X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתדרות העובדים הלאומית טוענת שהנהלת מפעל הפלסטיקה של קיבוץ רמת יוחנן מנסה למנוע את התארגנות עובדי המפעל בשורותיה
▪  ▪  ▪
פלרם. נסחרת ב-445 מיליון שקל

הסתדרות העובדים הלאומית טוענת, כי חברת פלרם פוגעת בהתארגנות העובדים במסגרתה. היא מבקשת מבית הדין האיזורי לעבודה בחיפה לחייב את החברה בפיצוי של 2.2 מיליון שקל על מעשיה.
פלרם מייתר לוחות תרמופלסטיים לתעשיה ובנייה. מטה החברה שוכן בקיבוץ רמת יוחנן, שהוא בעל השליטה בה (72%), ויש לה נציגויות ומפעלים באירופה, אמריקה, אפריקה, אוסטרליה ואסיה. מניות החברה נסחרות בבורסה בתל אביב בשווי שוק של 445 מיליון שקל. את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה במכירות של 1.11 מיליארד שקל וברווח של 4 מיליון שקל. מנכ"ל פלרם הוא עידו רודוי.
הלאומית טוענת (4.12.19), כי הנהלת פלרם מהלכת אימים על העובדים, משדלת עובדים להחתים את חבריהם על ביטול חברותם בהסתדרות הלאומית תוך הבטחת הטבות כלכליות, מנהלת מעקב ובדיקות קפדניות על חברי ועד העובדים, והכל כדי להרתיע מהמשך ההתארגנות. למען יראו וייראו עובדי החברה כי אל להם לתמוך בהתארגנות, וכי לא יצמח דבר מההתארגנות.
הלאומית טוענת, כי בין היתר אמרו מנהלים בחברה לעובדים: "מי שעשה את זה ישא בתוצאות" ו"יש לכם ילדים, תדאגו לילדים שלכם במקום לדאוג לדברים האלה". החברה ביטלה הטבות שונות לעובדים, אחד ממנהליה נהג באלימות פיזית ומילולית כלפי נציגת הלאומית לעיני עובדים בחדר האוכל, והחברה שיתפה פעולה עם ארגון תחרות הפועל מטעם מעסיקים לשם פגיעה בהתארגנויות עובדים. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד רוית קרן-רוזין, בטי מצר-לוי ורן קונפינו, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  07/12/2019   |   עודכן:  07/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
יבואנית המשקאות החריפים יסמין ספיריטס קומפני מבקשת למנוע מיצרנית הבירה, בודיובסקי בודוור, להפסיק את ההסכם איתה שנתיים לפני המועד שנקבע בו
יצחק דנון
ראש עיריית רחובות לשעבר תובע 14 בעלי קרקעות בעיר, בנימוק שהחל לייצג אותם לאחר שעו"ד רועי בר הסתבך בפרשת שחיתות - אך הם מסרבים לשלם לו את שכרו
מחלקה ראשונה
פרט לשחקנים שנתפסו גונבים מסופרמרקט בגרמניה, ישנם שחקנים נוספים שככל הנראה גנבו אך לא נתפסו    שחקן אחר נתפס בעבר כשברשותו חשיש ועוד שחקן שבר את הטלוויזיה במלון והפרשה הושתקה    איגוד הכדוריד: "טיפלנו בעבירות המשמעת ברגישות ובנחישות המתבקשת"
מחלקה ראשונה
רגע לפני שהוא מקבל את הטירונים החדשים שמתגייסים ליחידה, מח"ט גבעתי אל"ם איציק כהן מוכן לכל תרחיש    מבטיח: "ננצח בכל מערכה"    ולחלוטין לא פוסל גיוס נשים לוחמות לגבעתי: "נבחן כל החלטה שתתקבל"
עידן יוסף
מנהל אגף במשרד לשירותי דת: "רבני צהר הם מהבקיאים והמקצועיים בתחום רישום הנישואין. תיקי הנישואין מושלמים ומסודרים למופת"    הארגון ממשיך ורושם עלייה במספר הנרשמים לנישואין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il