X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שינוי מבני וחטיבה חדשה בחברת הביטוח

אדם פולצ'ק ינהל חטיבת הדיגיטל בהראל

דירקטוריון הראל החליט על שינוי מבני הכולל הקמת חטיבת דיגיטל חדשה את החטיבה ינהל מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, אדם פולצ'ק, שייכנס לתפקידו לקראת סוף 2019 ושיכהן כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח
▪  ▪  ▪
מנכ"ל הראל, מישל סיבוני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חברת הביטוח הראל עורכת שינוי מבני הכולל הקמת חטיבת דיגיטל חדשה. זאת, במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה המבוססת על פיתוח יכולות הדיגיטל של תוך ניתוח המידע שברשותה של החברה.
מן החברה נמסר לבורסה (יום ד', 30.10.19) כי לאור השינויים במאפייני הצריכה של הלקוחות, הפעילות ברשתות החברתיות והאופן שבו הלקוחות מתקשרים וצורכים מידע, קיימה החברה תהליך אסטרטגי, במסגרתו הוחלט על ביצוע קפיצת מדרגה נוספת, המהווה המשך טבעי ליכולות שפותחו על-ידי החברה, שעיקרה התמקדות בלקוחות השונים, צרכיהם ומאפייניהם, בכל המגעים של הלקוח עם החברה ועם סוכני החברה: פיתוח מוצרים מותאמים לצרכים הספציפיים של לקוחות ספציפיים וחיזוק הקשר עם הלקוח ומתן שירות מותאם לצרכיו, וזאת בדגש על תהליכים טכנולוגיים מתקדמים.
בהתאם לכך, אישר דירקטוריון הראל ביטוח, שינוי מבני בחברה:
  • הקמת חטיבת דיגיטל חדשה, בראשות אדם פולצ'ק. פולצ'ק, המכהן כיום כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, יחל לעבוד בהראל ביטוח לקראת סוף השנה ויכהן כמנהל חטיבת הדיגיטל וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח. חטיבת הדיגיטל תנהל את אגף הדאטה של החברה, ותעניק הכוונה מקצועית לחטיבות העסקיות בפיתוח מוצרים מותאמים ובהצעות מותאמות ללקוחות. כמו-כן, חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה. "צירופו של מר פולצ'ק להנהלה הבכירה של הראל, יאפשר להראל ליישם את היכולות הדיגיטליות הגבוהות שפותחו בה, ולהתאימן לעידן השיווק הדיגיטלי, בהתאם לצרכי הלקוחות ולהעדפותיהם, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר", לשון הודעת החברה.
  • ניר כהן, המכהן כיום כמנהל חטיבת המטה וכן כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ימשיך לנהל את עבודת המטה, ובנוסף ירכז תחתיו את המכירות בכל ערוצי ההפצה השונים, לרבות פעילות החברה באמצעות סוכניה, מערך המשווקים, וסוכנויות ביטוח שבבעלותה המלאה.
  • אלון אלירז, המכהן כמנהל חטיבת הבריאות וכמשנה למנכ"ל הראל דורון גינת, המכהן כמנהל חטיבת חסכון ארוך הטווח וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ירכז, בנוסף לתפקידו הנוכחי, גם את פיתוח והרחבת קשרי החברה מול עסקים גדולים בכל תחומי הפעילות של החברה.
  • נטלי משען-זכאי, המכהנת כיועצת המשפטית של הקבוצה ומנהלת החטיבה המשפטית וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, תנהל, בנוסף לתפקידה הנוכחי, את חטיבת השירות החדשה שתוקם בחברה. חטיבת השירות תאמץ אסטרטגית שירות מתקדמת, תוך קביעת סטנדרט מותאם לצורכי הלקוחות, תרכז את פעילות מוקדי השירות של החברה, תהליכי השירות, אתר האינטרנט של החברה ואמצעים דיגיטליים נוספים בהם תציע החברה שירות ללקוחותיה, באופן האמור לחזק את הקשר עם הלקוחות והמותאם למאפיינים הספציפיים של הלקוחות.
"דירקטוריון החברה סבור, כי השינוי המבני יסייע לחברה בהטמעת האסטרטגיה כאמור ובהוצאתה לפועל", לשון הודעת הראל ביטוח.

תאריך:  30/10/2019   |   עודכן:  30/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדם פולצ'ק ינהל חטיבת הדיגיטל בהראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מטעמו של רה"מ נמסר כי נתניהו מגנה את דברי ההבל ביחס ליגאל עמיר    בר-אילן השעתה קידר מייצוג רשמי של האוניברסיטה בכנסים בחו"ל    מרכז רבין: "כותרות של חולה פרסום הקונספירציה התורן"    מארגני עצרת רבין לא אישרו ליו"ר העבודה לנאום    יו"ר כחול לבן, בני גנץ, יהיה הנואם המרכזי
מירב ארד
ח"כ אשכנזי: "המציאות הביטחונית והמדינית מחייבת זאת"    ח"כ קיש יחליף את ח"כ דיכטר בתפקידו כיו"ר ועדת המשנה למוכנות וביטחון שוטף    ח"כ גדעון סער יתפוס את מקומו של ח"כ דיכטר בוועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושבויים ונעדרים
יצחק דנון
קולומבו הפצה ושיווק תובעת מהחברה המרכזית למשקאות 16 מיליון שקל, בטענה להפרת הסכם להפצת משקאות חריפים שהיא מייבאת
יצחק דנון
ועדת הערר החליטה להעביר לשמאי מכריע את תביעת העירייה בסך 600 מיליון שקל    רש"ת מבקשת מבית המשפט לדחות את התביעה
מירב ארד
הפנטגון ולוקהיד מרטין סיכמו על חוזה בשווי 34 מיליארד דולר לייצור של 478 מטוסי F-35 במחירהנמוך ביותר למטוס בתולדות התוכנית    מנהל תוכנית מטוס ה-F-35: "ירידת מחירי המטוסים בחוזה הנוכחית הוא גורם משמעותי להמשך ההצלחה של תוכנית המטוס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il