X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתיימה החקירה בעניינו של מנחם וינברג, פעיל בשוק ההון שנחשד בשימוש במידע פנים, ובעניינן של החברות אליום, מיקרומדיק, קדימהסטם וסאמיט עם תום החקירה העבירה רשות ניירות ערך את התיק למחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה)
▪  ▪  ▪

רשות ניירות ערך סיימה את החקירה בעניינו של מנחם וינברג, פעיל בשוק ההון שנחשד בשימוש במידע פנים, ובעניינן של החברות אליום, מיקרומדיק, קדימהסטם וסאמיט. עם תום החקירה העבירה רשות ניירות ערך את התיק למחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).
תיק החקירה מאגד מספר פרשות שעניינן, בין היתר, חשד לביצוען של עבירות שימוש במידע פנים בקשר לניירות הערך של חברות ציבוריות שונות הנסחרות בבורסה בת"א, במהלך השנים 2018-2016.
הציר המרכזי בחשד לביצוע העבירות הוא מנחם ויינברג, פעיל בשוק ההון אשר במהלך התקופה הרלוונטית קיים קשרים ישירים עם אנשי פנים בחברות ציבוריות שונות המחזיקים בעמדות מפתח או עם מכהנים כנושאי משרה בכירים באותן חברות.
לפי החשד, השתמש ויינברג באופן שיטתי במידעי פנים שקיבל לידיו מאותם אנשי פנים, טרם פרסומם לציבור, וביצע עסקות בהיקף כספי של מיליוני שקלים בניירות ערך של אותן חברות כשברשותו מידע פנים. כמו-כן על-פי החשד, בחלק מהמקרים, מסר ויינברג את מידע הפנים שקיבל מאותם אנשי פנים לגורמים נוספים.
בעקבות פעילות אסורה זו, גרף ויינברג על-פי החשד רווחים כספיים אסורים בחשבונות בבעלותו או שבשליטתו בסך של מאות אלפי שקלים. לצד עבירות השימוש במידע פנים חשוד ויינברג בשורה של עבירות נוספות, בהן עבירות תרמית בניירות ערך, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון ורישום כוזב במסמכי תאגיד.
לצדו של ויינברג חשודים מספר נושאי משרה בכירים בחברות ציבוריות בעבירות שימוש במידע פנים על-ידי איש פנים בגין מסירת המידעים לויינברג, בעבירות מרמה והפרת אמונים בתאגיד ובעבירות נוספות מחוק העונשין.

תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הלבנת הון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיק מנחם וינברג ומידע הפנים הועבר לפרקליטות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
12 ח"כים תמכו מול 12 מתנגדים    היועמ"ש ינון: "הצעת חוק המצלמות לא חוקתית"    ח"כ טיבי: "החוק הוא אמירה אנטישמית שהערבים מזייפים בבחירות". השר אמיר אוחנה: "מי שמצביע נגד הוא זייפן או קבלן זיופים"
מירב ארד
המסלול ייסגר לפעילות תעופתית בין התאריכים 27.10.19-5.12.19    המסלול שופץ בפעם האחרונה ב-2010    בזמן העבודות יחול שינוי בתבנית התפעול בנתב"ג
יצחק דנון
11 זכיינים לשעבר של "חומוס אליהו" תובעים 6.5 מיליון שקל בטענה שפעלה בצורה פסולה והטעתה אותם ואת לקוחותיהם    הרשת טוענת בתגובה, כי הזכיינים הם שהפרו את ההסכמים איתה
איציק וולף
פרקליטות מחוז מרכז הגישה בשם רשות מקרקעי ישראל תביעה לקבלת צו מניעה קבוע ולסילוק יד של נאות קדומים וחברה המפעילה במקום גן אירועים מאלפי הדונמים שחכרו    משרד המשפטים: לבדוק האם גן האירועים שהזמנתם מופעל על-פי היתר או לא, שלא תיתקלו בשערים סגורים ביום האירוע
מירב ארד
הירי בוצע על-ידי פעילי המיליציות בהובלת כוח קודס האירני מפאתי דמשק    בסוריה מדווחים על 18 הרוגים מקרב הכוחות האירניים והמילציות בתקיפה הלילה במזרח המדינה    חיזבאללה מדווח: רחפן ישראל הופל בשטח לבנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il