ישומון הנייד יאנגו (yango), מבית ענקית הטכנולוגיה יאנדקס (נסד"ק), הכריז על השקת פעילות השירות העסקי שלו בישראל. החברה, הפעילה עם השירות ביותר מ-18 מדינות, ובנוסף לנסיעות פרטיות, משרתת מעלה מ-50,000 לקוחות עסקיים, החלה לבחון את פעילות השירות בארץ לקבוצה קטנה של עסקים, ובנוסף מציעה ללקוחות להירשם לרשימת ההמתנה לשירות ולקבל בתמורה ניהול נסיעות חכם בטכנולוגיות מתקדמות, מותאמות לארגון, בממשק ידידותי למשתמש, שכולל מערכות מיפוי של יאנדקס, תכונות למידת מכונה ואלגוריתמים.
בשירות החדש של יאנגו, המוצע לחברות ולארגונים, מותאם הממשק העסקי לטלפון הנייד ולמחשב הנייח ומאפשר מערך שליטה, פיקוח וניהול של כלל נסיעות העובדים. זאת באופן ברור ונוח, עם מעקב מקוון עדכני, קביעת גבולות שימוש קבוצתיים או פרטניים לעובדים, שקיפות מלאה במחירים קבועים וידועים מראש ודיווח חודשי מרוכז. חישוב המחיר הידוע מראש אפשרי הודות לאלגוריתמים המבוססים על חישובי זמן, מרחק ומצב התנועה.
בשירות העסקי החדש אותו מציעה יאנגו אין דמי מינוי חודשיים או התחייבות כלשהי לסכום מינימלי לנסיעות הארגון החבר בשירות והוא ייפתח בהדרגתיות לעסקים חדשים בישראל.
"רק לפני שישה חודשים הובלנו מהפכה במחירי הנסיעות במוניות יאנגו, כאשר השקנו את מחירי ה'פיקס', מחירים שקופים וידועים מראש לנוסע, טרם הנסיעה", אומר יניב אלפי, מנכ"ל יאנגו ישראל. "לאחרונה הרחבנו את הכיסוי בפריסה הארצית ונכנסנו לערים חדשות, כמו-כן הגדלנו את צי הנהגים שלנו. כל זאת כשנה בלבד מאז כניסתה של יאנגו לשוק הישראלי. היום אנו גאים להציע את שירותנו המתקדמים גם למגזר העסקי, אשר יכול כעת ליהנות משירותים מקצועיים ברמה בינלאומית ובנוחות מירבית".
יישומון יאנגו הושק בישראל בדצמבר 2018 וכשבועיים מיום ההשקה הגיע כבר אל למעלה מ-100,000 הורדות. הניסיון הבינלאומי של יאנגו הביא רוח של שינוי לענף המוניות המקומי על-ידי הפחתת מחירים לנוסעים תוך הגדלת הפעילות עבור נהגים עם מוצרים כמו תוכנית פיקס (מחיר ידוע מראש), מספר נסיעות במקביל, חשבון משפחתי, תוכניות מוטיבציה לנהגים ו"הזמנות שרשרת" לנהגים.