X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפי הסקר השנתי הבנקים מסד ויהב מובילים את מדד שביעות הרצון של הלקוחות; הבנקים הגדולים נמצאים בתחתית הדירוג 84% מהלקוחות פועלים מול הבנק בעיקר דרך האפיקים הישירים הצלחה רבה לאפליקציות התשלומים
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

הפיקוח על הבנקים פרסם אתמול (יום ב', 2.12.19) את סקר שביעות הרצון של לקוחות הבנקים, ממנו עולה כי הבנקים מסד ויהב מובילים את מדד שביעות הרצון של הלקוחות בעוד שהבנקים הגדולים נמצאים בתחתית הדירוג, בעיקר בגלל סגירת סניפים וקיצוץ במספר המשרות.
מהסקר השנתי השני עולה עולה, כי חל שיפור בשביעות הרצון של הלקוחות משירותי הבנקאות ככלל, בדגש על שיפור בשביעות הרצון מהשירות של המוקדים הטלפוניים. קיימת שביעות רצון בינונית מהשירות בסניפים ושביעות רצון גבוהה מאוד מהשירותים בדיגיטל (אתר האינטרנט והאפליקציה). עומת זאת, חלה ירידה בשביעות הרצון של הלקוחות בנוגע לזמן ההמתנה בסניף, זאת על-רקע קיצוץ במספר העובדים ועידוד הלקוחות שלא להגיע לסניפים ולבצע את מרבית הפעולות בפלטפורמות הדיגיטל.
כ 36% מלקוחות הבנקים משתמשים באפליקציות התשלומים- ביט, פיי, פיי בוקס- ורובם מציינים ששביעות הרצון שלהם מהאפליקציות גבוהה מאוד.
בהשוואה בין ממצאי סקר 2018 לסקר 2019 - ניכרת ירידה משמעותית בהגעה לסניף כערוץ ההתקשרות העיקרי של הלקוחות עם הבנקים. בסקר 2018, 23% מהלקוחות ציינו כי הגעה לסניף היא האמצעי העיקרי שלהם ליצירת קשר עם הבנק, ואילו בסקר 2019 רק 13% מהלקוחות ציינו כי זהו האמצעי העיקרי שלהם.
בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2018, עולה כי נרשמה עלייה של 4.5% בנכונות של הלקוחות להמליץ על הבנק בו מתנהל חשבונם; עלייה של 4.2% בשביעות הרצון של הלקוחות מהשירות הניתן במוקד הטלפוני; וירידה של 3.7% בשביעות הרצון מהשימוש במכשירים האוטומטיים. חלה ירידה של 3% בתפיסת הלקוחות את הבנק כהוגן, אך עדיין מרבית הלקוחות תופסים את הבנקים ככאלה, במידה זו או אחרת.
מההשוואה בין ערוצי התקשורת העיקריים של הלקוחות עם הבנק, ניכרת עלייה של 10% בשימוש באמצעים הישירים (אתר אינטרנט, אפליקציה וטלפון) כערוץ ההתקשרות העיקרי מול הבנק, ומנגד ירידה של 10% בשיעור ההגעה לסניף.
המפקחת על הבנקים הפורשת, ד"ר חדוה בר: "לקוחות המערכת הבנקאית זכאים לקבל שירות איכותי, הגון ובעל סטנדרטים גבוהים. הסקר שערכנו בשנה שעברה הוביל להגברת המאמץ והשקעת המשאבים על-ידי הבנקים לשיפור השירות, ולעליה בפועל בשביעות רצון הלקוחות מהשירות. אני שמחה על כך ומצפה שתימשך מגמת השיפור בנושאים ובבנקים שבהם הדבר נדרש. הפיקוח על הבנקים ימשיך לשים דגש על איכות השירות הבנקאי ללקוחות".

תאריך:  03/12/2019   |   עודכן:  03/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הציבור מרוצה מהבנקים הקטנים ומוותר על הגעה לסניפים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
השניים טוענים כי "קיים חשש סביר שנתניהו שועט לבחירות נוספות כדי למנוע פתיחה של חקירה בפרשה הביטחונית הכי חמורה שנראיתה כאן, עד שתחול עליה התיישנות"
איתמר לוין
בית המשפט העליון קיבל חלקית את ערעורה של המדינה על זיכויו המלא של מי שהיה יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד    הותיר על-כנו חלק מן הזיכוי, תוך ביקורת קשה במיוחד על התנהגותו
איתמר לוין
הפרקליטות: שטייף ושני חשודים אחרים אומנם פגעו קשות בפרטיות של נוה, אך הם סיפקו מידע חיוני שבלעדיו לא הייתה נחשפת פרשת השחיתות במינוי השופטת כרייף
איתמר לוין
הפרקליטות: נוה וכרייף קיימו קשר אינטימי, לרבות מפגשים פיזיים, בשלוש השנים שקדמו למינויה של כרייף לשופטת ותוך כדי התהליך    נוה הפעיל את עו"ד אילנה סקר והח"כ-דאז נורית קורן כדי להביא למינויה של כרייף - אשר זכה לתמיכתן של נאור ושקד    כרייף חשודה גם שמחקה שיחות מן הטלפון שלה בעיצומה של חקירתה במשטרה
מירב ארד
ישראל נשארה במקום ה-37 מתוך 77 מדינות בקריאה, ירדה 3 מקומות למקום ה-41 במתמטיקה ושני מקומות למקום ה-42 במדעים    פערים ניכרים בהישגים בכל תחומי האוריינות בין תלמידים יהודים לערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il