X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איסתא חתמה על מזכר הבנות למכירת החזקתה (66.67%) במלון פאבליקה בהרצליה תמורת 142 מיליון שקל, המשקף למלון שווי של כ-213 מיליון שקל עם השלמת המכירה תרשום איסתא רווח לפני מס של כ-38 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מלון פאבליקה [צילום: עודד סמדר]

חברת התיירות איסתא, דיווחה (יום א', 15.12.19) על מזכר הבנות למכירת החזקתה (66.67%) במלון פאבליקה בהרצליה תמורת 142 מיליון שקל, המשקף למלון שווי של כ-213 מיליון שקל. עם השלמת המכירה תרשום איסתא רווח לפני מס של כ-38 מיליון שקל. כמו-כן, סוכם כי איסתא תשאיר בידה שליש מזכויות הבנייה העתידיות על המקרקעין. יצוין כי תוכניות לקבלת זכויות בניה נוספות נמצאות כבר היום בשלבי בחינה.
מלון פאבליקה הוא מלון עסקים הממוקם בלב אזור ההייטק של הרצליה ובמרחק הליכה מאזורי הבילוי בעיר ביניהם: מרינה הרצליה, חוף אכדיה וקניון שבעת הכוכבים. המלון כולל חלל עבודה משותף ומאובזר, חדרי ישיבות נוחים, אולם כנסים ואירועים גדול, מרפסת פטיו, לובי בר, בריכת שחייה על הגג ומועדון כושר.
מכירת מלון פאבליקה מהווה המשך ישיר של אסטרטגיית הקבוצה למימוש מלונות שאינם מייצרים סינרגיה לפעילות התיירותית לטובת רכישת מלונות ביעדים אסטרטגיים בחו"ל, המייצרים יתרון ובידול בעולם הקמעונאות התיירותי המסורתי. רק בשבוע שעבר דיווחה איסתא על-כניסתה לתחום המלונות בעיר ניו-יורק, היעד התיירותי המוביל של הקבוצה, עם רכישת 2 בתי מלון יחד עם השותף המקומי גל סלע.
הפעילות המלונאית של איסתא, בשיתוף עם קבוצת פתאל, כוללת 9 בתי מלון ביוון, קפריסין ופורטוגל (חלקם פעילים וחלקם בשלבי הקמה שונים). בנוסף כוללת הפעילות המלונאית 2 בתי מלון בניו-יורק בשיתוף גל סלע. הפעילות המלונאית בישראל, כוללת את מלון "כרמים", מלון "נפטון" אילת, מלון "פאבליקה" בהרצליה (שכאמור איסתא דיווחה על מכירת החזקותיה) וכן בתי מלון שהחברה בונה בתל אביב ובאילת.
לצד הפעילות המלונאית, איסתא בונה ומשכירה מרכזים לוגיסטיים בישראל והקימה בשנים האחרונות פלטפורמה יזמית לניהול שלבי התכנון, השיווק והביצוע בפרויקטים בתחום התעשיה והלוגיסטיקה ובמיזמים משותפים עם מושבים וקיבוצים. פעילות זו מבוצעת יחד עם היזם נדב בלילה. לחברה מרכז לוגיסטי בבית חלקיה הכולל שטח של 20,000 מ"ר שישמש את חברת אוריין ושטח של 13,000 מ"ר שישמש את חברת "לוגיסטיקר". בנוסף, לחברה מתחם בשטח של 102 דונם במושב מגן שאול והיא מקדמת שיתופי פעולה עם מושבים וקיבוצים נוספים.
בתחום הנדל"ן למגורים בונה איסתא כ-1,500 יח"ד בפרויקטים של "מחיר למשתכן" בגליל ים-הרצליה, ראשון לציון, רמת אפעל וירושלים וכ-10,000 מ"ר מסחר. סך הרווח לפני מס הצפוי מפעילות "מחיר למשתכן" יעמוד על כ-183 מיליון שקל.
בתחום ההתחדשות העירונית לחברה 18 פרויקטים, בהם כ-500 יח"ד בפרויקטים של התחדשות עירונית בגוש-דן וירושלים. פעילות זו מבוצעת יחד עם חברת אוחנה גרופ. כמו-כן, לאיסתא פורטפוליו נדל"ני מניב. בשנת 2018 תחום הנדל"ן הניב NOI בסך 53 מיליון שקל, והחברה ציינה כי ה-NOI בשנת 2023 צפוי להגיע ל-88 מיליון שקל, זאת ללא הפעילות היזמית והלוגיסטיקה.

תאריך:  15/12/2019   |   עודכן:  15/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איסתא מכרה כל אחזקותיה במלון פאבליקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דחה את עתירתו של ח"כ גדעון סער נגד שידור סדרת הכתבות על חייו של בנימין נתניהו    "העותרים לא הצביעו על מקור סמכותו של יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית לתת את צו המניעה המבוקש"
איציק וולף
מנהל רשות ההשקעות, נחום איצקוביץ', עלה לנאום בכינוס משותף שארגנו משרד הכלכלה ועיריית קריית שמונה ונתקל במחאה קולנית של תעשיינים מקומים אשר ביקשו למחות על הביורוקרטיה המקשה בקבלת סיוע ממשלתי
איציק וולף
בתקופת הפגרה תפעל ועדת הסכמות שתורכב משני חברי כנסת - חבר מסיעת כחול לבן וחבר מסיעת הליכוד    הממשלה תהיה רשאית לדרוש את כינוס המליאה בתקופת הפגרה
איציק וולף
ועדת היגוי בראשות מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, וראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך תבחן הרחבת השירותים הרפואיים לנשים, לילדים וליולדות בבית שמש
איתמר לוין
אפל טען, כי צ'רנוי ורום חייבים לו עשרות מיליוני דולרים על תיווכו במכירת מובילטל הבולגרית ב-2001    התביעה נדחתה על הסף בשל התיישנותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il