X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באירוע השתתפו כ-1,200 אורחים מרחבי ארצות הברית, ביניהם פילנתרופים ואנשי עסקים מהמשפיעים בכלכלת ארה"ב, כמו גם אורחים מישראל ומשלחת של 20 חיילים וקציני צה"ל
▪  ▪  ▪
[צילום: שחר עזרן]

37 מיליון דולר (130 מיליון שקלים) גויסו הלילה (יום ד', 26.9.19) בערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ובפנמה (FIDF) שהתקיים במלון הילטון מידטאון בניו-יורק בסימן "ערב הצדעה לגיבורים". באירוע השתתפו כ-1,200 אורחים מרחבי ארצות הברית, ביניהם פילנתרופים ואנשי עסקים מהמשפיעים בכלכלת ארה"ב, כמו גם אורחים מישראל ומשלחת של 20 חיילים וקציני צה"ל. ערב ההצדעה השנתי בניו-יורק הוא אירוע גיוס התרומות המרכזי של ארגון ה-FIDF.
בין החיילים שהשתתפו באירוע היו גם אלו שהתנדבו לשרת למרות שאינם מחויבים בשל הרקע המיוחד ממנו הם מגיעים, כמו רב"ט סופי, חיילת בודדה מדנמרק שגדלה כנוצרייה על-אף העובדה כי אביה היהודי שירת בצה"ל, ושירתה כאחת מהטכנאיות הבודדות בטייסת האדיר 35-F בחיל-האוויר, סגן א', חייל בודד ממזרח ירושלים שבחירתו להתגייס לצה"ל עלתה לו בביתו, במשפחתו ובחבריו, סמ"ר אהרון, חייל בודד מניו ג'רזי המשרת כחייל קרבי בצנחנים, סמל איתן, חייל חרדי המשרת בחטיבת גבעתי ורס"ן יוסי, אשר היה מפקד בחיל ההנדסה הקרבית שפעל להשמדת מנהרות חיזבאללה בגבול הצפון. בערב ההצדעה הוצג גם סיפורה של משפחת גיבורים, הנמתח ממלחמת ששת הימים ועד היום.
נכבדים נוספים היו: ח"כ גילה גמליאל, השרה לשיוייון חברתי, דני דנון, שגריר ישראל באו"ם, דני דיין, הקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק, אלוף יהודה פוקס, נספח צה"ל בארה"ב, אלוף יואל סטריק, לשעבר מפקד פיקוד הצפון וכיום מפקד זרוע היבשה, אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, מנכ"ל FIDF, פיטר ויינטראוב, יו"ר FIDF ויו"ר ערב ההצדעה השנתי, בובי כהן, נשיא FIDF, ארתור סטארק, יו"ר FIDF בדימוס, ד"ר נילי פאליק, יו"ר FIDF בדימוס, תא"ל (מיל') אפי עידן, מנהלFIDF בישראל, תא"ל (מיל') גילה כליפי-אמיר, מישל מאקורי, כתבת הטלוויזיה, מגישת החדשות, והמפיקה עטורת השבחים שגם תנחה את האירוע, וגלית בריכטה, מנהלת סניף ניו-יורק והסביבה של FIDF.
בין התרומות המובילות: ארגון 'נפש בנפש' תרמו 5 מיליון דולר, עמותת 'אחים לחיים' תרמו 2.5 מיליון דולר, עמותת 'אור לחייל' תרמו 2.5 מיליון דולר, איש הנדל"ן, עופר ירדני תרם בשם חטיבת הנדל"ן של FIDF 2.2 מיליון דולר, מארק פרלמן, סגן נשיא FIDF תרם מיליון דולר ובנוסף השווה תרומה של 10 מלגות IMPACT! לחיילים משוחררים,חברי המנהיגות הצעירה סניף ניו-יורק תרמו 1 מיליון דולר, 'מומנטום' תרמו 800 אלף דולר, קרן ג'נסיס תרמו 700 אלף דולר, הפדרציה האמריקנית של יהודי אירן תרמו 600 אלף דולר.
"כבכל שנה, גם השנה מצדיע ארגון ה-FIDF לחיילי צה"ל במסגרת אירוע ההצדעה השנתי בניו-יורק, בו לקחו חלק כ-1,200 משתתפים מתומכי הארגון", אמר אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, מנכ"ל FIDF. "הארגון, שחרת על דגלו תמיכה ברווחתם וחינוכם של חיילי צה"ל, פצועי צה"ל והמשפחות השכולות, גייס בשנה החולפת מעל 139 מיליון דולר שאפשרו לעשות שינוי בחייהם של מעל ל-100,000 חיילים וחיילות המשרתים בצה"ל".

תאריך:  26/09/2019   |   עודכן:  26/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
130 מ"ש גויסו בערב ההצדעה לחיילי צה"ל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש תקציב !
ארי כספי  |  26/09/19 09:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר צוות המשא-ומתן של הליכוד נמנע מלשלול את האפשרות של יציאת נתניהו לנבצרות בלתי מוגבלת בזמן אם יוגש נגדו כתב אישום    "מוכנים לקבל ממשלה פריטטית ורוצים שוויון כזה גם בקבינט וגם בוועדות השרים"
איתמר לוין
קשיש שביצע עבירות מין בשתי ילדות ביקש לחזור בו מהודאתו תוך העלאת טענות קשות נגד סניגורו    העליון דחה לחלוטין את הטענות ואישר את העונש - 11 שנות מאסר
איתמר לוין, יצחק דנון
שרה פרוינד היא אשתו של מיכאל פרוינד, אשר הקים את העמותה העוסקת באיתור יהודים אבודים; עבד עם נתניהו במשרד רה"מ בשנים 1999-1996    הרב אליהו בירנבוים עומד בפועל בראשה וכן בראש מכון שטראוס-עמיאל    איתן צפריר היה ראש מטהו של נתניהו במשרד התקשורת    שרה פרוינד טוענת, שבעלה העביר לעמותה את הכסף שקיבלו מאביה - תוך זיוף מסמכים וחתימתה    גרין היה בעבר מתורמיו של נתניהו    שבי ישראל: תביעת סרק שמטרתה להפעיל לחץ פסול
יצחק דנון
בעלת התפקיד מדווחת על חובות של 960,000 שקל, לעומת נכסים בשווי מירבי של 300,000 שקל    מבקשת גם הקפאת הליכים
עידן יוסף
הסבבוס אומנם סיים את פעילותו, אך הרוחות בקרב הציבור הדת ברמת גן לא שככו    השבת הקרובה, ביוזמת רבנים מכל המגזרים, תוקדש לשיחות בבתי הכנסת בעיר לחיזוק השבת הציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il