X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חימי: יש להיטות להכניס את הרפורמה בסדר הדין האזרחי ואנחנו נילחם בזה; הלשכה נרדמה בשמירה בדיונים עליה פלמור רומזת שלא תיאבק בבג"ץ נגד הדחתה מתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים
▪  ▪  ▪
חימי. להשתתף בהחלטות [צילום: לשכת עורכי הדין]

ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, דורש להכניס שינויים משמעותיים ברפורמה בסדר הדין האזרחי (סד"א). "יש להיטות להכניס אותן ואנחנו נילחם בזה", אמר חימי (יום ה', 29.8.19) בפתח כנס של מחוז ת"א בלשכה בנושא חוק חדלות הפרעון החדש.
הרפורמה בסדר הדין האזרחי אושרה בידי השרה דאז, איילת שקד, על-פי המלצותיה של ועדה בראשות מנהל בתי המשפט לשעבר, משה גל. במרכזה עומד קיצור משמעותי של ההליכים ופישוטם, במטרה לייעל אותם. אולם ערב הבחירות הקודמות הודיעה שקד על דחיית כניסת התקנות לתוקף עד לסוף השנה.
חימי טוען, כי "הלשכה נרדמה בשמירה" בדיונים על הרפורמה [בקדנציה של אפי נוה - א.ל] ואפשרה להעביר אותה למרות שהיא פוגעת משמעותית בציבור. הוא מסר, כי שוחח בנושא עם שר המשפטים, אמיר אוחנה, הנשיאה אסתר חיות ומנהל בתי המשפט, יגאל מרזל, ודרש לעכב את הרפורמה כדי להתחשב בהערותיה של הלשכה. לדברי חימי, הלשכה אינה אמורה להיות רק מי שמעירה בדיעבד, אלא יש חובה לשתף אותה בתהליך קבלת ההחלטות.
עוד אמר חימי, כי הדגל חחשוב ביותר של הלשכה בקדנציה שלו יהיה הגנה על שלטון החוק ועל בית המשפט העליון. הוא הבהיר, כי חלקה של הלשכה לא יהיה עם מי שתוקף את בית המשפט העליון ומנסה לפגוע בו, והדגיש ש"אין המדובר בימין או בשמאל". בכך רמז חימי לשינוי בגישתה של הלשכה אל מול תקופתו של נוה, אשר פעל במשותף עם שקד - במיוחד במינוי השופטים לבית המשפט העליון.
המנכ"ל היוצאת של משרד המשפטים, אמי פלמור, הבהירה שאין היא מתכוונת להיאבק על המשך כהונתה. לדברי פלמור, היא מקווה שכאשר ייכנס לתוקפו חוק חדלות פרעון - 15.9.19 - היא כבר לא תכהן בתפקידה. פלמור אמורה להגיב עד תחילת השבוע לעתירה לבג"ץ נגד הדחתה והחלפתה בידי אופיר כהן, ומדבריה עולה שהיא תבקש לדחות את העתירה ככל שמדובר בה.

תאריך:  29/08/2019   |   עודכן:  29/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שינויים משמעותיים ברפורמת הסד"א"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר חברת החקירות CGI, שהיה בעבר בכיר במפלגת יש עתיד, הבהיר כי החברה רק העריכה שהגורמים העוינים שפרצו לטלפונים של בכירי כחול לבן היו ממזרח אירופה    "לשאול את הלקוח למה לא הייתה פניה למשטרה"
אביתר בן-צדף
הנשיא ארדואן סקר מטוס כזה בתערוכה אווירית בינלאומית ליד מוסקבה
איציק וולף
חברת פז רשמה רווח נקי של 92 מיליון שקל בסוף המחצית לעומת רווח של 213 מלש"ח אשתקד    צניחה של 256% ברווח הנקי של חטיבת הזיקוק שעברה מרווח של 48 מיליון שקל להפסד של 75 מיליון שקל    עלייה של 14% ברווח התפעולי במגזר התעשיות, עליה גם במכירות וברווחי חנויות הנוחות, ועליה של 777 מיליון שקל בשווי הנדל"ן
איציק וולף
התחזית המעודכנת של החברה כוללת מחיקת יתרת נכס מס בגין הפסדי די.בי.אס בסך 1.166 מיליארד שקל, הפסד מירידת ערך בפלאפון בסך כ-951 מיליון שקל, רישום רווח הון בסך כ-403 מיליון שקל בגין מכירת מתחם סקיה והפרשה בסך 380 מיליון שקל לפרישה מוקדמת של עובדים בחברה ובחברות הבנות פלאפון, בזק בינלאומי ודי.בי.אס
איציק וולף
במפלגה טענו כי חברת CGI רק העלתה חשד כללי ולא מבוסס לכך שטלפונים סלולריים של יו"ר המפלגה ושל בכירים בקמפיין נפרצו על-ידי פצחנים רוסים, אך לא נמצאו לכך ראיות    גורם במפלגה: CGI קשורה לנתניהו ולליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il