חברת הביטוח הראל עורכת שינוי מבני הכולל הקמת חטיבת דיגיטל חדשה. זאת, במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה המבוססת על פיתוח יכולות הדיגיטל של תוך ניתוח המידע שברשותה של החברה. מן החברה נמסר לבורסה (יום ד', 30.10.19) כי לאור השינויים במאפייני הצריכה של הלקוחות, הפעילות ברשתות החברתיות והאופן שבו הלקוחות מתקשרים וצורכים מידע, קיימה החברה תהליך אסטרטגי, במסגרתו הוחלט על ביצוע קפיצת מדרגה נוספת, המהווה המשך טבעי ליכולות שפותחו על-ידי החברה, שעיקרה התמקדות בלקוחות השונים, צרכיהם ומאפייניהם, בכל המגעים של הלקוח עם החברה ועם סוכני החברה: פיתוח מוצרים מותאמים לצרכים הספציפיים של לקוחות ספציפיים וחיזוק הקשר עם הלקוח ומתן שירות מותאם לצרכיו, וזאת בדגש על תהליכים טכנולוגיים מתקדמים. בהתאם לכך, אישר דירקטוריון הראל ביטוח, שינוי מבני בחברה: - הקמת חטיבת דיגיטל חדשה, בראשות אדם פולצ'ק. פולצ'ק, המכהן כיום כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, יחל לעבוד בהראל ביטוח לקראת סוף השנה ויכהן כמנהל חטיבת הדיגיטל וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח. חטיבת הדיגיטל תנהל את אגף הדאטה של החברה, ותעניק הכוונה מקצועית לחטיבות העסקיות בפיתוח מוצרים מותאמים ובהצעות מותאמות ללקוחות. כמו-כן, חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה. "צירופו של מר פולצ'ק להנהלה הבכירה של הראל, יאפשר להראל ליישם את היכולות הדיגיטליות הגבוהות שפותחו בה, ולהתאימן לעידן השיווק הדיגיטלי, בהתאם לצרכי הלקוחות ולהעדפותיהם, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר", לשון הודעת החברה.
- ניר כהן, המכהן כיום כמנהל חטיבת המטה וכן כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ימשיך לנהל את עבודת המטה, ובנוסף ירכז תחתיו את המכירות בכל ערוצי ההפצה השונים, לרבות פעילות החברה באמצעות סוכניה, מערך המשווקים, וסוכנויות ביטוח שבבעלותה המלאה.
- אלון אלירז, המכהן כמנהל חטיבת הבריאות וכמשנה למנכ"ל הראל דורון גינת, המכהן כמנהל חטיבת חסכון ארוך הטווח וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ירכז, בנוסף לתפקידו הנוכחי, גם את פיתוח והרחבת קשרי החברה מול עסקים גדולים בכל תחומי הפעילות של החברה.
- נטלי משען-זכאי, המכהנת כיועצת המשפטית של הקבוצה ומנהלת החטיבה המשפטית וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, תנהל, בנוסף לתפקידה הנוכחי, את חטיבת השירות החדשה שתוקם בחברה. חטיבת השירות תאמץ אסטרטגית שירות מתקדמת, תוך קביעת סטנדרט מותאם לצורכי הלקוחות, תרכז את פעילות מוקדי השירות של החברה, תהליכי השירות, אתר האינטרנט של החברה ואמצעים דיגיטליים נוספים בהם תציע החברה שירות ללקוחותיה, באופן האמור לחזק את הקשר עם הלקוחות והמותאם למאפיינים הספציפיים של הלקוחות.
"דירקטוריון החברה סבור, כי השינוי המבני יסייע לחברה בהטמעת האסטרטגיה כאמור ובהוצאתה לפועל", לשון הודעת הראל ביטוח.
|