ח"כ
משה ארבל ומפלגת
ש"ס עתרו כנגד הקמפיין הפרסומי של רשת טיב טעם. הקמפיין קורא להציל את סניף רמת החייל בתל אביב מפני הסגירה שלו, למרות שעל הסגירה החליט
רון חולדאי ולא חוק המרכולים. בעתירה נכתב כי עלות הקמפיין הדיגיטלי היא 800 אלף שקל, באופן העולה על הסכום הקבוע בחוק מימון מפלגות ומצריך רישום אצל
מבקר המדינה של עיסוק פוליטי. כמו-כן נטען כי טיב טעם מקימה בקמפיין מאגר מידע בלתי רשום בניגוד לחוק הגנת הפרטיות, פעולה המהווה עבירה פלילית. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה לטיב טעם להשיב לעתירה.