X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלבינה ממייב מואשמת שהעניקה טיפולים אסתטיים רפואיים תוך התחזות לרופאה, קיבלה במרמה אלפי שקלים מלקוחותיה, גרמה חבלות לאחת מהן וניסתה להסתיר ציוד בעת ביקורת של משרד הבריאות
▪  ▪  ▪
טיפולי הזרקות [צילום: ראג'ה קומר סינג, AP]

אלבינה ממייב מואשמת בעבירות של התחזות כרופאה, שימוש בתואר רפואי, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים ושיבוש מהלכי משפט. כתב האישום נגדה הוגש (25.12.19) לבית משפט השלום באשקלון.
בכתב האישום נטען, כי בשנים 2017-2016 הפעילה הנאשמת מכון לטיפולים אסתטיים בשם "אלבינה מדמואזל דה פריז". היא התחזתה בפני לקוחותיה כרופאת עור מומחית ופלסטיקאית תוך שימוש בתואר "דוקטור", טענה כי סיימה את לימודי הרפואה ברוסיה, ועברה את בחינות ההסמכה כרופאה בישראל. היא ביצעה טיפולים רפואיים ובהם הזרקת פלזמה, הזרקת בוטוקס והזרקת חומצה היאלורונית.
עוד נטען, כי ממייב קיבלה במרמה מאחת הלקוחות 12,000 שקל, בעקבות טיפולי פלזמה שגרמו לה שטפי דם והצריכו טיפול רפואי - אירוע שבעקבותיו מייחסת לה התביעה תקיפה וחבלה. לדברי המדינה, כאשר דרשה המתלוננת את כספה - שלחה לה ממייב הודעת מאיימות. ממטופלת אחרת קיבלה ממייב במרמה 7,000 שקל תמורת טיפולי פנים, ותלונתה של מטופלת זו גרמה לחשיפת המעשים.
כתב האישום מייחס ל-ממייב עבירה של שיבוש מהליכי משפט, בכך שבמהלך חיפוש של נציגי אגף אכיפה ופיקוח במשרד הבריאות במכון שבבעלותה, היא הסתירה בחלל של מערכת המיזוג מעל התקרה מזרקים, מחטים, מבחנות ואמפולות שחלקן הכילו תכשירים רפואיים שונים.

תאריך:  28/12/2019   |   עודכן:  28/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מודיעה שאין לה התנגדות לחשיפת החומרים שהיו בטלפון הנייד של אפי נוה, וזאת כדי "לשים קץ למסע ההכפשות חסר האחריות נגד שופטי ישראל בכללותם"
עידן יוסף
ראש הממשלה נאם אחרי ההישג במקדימות ואמר: "זה ניצחון כביר כי כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי"    ביעדים שהציב: להביא להכרה אמריקנית בהחלת ריבונות ישראלית על כל הישובים ביו"ש    "העתיד בידינו אם רק נצא להצביע בבחירות הקרובות"
מחלקה ראשונה
נציב הביקורת על הפרקליטות תוקף בחריפות את פרקליט המדינה היוצא: "שליחת המכתב לשופטים מכהנים - תקלה"    ניצן: "הנציב אינו מוסמך לדון בנושא"
עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי קורא לבית היהודי ולעוצמה יהודית להיות קשובות לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות    על המקדימות בליכוד: "מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה"
איתמר לוין
מפקד חיל-הים לשעבר מכחיש בראיון לידיעות אחרונות את החשד לפיו קיבל שוחד ממיקי גנור    אומר שקיבל תמורה בעד ייעוץ כחוק, אם כי מסרב לפרט את טיבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il