת קוד המשילות נעשים מהלכים מסוכנים ביותר. עד כמה נושאים אלה תופסים מקום מרכזי במערכת הבחירות? כמעט כלום. שעתיים של דיון ציבורי ועוברים לשטות הבאה
רשימות נוספות
ישראל ביתנו: זויפה הודעה של ליברמן  /  איציק וולף
המפלגה המבטיחה של קוזו אביטל  /  עידן יוסף
"לפסול את עוצמה יהודית"  /  איתמר לוין
גם בלוף וגם אבסורד  /  איתמר לוין
קג"ב כחול לבן  /  אפרים הלפרין
חרדים בשק  /  ציפי לידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il