X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין הארצי לעבודה דחה ערעור שהגישה נטו מלינדה וערעור שכנגד שהגישה ההסתדרות והעמיד את הפיצוי שהחברה תשלם על פגיעה בהתארגנות עובדיה על חצי מיליון שקלים
▪  ▪  ▪

חברת נטו מלינדה, שבשליטת משפחת עזרא, תשלם להסתדרות העובדים הכללית פיצויים בגובה חצי מיליון שקלים. זאת, לאחר שבית הדין הארצי לעבודה דחה ערעור שהגישה על פסק דין שניתן באפריל 2019 בבית הדין האזורי בבאר שבע.
פסק הדין מחודש אפריל מחייב את נטו לשלם להסתדרות פיצוי בגין פגיעתה בהתאגדות העובדים. בין היתר, נמצא כי קב"ט החברה נהג באלימות פיזית כלפי יו"ר ועד העובדים, הטיח אותו לרצפה כשראה אותו מדבר עם העובדים וחטף מידיו טפסי הצטרפות להסתדרות.
כמו-כן קבע בית הדין כי החברה הקימה רשת של עובדים "משתפי פעולה", שהעבירו ליתר העובדים מסרים של התנגדות להתאגדות בשליחותה ובעידודה, באין מפריע, כאשר לפעילות לטובת ההתאגדות בהסתדרות היא התנגדה בפועל ובצורה חריפה בשטח.
כאמור, נטו מלינדה ערערה לבית הדין הארצי וביקשה לבטל את פסק הדין ואת הקביעות שחייבו אותה בתשלום פיצוי. בנוסף ערערה החברה על גובה הפיצוי. ההסתדרות הגישה ערעור שכנגד בטענה כי נוכח גודל החברה והיקף עסקיה, ועל-מנת שהפיצוי ירתיע מעסיקים אחרים מהתנהגות בלתי חוקית, הוא צריך להיות אף יותר גבוה. בית הדין דחה הן את הערעור והן את הערעור שכנגד.
בית הדין הארצי דחה את ערעורה של חברת "נטו מלינדה" על פסק הדין שחייב אותה בתשלום פיצויים בגובה 500,000 שקל על פגיעה בלתי חוקית בהתאגדות עובדיה. נטו היא יבואנית ומשווקת המזון מהגדולות בישראל והיא מצויה בשליטת משפחת עזרא (כיו"ר דירקטוריון נטו מלינדה משמש עדי עזרא. אביו, דודי עזרא הוא נשיא החברה האם "נטו אחזקות").
בחודש אפריל השנה ניתן בבית הדין האזורי בבאר שבע

תאריך:  10/09/2019   |   עודכן:  10/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עדי עזרא / Ezra Adi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נטו תשלם חצי מיליון שקל להסתדרות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פיצוי
לא להסתדרות  |  11/09/19 01:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה דוחה את הטענות בדבר האזנה לשאול אלוביץ' ולעורך דינו בחדר ההיוועצות ומצהיר שהצעת אור אלוביץ' לאביו להחליף את עורך הדין לא נאמרה ביוזמת החוקרים    "יש לנהוג משנה זהירות בכל הקשור לפרסומים חלקיים של חומרי חקירה אשר באופן טבעי עלולים ליצור תמונה שגויה"
עידן יוסף
בניגוד למקובל לחשוב, הסיבה שבגללה שתי הרשימות אינן רצות יחד אינה נובעת משילובם של חילוניים או נשים ברשימה, אלא דווקא מסיבה הנוגעת לסכנת איבוד הקולות על מזבח אחוז החסימה
עידן יוסף
המיזם יבוצע על-ידי אלקטרה תשתיות ומתוסף לצבר עבודותיה שהסתכם בסוף אוגוסט בכ-14.4 מיליארד שקל    משתרע על פני 5.5 ק"מ ומהווה חלק מחיבור קו הרכבת תחנת ראשונים למודיעין ולקו הרכבת המהיר לירושלים
איציק וולף
רשימת המחנה הדמוקרטי עתרה בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בדרישה לאסור שידור חי של מסיבת העיתונאים שיקיים היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו    "בייחוד כאשר מדובר ב-7 ימים בלבד לפני מועד הבחירות עולה החשש להיגררות לדברי תעמולה"
איציק וולף
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את אומדן בעלי זכות הבחירה - 5.8 מיליון בני אדם    84% מבעלי זכות הבחירה הם יהודים ואחרים, ו-16% הם ערבים ודרוזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il