X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרקליטות מחוז מרכז הגישה בשם רשות מקרקעי ישראל תביעה לקבלת צו מניעה קבוע ולסילוק יד של נאות קדומים וחברה המפעילה במקום גן אירועים מאלפי הדונמים שחכרו משרד המשפטים: לבדוק האם גן האירועים שהזמנתם מופעל על-פי היתר או לא, שלא תיתקלו בשערים סגורים ביום האירוע
▪  ▪  ▪
חופות ללא היתר בנאות קדומים [צילום: האתר הרשמי]

פרקליטות מחוז מרכז (אזרחי) הגישה (יום ב', 9.9.19) בשם רשות מקרקעי ישראל כתב תביעה לבית משפט השלום ברמלה לקבלת צו מניעה קבוע ולסילוק יד נגד חברת "נאות קדומים בע"מ" וחברת האירועים "הדומים - החברה לאירועים בטבע בע"מ" בגין הפעלת גן אירועים בניגוד לחוזה עם רשות מקרקעי ישראל.
חברת נאות קדומים חוכרת שטח של אלפי דונמים המהווה בין היתר שמורת טבע לאומית, מכוח חוזה חכירה אשר נחתם מול רשות מקרקעי ישראל. הנתבעות הנוספות הן חברות פרטיות המפעילות במקרקעין אלו גן אירועים.
בשנים האחרונות מפעילות החברות במקרקעין גן אירועים בו מתקיימים אירועים פרטיים כגון חתונות, ללא קבלת הסכמת רשות מקרקעי ישראל ובניגוד לכל דין או הסכם. זאת, על-אף שהפעלת גן האירועים מנוגדת לתוכניות המתאר החלות על המקרקעין.
הנתבעות קיבלו מן הרשות התראות חוזרות ונשנות להפסיק את פעילותו של גן האירועים במקום ובתגובה נתנו גורמים בכירים מטעם חברת נאות קדומים לנציגי הרשות במספר הזדמנויות שונות התחייבויות מפורשות כי פעילות גן האירועים הופסקה ולא יתקיימו עוד אירועי חתונות במקום בשנת 2019. אולם למרות התחייבויות אלו ממשיכות החברות להפעיל את גן האירועים, ולכן נאלצה רשות מקרקעי ישראל להגיש את התביעה.
נגד הגן קיים צו מניעה שאמור להיכנס לתוקף בעוד שלושה שבועות, ב-1 באוקטובר 2019, בעקבות תביעה שהגישה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה חבל מודיעין, נוכח העובדה שפעילות הגן אינה תואמת את תוכניות המתאר החלות על המקום. מלבד זאת מתנהל הליך משפטי נגד הגן בגין פעילות ללא רישיון עסק.
"תביעה זו מבקשת ליתן תוקף לאינטרס ציבורי מובהק והגנה על עקרונות היסוד מכוחם מנוהלים מקרקעי המדינה. אחד מעקרונות חשובים אלה הוא, כי הפרט אינו יכול לעשות במקרקעי הציבור ככל הישר בעיניו ולפעול על-פי רצונו ושיקוליו הבלתי מוגבלים, והוא כפוף לנורמות קבועות החלות על כל הציבור באופן שווה". עוד צוין כי: "הפעילות המתוארת לעיל מתבצעת במטרה להפיק רווחים כספיים על חשבון קופת הציבור, תוך זלזול מוחלט בשלטון החוק, במדיניות התכנונית ותוך הפרה בוטה של חוזה החכירה אשר נחתם בין התובעת לנתבעת 1 (חברת נאות קדומים) והחל על המקרקעין", נכתב בתביעה.
ממשרד המשפטים נמסר כי הגשת התביעה היא חלק ממאבק שמנהלת המדינה נגד גני אירועים המופעלים ללא היתרים על קרקעות שהיעוד התכנוני שלהם אינו מתיר הפעלת גן אירועים, ולכן הציבור נדרש להיזהר ולבחון גם היבט זה בעת הזמנת אירועים, על-מנת שלא ייתקל בשערים סגורים של גן האירועים ביום האירוע.

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה דורשת צו קבוע נגד נאות קדומים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הירי בוצע על-ידי פעילי המיליציות בהובלת כוח קודס האירני מפאתי דמשק    בסוריה מדווחים על 18 הרוגים מקרב הכוחות האירניים והמילציות בתקיפה הלילה במזרח המדינה    חיזבאללה מדווח: רחפן ישראל הופל בשטח לבנון
איציק וולף
המשא-ומתן בין הצדדים לא הבשיל לכדי הסכם והמגעים הופסקו    וילי פוד לא תחדש את בדיקת הנאותות להשקעה בביכורי השדה צפון
מירב ארד
בניגוד להצהרותיו מותח יו"ר ישראל ביתנו ביקורת על חוק ומבהיר: "הפיקוח חייב להיות ממלכתי ולא בידי מיליציה פרטית של נתניהו"    "אם נתניהו יחליט מי מפקח והיכן יהיו מצלמות זה ייתן יתרון לא הוגן"    "נדרוש שהמצלמות יוצבו רק על-ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית"
איציק וולף
הלחץ הנפשי הכבד שהפעילה המשטרה על בני הזוג אלוביץ' במהלך חקירתם בתיק 4000 בא לידי ביטוי גם בטרטור איריס אלוביץ אחרי שעות חקירתה בין בתי מעצר באופן שמנע ממנה שינה נאותה בין ימי החקירה
יצחק דנון
האחים משה ואלדד עוז מבקשים מבית המשפט להורות לשותפיהם בחברת CAA, פטר ויקובטוביץ ומיכאל טירטוריאן, להעביר להם את מניות השליטה בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il