X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשת אסטרל תובעת את המלונאי פרוספר אמויאל, בטענה שהפר את התחייבותו לשפץ את מלון Aria שבבעלותם המשותפת בהשקעה של 40 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
להגיע לחמישה כוכבים [צילום: booking.com]

חברת מלונות אסטרל תובעת 19 מיליון שקל מחברות נאות חוף האלמוג ומ.פ.א תיירות. התובעת היא בעלת רשת מלונות באילת באותו שם, והנתבעות נמצאות בבעלות המלונאי היהודי-צרפתי פרוספר אמויאל. התביעה הוגשה גם נגד מקסים מלול, חתנו של אמויאל ודירקטור מטעם מ.פ.א תיירות בחברת נאות חוף האלמוג, בה היא מחזיקה ב-50%. אסטרל היא הבעלים של יתרת המניות.
בתביעה, שהוגשה (10.11.19) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי אסטרל שוכרת ומפעילה מאז תחילת השנה את מלון Aria באילת שבבעלות נאות חוף האלמוג. האחרונה התחייבה בהסכם השכירות לשפץ את המלון בהשקעה כוללת של 40 מיליון שקל, כדי להביאו לרמה של חמישה כוכבים. אסטרל התחייבה להחזיר סכום זה ב-14 תשלומים שנתיים שיחלו לאחר סיום השיפוץ.
לדברי אסטרל, היא רכשה מחצית מהמלון באמצעות רכישת מחצית ממניות נאות חוף האלמוג ב-115 מיליון שקל, בכפוף לשיפוצו של המלון. לדבריה, Aria לא שופץ מזה שנים רבות, ובשל כך התבלו והתיישנו החדרים, השטחים הציבוריים והריהוט, ולכן היה צורך דחוף לשפצו כעת. אולם מ.פ.א תיירות פעלה בצורה שסיכלה את האפשרות לבצע את השיפוץ בחורף האחרון, וכתוצאה מכך נגרמו לאסטרל נזקים בגובה סכום התביעה. לחלופין היא מבקשת להפחית את דמי השכירות לסכום שישקף את מצבו הנוכחי של המלון. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד ארז דר-לולו וניר מנחם, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  11/11/2019   |   עודכן:  11/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניר מנחם / Nir Menahem
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, דורש באמצעות עורכי דינו ששר המשפטים יתנצל בפניו על שהפר את צו איסור הפרסום שהוטל על תרגיל החקירה שביצעה לו המשטרה    "דבריך היו דברי רכילות פוגעניים - אגב ביצוע שיבוש הליכי משפט, הדחת עד והטרדתו"
יצחק דנון
מחוז תל אביב של ההתאחדות טוען, כי גורם זר השתלט על הדף שלה - אך פייסבוק מסרבת לחשוף את זהותו ולאפשר למחוז לפעול בדף
עידן יוסף

עבריינים מהכפר שייח דנון קטפו כ-300 ק"ג אבוקדו ממטעי מושב עמקה הסמוך, הכניסו אותם לשקים אך כוחות בשטח הביאו לבריחתם ללא הגניבה    בלשי מג"ב הצליחו להתחקות אחר הגנבים
עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו בוועידת מקור ראשון: "ישראל ביתנו פוסלת חברי כנסת שחובשים כיפות סרוגות או שחורות, אבל הולכת יחד לממשלה שתהיה תלויה בחברי הכנסת האלה שהם שונאי ישראל"    פנה בנאומו לגנץ ואמר: "רד מהרעיון המטורלל הזה של ממשלת מיעוט, ניהלנו יחד את מלחמת 'צוק איתן' ואחמד טיבי קרא לנו רוצחים. חייבים ממשלת אחדות רחבה".
איתמר לוין
דן בהט למשה סובל: אדוני לא עושה את התפקיד שלו לנהל את הדיון    סובל לא העיר לבהט, אלא ביקש התנצלות של הסניגור - שדבריו גרמו להתפרצותו של בהט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il