X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחנות ניטור במעיין צבי ובקיסריה

אושרה ההרצה של אסדת לוויתן

משרד להגנת הסביבה אישר הערב את תוכנית ההרצה לאסדת לוויתן לאחר משמולאו ההשלמות הרבות שדרש, ובהן: פירוט השפעת הפליטות על קו החוף, סקר סיכונים, ניטור סביבתי של בנזן בתחנות ניטור המוצבות ביישובים סמוך לחוף ועוד
▪  ▪  ▪
[צילום: נובל אנרג'י]

המשרד להגנת הסביבה אישר את תוכנית ההרצה לאסדת לוויתן. התוכנית תהיה מוגבלת בזמן ותכלול הפעלת שתי תחנות לניטור אוויר - במעיין צבי ובקיסריה, לאורך כל תקופת ההרצה.
בתחילת החודש עדכן המשרד להגנת הסביבה כי הושלם ונכנס לתוקף היתר הפליטה לאסדת לוויתן, המופעלת על-ידי חברת נובל אנרג'י מדיטרניאן לימיטד, בהתאם להוראות חוק אוויר נקי.
מן המשרד להגנת הסביבה נמסר כי היתר הפליטה מציב תנאים ומגבלות מחמירים על הפליטות לאוויר, במטרה להביא לצמצום ומניעה של זיהום האוויר, לשם הגנה על חיי אדם ובריאותם. בהמשך לכך, טרם הפעלתה המסחרית של אסדת לוויתן, מבוצעת פעולת הרצה לאסדה, כמקובל בעת הפעלת מתקן חדש.
עבור הפעילויות באסדה בתקופה זו ניתנו הנחיות ודרישות נפרדות במסגרת תוכנית שהוגשה לבחינה ולאישור הממונה, כחלק מתנאי היתר הפליטה וכתנאי לתחילת תקופת ההרצה. המשרד אישר את התוכנית משמולאו ההשלמות הרבות שדרש, ובהן: פירוט השפעת הפליטות על קו החוף, סקר סיכונים, ניטור סביבתי של בנזן בתחנות ניטור המוצבות ביישובים סמוך לחוף, דיגום סביבתי על אסדת לוויתן של הפחממנים לרבות בנזן לאחר הזרמת הגז מהבארות, ביצוע בדיקות להרכב הגז הנפלט בעת הנישוב, דיגום TOC ועוד.
המשרד להגנת הסביבה יבצע פיקוח, ניטור ובקרה הדוקים במהלך תקופת ההרצה, שתימשך כחודשיים. במהלך תקופה זו, לפי הצהרת נובל, ייפלטו 49 טון NMVOC (תרכובות אורגניות נדיפות למעט מתאן), במהלך שני פרקי זמן של 8 שעות. המשרד חייב את בעל מקור הפליטה לפרסם באופן ברור את השלבים השונים בתוכנית זו ולעדכן את הציבור.

תאריך:  18/11/2019   |   עודכן:  18/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
על-פי טיוטת ההכרזה, שפורסמה בסוכנות הידיעות AP יודיע פומפאו כי ממשל טראמפ סבור ששאלות משפטיות בעניין ההתנחלויות הן עניין פנימי ישראלי שצריך להיות מטופל בבתי המשפט בישראל.
איציק וולף
משרד החינוך לא יתקצב השנה את קייטנות חנוכה שאפשרו בשנים האחרונות להורים עובדים להימנע מלקיחת ימי חופש    הפעלת הקייטנות תלויה רק ברצונן הטוב של הרשויות המקומיות    ראש עיריית קריית ביאליק: על-מנת שלא לפגוע במיזם חשוב זה, החלטתי לסבסד את הפעילות
איציק וולף
משרד המשפטים הצמיד אבטחה לפרקליט המדינה לקראת ההודעה על ההחלטה בתיק הריגת הנער סלומון טקה ולקראת ההכרעות בתיקי נתניהו
עידן יוסף
צוות הבדיקה בנושא רכש הגומלין קיים דיון ראשון    יו"ר הצוות הציע לצדדים לתקן את חוק רכש הגומלין, כך שהחובה הנגזרת ממנו תהיה ברורה: "יהיו פה מעשים, לא רק דיבורים"    האוצר: "בפועל החברות מסיטות משאבים עבור רכש הגומלין, וזה מתבטא בעליית מחיר. מי שחושב שזה לא בא על חשבון בריאות ורווחה, עוצם עיניים"
יצחק דנון
בעלת מלון אוקיינוס בהרצליה טוענת, כי גליה אלבין ובני משפחת ג'קובס משכירים את דירותיהם לצדדים שלישיים ובכך מתחרים בה בניגוד להסכמים עימם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il