X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפנטגון ולוקהיד מרטין סיכמו על חוזה בשווי 34 מיליארד דולר לייצור של 478 מטוסי F-35 במחירהנמוך ביותר למטוס בתולדות התוכנית מנהל תוכנית מטוס ה-F-35: "ירידת מחירי המטוסים בחוזה הנוכחית הוא גורם משמעותי להמשך ההצלחה של תוכנית המטוס"
▪  ▪  ▪
מטוס F-35 [צילום: AP/Rick Bowmer]

מנהלת תוכנית מטוס ה-F-35 בפנטגון ולוקהיד מרטין סיכמו על חוזה בשווי 34 מיליארד דולר לייצור של 478 מטוסי F-35 במחירהנמוך ביותר למטוס בתולדות התוכנית. מחירו של מטוס F-35A ממשיך במגמת הירידה בחוזי LRIP12, 13 ו-14 הכוללים את המטוסים עבור הכוחות המזוינים של ארה"ב, השותפים הבינלאומיים בתוכנית והמכירות בעסקות FMS(Foreign military sales). בהסכם הנוכחי, תוכנית המטוס עומדת ואף מקדימה את העמידה ביעדי העלות והיעילות שהוגדרו: מחיר מטוס F-35A, כולל המנוע ועלויות נוספות עומד על פחות מ-80 מיליון דולר בחוזים 13 ו-14. מחיר זה מסמל ירידה של 12.8% לעומת חוזה הקודם, LRIP 11.
"ירידת מחירי המטוסים בחוזה הנוכחית הוא גורם משמעותי להמשך ההצלחה של תוכנית המטוס. החתימה על החוזה הנוכחי שמורכב מ-LRIP12, 13 ו-14 מהווה ירידת מחיר ממוצעת כוללת של 12.7% במחירי מטוסי ה-F-35 משלושת הדגמים וירידה מרמת מחיר של 80 מיליון דולר למטוס F-35A בחוזה מספר 13 - אחד מוקדם יותר מהמתוכנן", אמר לוטננט ג'נרל אריק פיק, מנהל תוכנית מטוס ה-F-35. "החוזה הנוכחי הכולל בשווי 34 מיליארד דולר הוא ציון דרך משמעותי ביותר לתוכנית מטוס ה-F-35".
החוזה כולל 291 מטוסי F-35 עבור הכוחות המזוינים של ארה"ב, 127 עבור השותפים הבינלאומיים בתוכנית ו-60 בעסקות FMS(Foreign military sales).
ירידת המחיר של מטוס ה-F-35 מאפשרת את הפעלת מטוס הקרב מהדור החמישי המתקדם ביותר בעולם - במחיר של מטוסים מהדור הרביעי. בזכות היכולות החמקניות, היתוך המידע מהחיישנים, המהירות, יכולות נשיאת התחמושת וטווח המשימה, מטוס ה-F-35 הוא בעל הקטלניות והשרידות הטובים ביותר בעולם. כמכפיל כוח המסוגל לאסוף ולנתח מידע רב ולהעבירו בזמן אמת לכוחות נוספים במשימה, המטוס מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר לעמידה במשימות ולשמירה על חיי הצוות הפועלים במשימה.
עם יותר מ-450 מטוסים הפועלים מ-19 בסיסים בשמונה מדינות ברחבי העולם, מטוס ה-F-35 מהווה תפקיד קריטי בסביבה הביטחונית העולמית. מעל 910 טייסים ו-8,350 אנשי תחזוקה הוכשרו וצי המטוסים עבר את 220,000 שעות הטיסה, במצטבר. תוכנית המטוס מהווה זרז כלכלי לארה"ב ולשותפות הבינלאומיות בתוכנית: יוצרת עבודות, מסחר וביטחון, ותורמת לכלכלה העולמית. המטוס נבנה על-ידי אלפי אנשים בלמעלה מ-1,400 ספקים בארה"ב וכוללת למעלה מ-220 אלף משרות ישירות ועקיפות בארה"ב לבדה. בנוסף, מעל 100 ספקים בינלאומיים של התוכנית תומכים בתוכנית ומעסיקים אלפי אנשים.

תאריך:  30/10/2019   |   עודכן:  30/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נמשכת ירידת מחיר מטוס F-35: לראשונה מתחת ל-80 מיליון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מציע לקחת מטוס סייבר משנות ה
רמבו צלניק  |  30/10/19 19:24
2
חשבתי להחליף אוטו
אלטע קאקער  |  31/10/19 01:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ציטט את דברי השופטת בדימוס גרסטל: "פרקליטות המדינה היא גוף חולה"    על חקירת יאיר נתניהו השיב כי "אין צורך באמון הציבור ביאיר נתניהו, הוא לא נבחר"
איציק וולף
הרכישה - לפי שווי ממוצע של 650 מיליון ש"ח    קרן ההשקעות הפרטית AMI אופורטוניטיז פאנד המקבלת ייעוץ מאייפקס פרטנרס ישראל תרכוש מעדי צים עד 20% מהאחזקות בחברת האשראי החוץ בנקאי שבשליטתו    זהבית כהן תמונה לדירקטורית בחברה
יצחק דנון
אסי בוזגלו אומר שהמסעדה שניהל בפארק עופר בפתח תקוה קרסה לאחר שאינטל עזבה את המתחם, שכן עובדיה היו 40% ממקורות הכנסותיה
יצחק דנון
המדינה: יובל רוקח, איש מיסוי מקרקעין ברחובות, זייף מסמכים ומסר דיווחים כוזבים, כדי להתחמק מתשלום מס רכישה על דירה ביבנה
איתמר לוין
הממונה על ענייני אוקראינה אמר לוועדת ההדחה בבית הנבחרים, כי מהתמליל הושמטו שמותיהם של ג'ו ביידן וחברת בוריסמה    הדמוקרטים מתכננים לעבור לשימועים פומביים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il